Lehet az otthoni PC-je van beállítva szervernek és kábeles netről tolja..
Ha valakinek kell a neve címe a tulajnak itt találja az egyik hsz-ben:
http://falu.me/2010/01/17/tarhelymobi-lehuzas
Egyébként én is átéltem ezt velük, még az elején, amikor még benne voltam a "csapatában" és a szolgáltatás elindulása után volt egy nagy leállás, majd adatvesztés, az volt a szerencse, hogy akkor még kb. minden héten csináltam teljes adatmentést és így meg tudtam menteni a saját magam által írt weboldalam a több száz cikkel együtt.
Tanulság:
- Legyen mindig biztonsági mentésed távoli gépen lévő adatokról
- Legyen mindig biztonsági mentésed "offline" is, még a saját gépen lévő adatokról is
- Olcsó húsnak híg a leve...
- A nyílt forrás kód (még mindig) nem 100% -os garancia (erre persze mondjátok, hogy a saját sem, de azt legalább ismeri a készítője)
Amúgy:
Már más szolgáltatóval is volt ilyen tömeges probléma. Ilyenkor sose értem, hogy miért nem keresik fel egymást akik pórul jártak és kezdenek neki a jogi útnak együtt. Egyrészt oszlik a költség, másrészt nagyobb a nyomatéka a dolognak.
Kívülről persze mindig könnyebb okosnak lenni. Rettentően sajnálom a dolgot és együtt érzek veled. Feltétlen tájékoztass minket naprakészen az információkról.
sZeKo
Coming soon...
Köszi mindenkinek.
Ha van valami szólok.
Kedves SEO fórumosok!
Elhatároztuk, hogy ebben a topikban egyszer leírjuk mi is álláspontunkat utána pedig nem szólunk hozzá többet. Először is szeretnénk sajnálatunkat és elnézésünket kifejezni ügyfelünk iránt. Azonban véleményünk szerint, ha nem is teljes mértékben de jogoson jártunk el. Az ügyfelünk felhasználó fiókja generálta a szerveren a processzek 90%-át, több GB ramot vett igénybe huzamosabb időn keresztül, valamint CPU használat nagy részét is elvitte. Egy ilyen szerveren biztosítanunk kell 100 vagy még több felhasználónak, hogy weboldalai gond nélkül működjenek. Mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy hangsúlyozom 1 ügyfél miatt 200 másik ügyfelet kár érjen. Ezért ilyenkor nyilván attól fogunk megválni, aki a probléma forrása nem pedig 200 tisztességes ügyfelünktől. Kérdezem én szerintetek normális, hogy valaki ilyen erőforrásokat használ egy webtárhelyen?
Szerintünk ügyfelünknek legalább akkora felelőssége van az ügyben, mint nekünk. Hiszen egy honlap tulajdonos egyik legfontosabb feladata, hogy rendszeresen backupolja fájljait, ez az ő felelőssége. Véleményünk szerint tisztelt Attila felelőtlen volt saját adataival is. Arról nem is beszélve, hogy a probléma okozója szintén kedves ügyfelünk volt, hiszen nem mi terheltük le a rendszert, hanem ő. Amivel több száz embernek ő okozott kimaradást/vesztességet. Nem szerettem volna megemlíteni, de azért úgy gondolom ezt is érdemes leírni évi 400-2000 Ft-ért nem várhatja el, hogy ha visszaél a szolgáltatással még mi futkossunk utána az adataival, hogy "Szia, itt vannak az adatok amivel leterhelted a szerverünket". Továbbá aki ennyi erőforrást használ az nem valószínű, hogy 3 sima wordpress oldalt futatott ott kell, hogy legyen valami más is.
Ebbe a topikba is jöttek a szokásos megjegyzések miszerint olcsók vagyunk, SMS-el lehet fizetni és Facebook oldalunkon is adunk tájékoztatást. Már ezen a fórumon is öngólnak bizonyultak ezek a támadások. Az olcsóság ellen szerintem nem kifogásolható semmi, az SMS fizetéssel, sokkal szélesebb ügyfél kört érünk el, a Facebook pedig a világ legnagyobb kommunikációs csatornája a világon - hol máshol kommunikáljunk az ügyfeleinkkel - aki szerint ez furcsa az a múlt században él és nem ismerte fel a közösségi orientált internet gondolatát.
Elismerem, hogy részben hibáztunk de szerintem messze nem egy oldalról kell nézni a dolgot. Szerintem az itt elindult lejárató hadjárat nem objektív. Most, hogy már erről beszélek, feltennék egy kérdést tisztelt T. Attilának: Ez neked miért jó? Mi hasznod van belőle, hogy egyoldalú lejárató kampányt indítasz ellenünk? Attól vissza fogod kapni az adatod? Csak nem értem a logikát, de ez valószínűleg mentalitás kérdése - "Nekem rossz legyen, másnak is az".
Elnézést kérek még egyszer az okozott kellemetlenségekért valamint mano-nak ajánlom, hogy írjon nekem egy levelet a robert@tarhelyem.net -re, hogy megbeszéljük még egyszer a dolgokat illetve megegyezzünk valamiben, mert Attila pont akkor lépett ki a beszélgetésből amikor még egy hosszú blokkot írtam neki.
További szép napot kívánok mindenkinek,
Kas Róbert
Utoljára módosítva: Tarhelyem által : 2011-04-06 22:54 Oka: Kiegészítettem
@ Tarhelyem
1. a vevonek mindig igaza van
2. szemelyes adatokat nem adunk ki, szerintem jelen esetben a nev az. (nem szep dolog, nem tennem)
3. helyesiras-ellenorzest lefuttatnek
szerintem erdemes volna a szemelyes adatokat kimoderalni
Utoljára módosítva: akarmi által : 2011-04-06 22:55 Oka: keres
@ akarmi
Nem szerettem volna többet reagálni, de mivel szinte egyből írtál.
1.) Már, hogy lenne mindig igaza? Szép mondás, de sajnos nem mindig igaz.
2.) Ő kiadott egy teljes chatlogot, gondolom ez elég hozzájárulás ehhez.
3.) Ezt a vitát el se kezdjük...
Utoljára módosítva: Tarhelyem által : 2011-04-06 22:36 Oka: kiegészítés
Könyvjelzők