Oldal: 14 / 19 ElsőElső ... 41213141516 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 131 - 140 (189) összesen

Téma: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

  1. #131
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Tegnap bementem egy nyílászáróboltba és megkérdeztem, hogy kb. mennyibe kerül egy bejárai ajtó (a fő szempontjaimat ezért elmondtam) - azt a nívós választ kaptam, hogy 1 millió alatt van.
    Ezt a jóféle sales szöveget ellesve annyit mondanék: 1 millió alatt megcsinálom.



  2. The Following 3 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    Bruk (2016-06-14), Gregory Stone (2016-06-14), mahone (2016-06-14)

  3. #132
    Bölcs earnnet logója
    Csatlakozott
    12-08-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.820
    Begyűjtött 812 köszönetet
    576 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    A munka maga nem lett volna sok, de az ügyféllel történő átlag 100 emailváltás után meguntam a weblapkészítést
    Na jó, de ez a többletköltség általában akkor jelentkezik, ha egyébként se tudja, hogy mit akar. Az igénymódosításokra meg mindig felszámlázunk valamennyit. Volt már, hogy bejött az optimum, de általában tényleg az a szitu, hogy a két hetesnek szánt projekt hőnapokig húzódik. Csak ha ez nem a te hibádból van, nem te fogod megfizetni.



  4. #133
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Elméletileg igazad van, de én nem számoltam fel plusz költséged. Meg is untam a dolgot. Meg idővel annyi SEO-s munkám lett, ami bőven elég, és ott sokkal simábbak a dolgok. Ami meg macerásnak tűnik, azt nem vállalom
    De nem akarok off topic lenni.



  5. #134
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintetek mennyit érhet ma egy weboldal? Ügyfél szempontból. Ki mit tart reális árnak annak elkészítésére. Gondolok itt dinamikus cégbemutató oldalra 3-5 menüponttal.
    Egyszeru design-al, adminfelulettel szerintem ezert ugyfelkent 200ezer HUF nem sok. Ha ezt nem hozza vissza neki a webes megjelenes, akkor nincs is ra szuksege.

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vagy egyszerűbb webáruház.
    500-600ezer forint. Itt mondjuk bele lehet nezni egy bukoba, de ha van uzleti terv, marketing es seo keret, akkor ezt par honap alatt visszahozza es onnantol eleg jo profitot lehet elerni. De mint minden befektetes ez is rizikos es lehet hogy bukta lesz a vege. De ugyanigy ha kiberelek egy fizikai uzletet, ott is lehet bukta lesz a vege.

    Az viszont hogy milyen ajanlatokat kaptal nem biztos hogy realis kepet ad, mert pl ha engem megkeresnek egy munkaval amikor eppen dolgozom es el vagyok az adott munkaval, de esetleg erdekelne a valtas, akkor mindig eleg magas arat mondok. Aztan ha kifizetik, akkor megfontolom a valtast. Ha mondjuk 1 honapja nem lenne eppen melom, akkor viszont a normalis napi beremet mondanam.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Geri For This Useful Post:

    Csurga (2016-06-14), Gregory Stone (2016-06-14), vidirita (2016-06-15)

  7. #135
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Látom nem ez a legmegfelelőbb platform ezen kérdésre viszont akkor lehozom az én vizsgálatom eredményét.

    Egy nyilvános felmérésben 700 cégvezető jelezte mennyit áldozna weboldalra (a statisztika egy évig gyült szép lassan)
    30% nem akar weblapot mert számára nem releváns az internetes jelenlét
    45% 100.000 Ft körül jelölte meg azt az összeget amit ő szánna egy céges weboldalra.
    10% aki 150.000 Ft körül lőtte be ugyanezt.
    15% az aki ennél többet is ha megtérül


    100 helyről kértem árajánlatot. Nem választom szét nagyon hogy magánszemély,cég, ügynökség. Csak az eredményeket. (átlagárat írok)

    WP-s weboldal : 70-90.000 Ft
    Egyedi cégbemutató: 140.000 Ft
    Opencart/magento webáruház: 250.000 Ft
    Egyedi webáruház : 350-450.000 Ft


    Az érdekesség hogy nagyon sok olyannal találkoztam akik hihetetlen rossz minőségű honlapot adnak, 50.000 Ft-okér. Webshopra is volt 70.000 Ft-os opencartos ajánlat.
    Szomorú tanulság hogy legtöbbje ügynökség, és seo-s kínál már weboldal megoldásokat mert hát megy az nekem, minek ide fejlesztő. Ezek az árak 30-50.000 Ft-nak feleltek meg.

    Tanulságom viszont az személyes véleménnyel hogy oké hogy sokan ellszáltak az árakkal és ennyiért dolgoznak de a tapasztalat azt mondja hogy legtöbben még mindig nem akarnak sokat száni webes megjelenésre, és ennek felét sem adnák ki egy fejlesztésre. Nem hiszik hogy megtérül. Sokaknak az az internetes megjelenés hogy minél olcsóban jelenjenek meg aztán megosztja ismerősőknek facebookon és lesz ami lesz. Én azt látom hogy az ügyfelek totális tévhítben vannak, és nincsenek megfelelően tájékoztatva lehetőségeikről. Amit fent is olvastam hogy 600.000 Ft webshop és megtérül. Hát meg, csak erre az ára évente ha 1 ügyfél ugrana.

    Másik érdekesség hogy legtöbb cég 50M feletti árbevételt realizált tavalyi évben és nem arról lenne a szó hogy nincs rá keret. Továbbá magánszemélyek, egyéni vállalkozók sokszor jobban kinyitják a pénztárcát mert a listából ők adták sokszor a legnagyobb árat.

    Tavalyi statisztikámhoz mérten pedig : A weboldalra szánt összeg 30%-al. A fejlesztők ára pedig 15%-al csökkent az elmúlt egy évhez képest. A csökkenés látványos.
    Én úgy látom hogy a hazai ügyfelek nem állnak készen az internetre és nem is akarnak ezzel foglalkozni. Aki pedig igen nem megfelelően van tájékoztatva, rossz wp-s kontár lapok 20-30.000 Ft-ért stb.
    Imént láttam hogy sokan már wp oktatást is adnak 50-60.000 Ft-ért. Mert minek neked a lehúzós fejlesztő

    Hazai digitális forradalom nem lesz soha, mert olyan pici a fejekben való új gondolkodás hogy annak látványos változása nem lesz talán soha.



  8. The Following 8 Users Say Thank You to Gregory Stone For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2016-06-15), Bruk (2016-06-14), DomainFlotta (2016-06-14), esotanc (2016-06-16), Fenblion (2016-06-15), Harder (2016-06-15), hetes (2016-06-14), mahone (2016-06-14)

  9. #136
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    annak látványos változása nem lesz talán soha.
    Mi a búbánatért foglalkozol pár tízezer forintos projektekkel, mikor sokkal több van benned? Építs magadnak honlapod, sokkal több pénz van benne, és aztán a kutyával sem kell foglalkozni. Sokkal jobban járnál, hiszen tudod. (rokonomnak nem építek weboldalt, nem hogy vadidegeneknek. Csak a probléma van vele.)



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2016-06-15)

  11. #137
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-10-03
    Hozzászólás
    150
    Begyűjtött 63 köszönetet
    51 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi a búbánatért foglalkozol pár tízezer forintos projektekkel, mikor sokkal több van benned? Építs magadnak honlapod, sokkal több pénz van benne, és aztán a kutyával sem kell foglalkozni. Sokkal jobban járnál, hiszen tudod. (rokonomnak nem építek weboldalt, nem hogy vadidegeneknek. Csak a probléma van vele.)
    Osztom a véleményt. Egy ideje hanyagoljuk a webes fejlesztéseket, vagyis webes projektjeink csak a sajátok vannak.
    Eltoltuk a palettát a mobil/desktop irányba, emellett persze a régi ügyfelek webes igényeit kiszolgáljuk.

    A mobil ágazat egyébként hatalmas lehetőségeket rejt a jövőben. Mióta megy a reklám, hogy a "tévémet a nemzeti parkban vettem, igen az XY mobil appal..."
    azóta egyre többen akarnak mobil appot is a webshop mellé. Szóval éled a piac a kis szereplők körében is. Úgyhogy aki wp-zik, annak javaslom hogy kezdje el a pluginek helyett a mobil appokat illeszteni a motorhoz



  12. #138
    a zsolti
    Vendég

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    "a hazai ügyfelek nem állnak készen az internetre és nem is akarnak ezzel foglalkozni (...) nem megfelelően van tájékoztatva (...) Hazai digitális forradalom nem lesz soha, mert olyan pici a fejekben való új gondolkodás hogy annak látványos változása nem lesz talán soha."

    Mert mitől változzon bármi is? Magától nem fog. Kitől tájékozódjanak, ha nem tőlünk? Ha én egy pék vagyok, és azt mondom, max. 50ezret áldoznék egy honalpra, az egy adat. Az meg egy másik adat lesz, ha te egy jó sales-es is vagy, és meg tudsz győzni egy félmilliós webshopról, hogy akkor azon keresztül majd én fogom tudni árulni a termékeim a környező falvakban is, akkor az megint egy másik adat lesz. És ez kapcsolódik az olcsójánoskodáshoz is: lehet nyomni a 10ezer forintos honlapokat és sopánkodni, hogy "erre van igény", de valószínűbb az, hogy ugyanannak az ügyfélnek el lehetne adni a 100e ftos honlapot is, ha a megfelelő személy kínálná neki. Nem érdemes azon puffogni, hogy a cégvezetők nem úgy születnek, hogy csorog a nyáluk egy jó honlap után, mert ez egyetlen iparágban sem így működik, hogy az ügyfél tudná magától, hogy mire van szüksége. Aki pedig nem győzhető meg, és "hisz" a 10ezer forintos honlapban, azt le kell pattintani. Pékségben is elhajtanák, ha reklamálna, hogy miért 50 ft a zsemle. "Menjél akkor a Tescoba, vegyél vizes szart 10 forintért."



  13. The Following 2 Users Say Thank You to a zsolti For This Useful Post:

    Gregory Stone (2016-06-15), mahone (2016-06-14)

  14. #139
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Ahogy ti sem saját OP rendszert használtok a munkátokhoz, hiszen Windows számotokra csak egy eszköz, úgy egy átlagos cégtulajdonos sem fog egyedileg fejlesztett honlapot készíteni, mert totál pénzkidobás az egész, hiszen az számára csak egy eszköz. Arra meg bőven megfelel a WordPress, sőt, még az is sok.

    Legutóbb egy kedves ismerősöm kért ebben tanácsot, szépen elmagyaráztam neki, hogy számára a Facebook oldal is elég céges bemutatkozásnak (van galéria, videó és egyéb más lehetőség ott is), továbbá ha saját weboldalt készített, azt úgy is a Face--n akarja nyomni. Akkor meg mi végre az egész?

    Ha meg Adwords-nek kell csinálni weboldalt, ott sem az egyedi fejlesztés a kulcsa az egésznek, hanem a marketing, de az meg már megint egy másik pálya.

    Azonkívül, a nagyobb KKV cégek többsége (ha nem mind) kapcsolati tőkéből él, nem "szorul" rá, hogy interneten megjelenjen. 5 forint nem sok, annyi nem jönne be a weblapjáról, miközben a saját városában, régiójában a kapcsolati tőkéjével szétnyeri magát a pályázatokon és ismerős politikai barátsági által. Ha egy önkormányzatnak kell eladni 100 millió forint értékű termékeket, nem a weboldalt linkjét kell az orruk alá nyomni, hanem be kell tudnia lobbiznia magát az állambácsi kegyeihez. Aki látott már ilyet, az tudja, hogy miről beszélek.



  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    ferrari27 (2016-06-15)

  16. #140
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Wordpress vs Egyedi fejlesztés?

    Egyetértek én is a legtöbb hozzászólással, mi sem a 10.000Ft-osokkal versenyzünk. Azok nem mi vagyunk. Mi megpróbálunk minél nagyobb értéket adni a pénzükért aztán van aki erre ad. Saját projektjeink is vannak de azok nem hoznak még úgy ahogy szeretnénk, és maga a weboldal készítésnek van egy varázsa amiért lehet csinálni csak ami itthon kicsit hanyatlik, mármint az igények, sőt igények vannak a minőségért kevésbé.

    App jó irány mi is elkezdtünk e felé menni, de még ez nagyon szűk réteg, de mi már résen vagyunk.

    Azzal viszont nem értek egyet hogy legtöbb embernek elég a fb. A facebook nem a tiéd, az elért emberekéert ujra ujra fizetned kel. Hatékonyan lehet jelen lenni de bármikor lehet egy kraft, és változnak a Fb szabályai mint oly sokszor (pl elérések brutális csökkenése) hogy az embernek nincs saját értéke mert más szolgáltatástól függ. Egy weboldal azért kel, mert az a sajátja, ha kiépít egy felhasználói bázist (pl email címek alapján is) azokat később megszólíthatja könnyen. A facebook jó eszköz az emberek elérésére ezt nem vitatom de minden amit ott létre hozol sosem lesz a tiéd. (lásd nekem 4-5 éve 2m fb táboraim voltak, most meg semmi)

    WP sem jó mindenkinek. Hirdetés megoldja? Na épp ez van itthon és nem ez külföldön. Miért?
    Mert nem mindegy hogy én havi 50.000 Ft-ért érek el 300-400.000 Ft-os forgalmat vagy feleannyiból.. Egy jó weboldal, ami megvan tervezve, ügyfél igények szerint A/B teszt. UIX design szerint stb. Azok jobban teljesítenek a hirdetések során. Nem mindig az a megoldás hogy többet fizetek több a bevétel. Kint ahol sokkal nagyobb a jólét is figyelnek erre elég komolyan, nálunk ahol minden fillér számít pedig nem foglalkoznak vele. WP az ami ennek sokszor akadálya, de minden sablonos oldalra ez igaz. Nem egy esettanulmány van arról itthon, és külföldön hogy emelték a konverziót azonos költés mellet. Nekünk is van egy ilyen projektünk ahol havi 70-100.000 Ft-ot spórultunk meg az ügyfélnek.

    És nem minden vállalkozás él közpénzből és feketén, vannak tisztességes vállalkozók is (mi ügyfeleink többsége az).

    Ami szerintem a legfontosabb és ez nagyon jól megmondta most előttem a zsolti hogy nem csak jó sales-esnek kel lenni, az ügyfeleket kel edukálni a lehetőségeikről. Viszont az egy magasabb szint amit nem mindenki tudna megugrani. Mert ahoz ne adj isten fejleszteni kéne magukat.



Oldal: 14 / 19 ElsőElső ... 41213141516 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •