Nos, én példának felhoznám a tegnapi esetemet.
Éppen egy rendezvény beléptetését végeztem (Kb. 110 ügyfél).
A honlap becsődölt (mysql error először, aztán már 500 as server hiba, 505 server hiba, és még miatyánk kínnya és magyarok nyilai jött még rá).
...
De a kedvencem, az előre megírt üzenetek
Minek elolvasni, ha van egy sablon minden helyzetre?
Egy kis csemege:
Én: A ---- a szokott módon meghalt.
Kérném feltámasztását.
Tudom :
\"Dolgoznak rajta az illetékesek\".
...
SUMMÁZVA: Ne kezdjünk el kertelni ha feltesznek egy kérdést. Ha kigyulladt a serverterem, akkor mondják azt. Ha valaki elrontott valamit és egyebek JOGA VAN az ügyfélnek tudnia róla. Máig nem kaptam olyan választ, hogy mitől vannak ezek a sorozatos leállások és meghibásodások, de már napjában többször pár percesek ezek.
...
Mindezek mellett kiírják, hogy garantált a 99% rendelkezésre állás. Felmegyek a serverük hivatalos figyelőjére és kiírja, hogy 89%... persze, semmi pénz visszafizetés. Minek teljesíteni azt, amit ígérnek, ha már a pénzed úgy is náluk van?
A tornaóra nehéz lehetett egyes embereknek gerinc nélkül.
Respect, Cheers,
Könyvjelzők