Azt gondolom érzed, hogy nehezen megválaszolható kérdéseket tettél fel.
Ha olyan felhasználókhoz van szerencséd mint pl én, aki 1-2 havonta néz fel a szociális hálójára, akkor millió usert is bírni fog egy kis gép. Ez nem vicc, gondold csak át.
Ahogy sokan így én sem vagyok túl gyakori és "erős" felhasználó, ami nem csak azt jelenti, hogy keveset használom azt az egyet amin fent vagyok, hanem azt is, hogy mást nem is használok.
Következésképp az a helyzet, hogy leginkább a fiatal korosztályokat lehet megcélozni első körben. Igen, a kicsik mindenhol ott akarnak lenni, legalább elmondhatják bent a suliban, hogy a prutyprutyról is tudok meghívót küldeni és máris kapnak a szünetben ingyen chips -szet.
Mit csinálnak a kicsik? Keresgélnek, leveleznek, képeket raknak fel, szednek le.
Sok kicsi sokra megy, vagyis ők behozzák szép lassan - engem soha - a nagy usereket. Mit fog ez csinálni? Rengeteg mailt kiküldeni. Ja, hogy Te reklámozol is mailen? Akkor készülj újabb több ezer (x10, x100) mail kiküldésére.
Lehet sose teljesül a cél és csak a kicsik maradnak, akik már ott vannak a másik 120 ilyenen is és így versenyképtelen a szociális hálód. Mit lehet tenni? Adni kell nekik olyan szolgáltatás csokrot, amiért érdemes regelni a tiedre. Mi lesz ez? Mennyien használják? Kiderül milyen erő kell mögé.
Megértheted, hogy bizonyos mennyiségű és "milyenségű" információnál többel nem szolgálhatok. Adatbázis optimalizáláson NEM érdemes spórolni, ezzel szerintem nem árultam el sokat.
sZeKo
Könyvjelzők