A történet ott kezdődik, hogy volt az ominózus támadás a Dotroll szerverei ellen, aminek hatására leállt minden x órára. Ezzel nincs semmi baj, de utána megfordultak a dolgok.
Egyik délután hibát veszek észre az egyik WP oldalamon, leállt a WP super cache. No mi a fene. Google, nézelődés, aztán feltűnik, hogy amit az FTP-n letörlök, az még mindig fent van bővítményben. Ez felidegesít, és lecserélem egy másik cache modulra. Egy multisite oldalnál az új bővítmény felrakása internal server errorral elszáll. Mivel annyira nem látogatott az oldal, így no para, nekiállok a hibakeresésnek. 2 óra után már nem vagyok nyugodt, így visszaállok egy két hetes mentésre. Eredmény semmi. Levél a supportnak, válasz semmi három napig. Ezelőtt kis színezés, hogy egyik este munka közben elszállt a tárhelyhez tartozó adatbázis, így EGYIK WP oldalam sem működött 3 óráig. Levél ment, válasz semmi.
Az oldal egy hetes állása után már megvan a kellő hangulatom, hogy valakit elküldjek a búsba. Ráadásul az egyik oldalamon valami cpaneles móka jön be, pedig a tárhelynél átraktam egy másik domainre. Mondom ránézek. Erre szembesülök, hogy a tárhelynél egy üzenet fogad, hogy átkerült az oldalam a cpanel alá, és elküldték erről a jelszavamat. Az érdekesség az egészben, hogy a DOTROLLNÁL LÉVŐ EMAIL CÍMEMRE NEM KAPTAM MEG A LEVELET. Se az átállásról nem tudtam, de a sokk után be sem tudtam lépni. Hívom a supportot, nem értik mit beszélek, mindenki kapott levelet. Némi agyalás után átállítom a kontakt címemet a gmail címemre (a domain regisztrációs leveleket mind megkaptam). Érdekes módon, a gmail fiókra megérkezik a levél. Csak mókafaktor, hogy az elküldött jelszó sem működik, csak az újabb levelem után. Ekkor már a szélütés kerülget, mert kiderült, hogy a korábbi szerver amin dolgoztam még mindig él, így én a régi szerveren módosítottam a weboldalakat, holott már rég egy másik helyen voltak a tényleges oldalak (ezért volt a WP bővítmény anomália). Ezt természetesen szóvá is tettem, de erre sem érkezett válasz. Ezután nem spóroltam, kb 10 levelet küldtem mindenféle technikai kérdéssel, mert rengeteg dolgot kellett a helyére pakolnom és a büdös életben nem használtam CPANELT. Természetesen megtanulható, csak ez az életem egy olyan szakaszában érkezett, amikor nem volt meg a kellő x órám, hogy elsajátítsam. Azóta egyik levelemre sem érkezett válasz. Kértem a panaszkezeléshez kontaktot, nincs válasz. Azaz valaki visszaírt, hogy az internal server errort javították de azt már múlt héten összepofoztam, amint a rendes htacces fájlt szerkesztettem, nem a régi szerveren lévőt.
Szóval elmehetnek a búsba. A szerencse csak tényleg az, hogy nem valami komoly pénztermelő oldalam van náluk, mert akkor lett volna ám hatalmas bukás. Van a témában a HUP-on is egy pár száz oldalas értekezés: cPanelre vált a DotRoll (kevéssé méltányos eljárással) | HUP
Egyenlőre a fogyasztóvédelmet fontolgatom, ha a napokban nem reagálnak valami normálisat, de a vége szerintem a költözés lesz, ami megint nekem lesz húzós, mert több mint 20 domaint kell átpakolnom, ráadásul a domainek elhozása konkrét összegbe kerül, valamint a tárhely ki van fizetve márciusig.
Most, hogy jobban átgondolom lehet, hogy mégis feljelentés lesz belőle...
Könyvjelzők