Már 1.5 éve is úgy kellett linképíteni, hogy az anchor szöveget variáljuk. De nem úgy, hogy elosztod: 5 ilyen, 5 amolyan, 5 harmadik féle, stb.. Hanem úgy, hogy akár mindegyik lehet más.
Tavaly nyáron adtam ki linképítőnek egy munkát, és mondtam, hogy minden link szöveg más legyen. Erre megkérdezi, hogyan akarom "X Y" kulcsszóra előretolni a weboldalt, ha nem csak azzal linkelünk, ami az adott kulcsszó? Hát pontosan így!
Sokan elfelejtik, hogy nem csak az anchor szöveg számít, sokkal inkább a körülötte lévő tartalom, a linkelő és a linkelt oldal relevancia kapcsolata, stb.. Ha tökéletesen releváns, akkor lehet a linken KLIKK IDE szöveg is, akkor is megtalálja a kapcsolatot a 2 oldalon a google, és a releváns kulcsszó helyezését javítja. A linképítők pedig ezzel teljesen ellentétesen dolgoznak. Kevésbé releváns - vagy egyáltalán nem relevás - oldalra küldenek be egyedi szöveget úgy, hogy ráerőltetik szerencsétlen linkre a kulcsszót.
Üdv.: Arni
Könyvjelzők