Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 15 (15) összesen

Téma: Szerkezet: xhtml vagy php?

  1. #11
    Bölcs Xefande logója
    Csatlakozott
    08-09-30
    Hozzászólás
    1.625
    Begyűjtött 6 köszönetet
    6 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szerkezet: xhtml vagy php?

    huncyrus
    hát nem tudom te melyik egyetemen tanuló egyetemistákkal találkoztál de itt szegeden az info karos végzősök te szavaiddal élve már pár éve tolják a programozást, ahányat csak ismerek évek óta mind siemensnek nokianak vagy hasonló cégeknek fejlesztenek és annyit talán eltudnak magyarázni egy laikusnak a php működéséről, képességeiről, határairól hogy ne lehessen minden hülyeséggel átbaszni.


    Könyvekről annyit hogy én a fekete könyvel meg vagyok elégedve, de ahhoz hogy értse valaki egy programnyelvnek a lényegét simán jó bármilyen könyv.

    Nem tudom hogy, hogy lehet megtanulni programozni mert ha se könyvet nem használ valaki és nem is tanítja senki akkor honnan fogja megérteni? Mindenki elmegy egy "valamely webapp épitő céghez" megkérdezni hogyan működik a prgramozás vagy fogalmam sincs

    "a vegyél php könyvet és abbol tanulj-t is jobb ha elfelejted." én nem azt javasoltam hogy tanuljon meg belőle programozni , hanem hogy annak a segítségével megértheti hogy mi az a php nyelv.


    programozo végzettségű egyetemista viszont valóban nincs, ebben egyetértek
    mivel valaki vagy "programozó szakos egyetemista" vagy "egyetemi végzetségű programozó"
    de nem is állítottam hogy létezik olyan hogy létezik "programozo végzettségű egyetemista"


    Utoljára módosítva: Xefande által : 2009-01-14 17:32

  2. #12
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szerkezet: xhtml vagy php?

    Idézet Xefande eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    huncyrus
    hát nem tudom te melyik egyetemen tanuló egyetemistákkal találkoztál de itt szegeden az info karos végzősök te szavaiddal élve már pár éve tolják a programozást
    pedig eddig en is azt tapasztaltam amit huncyrus. akikkel eddig talalkoztam mind azt mondtak, naluk az egyetemen nem programozast tanitanak, hanem programozas elmeletet.
    ismerek olyan programozo/matematikus -t aki erti a c,a php,a javascript, a java alapjait, de nem igazan tud megvalositani veluk semmit, mert egyiket sem ismeri melyrehatoan es a php beepitett fuggvenyeit volt amikor ujra akarta irni, mert nem talalkozott vele ezert nem ismerte.
    de abban igazad van hogy az alapokat jo esetben el tudja magyarazni.
    en inkabb azt mondom ilyenkor meg kell keresni masik ceget, es toluk is kerni ajanlatot illetve megvalosithatosagi tanulmanyt( bar azert itt nem olyan dolgokrol van szo szerintem amihez az utobbira szukseg lenne)


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  3. #13
    Bölcs Xefande logója
    Csatlakozott
    08-09-30
    Hozzászólás
    1.625
    Begyűjtött 6 köszönetet
    6 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szerkezet: xhtml vagy php?

    hmm
    melyik egyetemen végzett ? mert akkor oda lehet én is beiratkozok ha csak úgy papírt adnak
    nem azt mondom hogy Alcyone-nak meg kell tanulni a php alapjait hanem hogy tisztában kell lenni azzal hogy mit jelent és hogy mik a php képességei ha "szakembereket" foglalkoztat



  4. #14
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szerkezet: xhtml vagy php?

    Idézet Xefande eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    hmm
    melyik egyetemen végzett ? mert akkor oda lehet én is beiratkozok ha csak úgy papírt adnak
    nem azt mondom hogy Alcyone-nak meg kell tanulni a php alapjait hanem hogy tisztában kell lenni azzal hogy mit jelent és hogy mik a php képességei ha "szakembereket" foglalkoztat
    eger-ben vegzett.
    ----------------------



  5. #15
    Mentor Zaphod logója
    Csatlakozott
    08-01-21
    Hely
    Veszprém
    Hozzászólás
    324
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szerkezet: xhtml vagy php?

    Szépen sikerült az alap témát szétoffolni, ezzel az egyetemista vs. progamozó dologgal Bár cseppet sem zavar, csak megjegyeztem. Sok éves tapasztalatom az (alkalmaztam már pár ilyen csávót), hogy két féle ,,egyetemista programozó,, létezik.

    1: elképesztően profi
    2: tök hülye

    sajnos nincs átmenet. Az 1-es kategóriába tartozók általában ,,lábon,, olyan állásokat kapnak, amiről csak álmodik az ember. A 2-es ből van több, úgyhogy óvatosan.

    Alcyone: a többiekkel egyetértésben maximálisan azt javaslom, hogy rettentő gyorsan szabadulj meg a ,,csapatodtól,,. Jómagam pár pár ilyen ,,csapattól,, már átvettem melót. Nem szabad sokáig húzni, mert ráfázol. Kow-hoz hasonlóan nekem is van egy jól bevált válaszom a megrendelők kéréseire:
    ,,Minden megoldható! 2 dolog kell hozzá: pénz, és idő,,.

    De hogy válaszoljak az alap kérdésre is, bár már sok kolega megválaszolta teljesen helyesen. Nem zárják ki egymást. Inkább azt mondanám, hogy a PHP nyelven írt script a serveren lefut, és (ha azt akarod) kimenetnek egy XHTML kódot fog generálni, tehát a végeredmény: XHTML.

    De ha akarod, vagy a feladat azt kívánja, a php generálhat akár JS végeredményt is, vagy XML-t, vagy bármit. A lényeg, hogy a PHP az eszköz, az XHTML meg a végeredmény.



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •