Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123
Eredmény: 21 - 30 (30) összesen

Téma: Domain életkora

  1. #21
    Új tag
    Csatlakozott
    18-06-04
    Hely
    Érd
    Hozzászólás
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet ariel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szinte már az összeesküvés elmélet kategóriába tartozik de elmondom. Volt egy 8 éves domainom, nem akartam eladni, ezért gondoltam egyet befizettem előre 5 évre a regisztráció díját és láss csodát, pár nap múlva ugrott kettőt a találati listán felfelé és stabilan ott is maradt. Nem biztos, hogy ez a kis részlet okozta, de ki tudja. Lehet, hogy a Google szemében nagyon éles versenyben már ez a kis nüasznyi dolog is egy bizalmat erősítő faktor...
    Kérdés, hogy csak nálad ugrott-e a domain előre kettőt a találati listán, vagy mindenhol? Lehet sokat nézegetted adott időben, és emiatt előre sorolta. Kérdés a kulcsszó is, hogy mire javult kettőt. Ez már tényleg összeesküvés elmélet...



  2. #22
    Barát ariel logója
    Csatlakozott
    07-07-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    901
    Begyűjtött 125 köszönetet
    88 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet senpai eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nemzetközi TLD-k esetén pld a whois adatok lekérdezésénél látni a lejárati időt ami akár 10év múlva is lehet.
    Így van... mind ezzel együtt lehet, hogy csak hoax.



  3. #23
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet ariel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Így van... mind ezzel együtt lehet, hogy csak hoax.
    Te a Google helyében beletennéd ezt az algoritmusba? Bele hát (mint ahogyan mindnyájan). Akkor inkább már csak az a kérdés, miért ne lenne benne?
    Az már más kérdés, hogy milyen súllyal nyom latba.Vélhetően hangya****nyi. De mivel nem milliós tételről van szó, simán ki kell használni a lehetőséget, majd rögtön továbbállni, és további bizalom- és hitelességet növelő lépéseket keresni. Ennél több szót (részemről) nem érdemel.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-25)

  5. #24
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet ariel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szinte már az összeesküvés elmélet kategóriába tartozik de elmondom. Volt egy 8 éves domainom, nem akartam eladni, ezért gondoltam egyet befizettem előre 5 évre a regisztráció díját és láss csodát, pár nap múlva ugrott kettőt a találati listán felfelé és stabilan ott is maradt. Nem biztos, hogy ez a kis részlet okozta, de ki tudja. Lehet, hogy a Google szemében nagyon éles versenyben már ez a kis nüasznyi dolog is egy bizalmat erősítő faktor...
    Ez minimum annyira megfontolandó infó, hogy amikor jön a hosszabbítás, és az ember rányomna az 1 évre, hiszen úgyis szól róla a regisztrátor újra és újra, akkor ne ezt válassza esetleg
    Ez nagyon jó infó! És ha összeesküvés elmélet is, attól még lehet a háttérben összeesküvés



  6. #25
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hány éves kortól kezd valóban érdekessé válni egy domain? Vagy az életkor ÉS valódi előélet együtt számítanak, vagy az életkor önmagában is számít? Én azt gondolnám, hogy számít a kor is magában akkor is, ha kb. üresen álldogált a domain, csak minden évben hosszabbították. Vagy rosszul tévedek?
    A kor önmagában semmit nem számít. Számtalan tényező számít egyszerre.

    - aktív, működő honlap-e (tartalom)

    - a rajta lévő folyamatos tartalom kora

    - a tartalom relevanciája (ha másik tartalom kerül fel)

    - a rá mutató linkek kora

    - volt-e olyan, amikor nem volt aktív (tartalom nélkül)

    - Van még tényező, de nem most csak a korról akartam írni (pl. büntetések, végződés, stb.)

    Idézet ariel eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szinte már az összeesküvés elmélet kategóriába tartozik de elmondom. Volt egy 8 éves domainom, nem akartam eladni, ezért gondoltam egyet befizettem előre 5 évre a regisztráció díját és láss csodát, pár nap múlva ugrott kettőt a találati listán felfelé és stabilan ott is maradt. Nem biztos, hogy ez a kis részlet okozta, de ki tudja. Lehet, hogy a Google szemében nagyon éles versenyben már ez a kis nüasznyi dolog is egy bizalmat erősítő faktor...
    Ez szerintem összeesküvés elmélet, még hangyányit se számít, elég béna faktor lenne..


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-26)

  8. #26
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Gondolom azért jó egy "öregecske" domain, mert annak idején, amikor még divat volt linkelni - én most azt tapasztalom, hogy mindenki azt érzi, hogy letörne a keze, ha kilinkelne az oldaláról -, akkor még ezek a régi domainek szépen kapták a természetes linkeket, a tartalom meg full releváns volt, mert nem mentek el a tulajok abba az irányba, ami most dívik, hogy mindegy miről írunk-publikálunk, csak dőljön a nép.

    Az időközi büntetések lehetnek a rizikós tényezők akkor, ha jól tippelek. Annak melyik SEO eszköz tud a leginkább utána nézni? Vagy azokhoz az adatokhoz már szakember kell, hogy értelmezze?



  9. #27
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Gondolom azért jó egy "öregecske" domain, mert annak idején, amikor még divat volt linkelni - én most azt tapasztalom, hogy mindenki azt érzi, hogy letörne a keze, ha kilinkelne az oldaláról -, akkor még ezek a régi domainek szépen kapták a természetes linkeket, a tartalom meg full releváns volt, mert nem mentek el a tulajok abba az irányba, ami most dívik, hogy mindegy miről írunk-publikálunk, csak dőljön a nép.

    Az időközi büntetések lehetnek a rizikós tényezők akkor, ha jól tippelek. Annak melyik SEO eszköz tud a leginkább utána nézni? Vagy azokhoz az adatokhoz már szakember kell, hogy értelmezze?
    Jó, de egy öregecske domain értékét is le lehet rontani, ezért írtam, amit.

    Büntetés: jó pozíció volt, aztán nincs, ilyen egyszerű



  10. #28
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    én támogatom, hogy mindeni legalább 5 évre előre fizesse be a domain hosszabbításokat



  11. The Following 2 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    ferrari27 (2018-07-26), Freedom (2018-07-26)

  12. #29
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jó, de egy öregecske domain értékét is le lehet rontani, ezért írtam, amit.

    Büntetés: jó pozíció volt, aztán nincs, ilyen egyszerű
    Hát erre soha az életben nem gondoltam volna, jó, hogy mondod

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    én támogatom, hogy mindeni legalább 5 évre előre fizesse be a domain hosszabbításokat
    Ezt viszont tudtam



  13. #30
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    09-06-07
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    156
    Begyűjtött 9 köszönetet
    7 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Domain életkora

    Sziasztok!
    Átkerült a nevemre egy domain, volt már ilyen, akkor a domain.hu-n látható volt az eredeti reg. dátum (mittudomén 2007) és mint módosítás látható a névrekerülés.
    Most is történt egy ilyen, de most a "reg dátum" a doamin.hu-n lekérve a módosítás dátumával egyezik (több éves a domain, működött, minden, most meg azt írja regdátumnak, hogy 2018.10.xx)

    Most lehet hülyeséget kérdezek, de ugye a google nem a domain.hu whois adatbázisát nézi, sokkal inkább az első index-et, meg az első linket?

    Másik dolog, hogy nem értem, ez miért történt, kérhető ennek módosítása, már csak azért is, hogy korrekt legyen az info?



Oldal: 3 / 3 ElsőElső 123

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •