Sziasztok,

A napokban egy kollégával szerettünk volna elindítani egy facebook kampányt. Volt vele bőven szívás már az elején is, mert kapásból egy indokolatlan fióktiltással indultunk. Aztán a 3. fellebbezésnél írták, hogy elnézést és visszaállítják a fiókot. Nem tudom ebből hogy következett nekik az a lépés, hogy végérvényesen bannolást kapott az egyik hirdetési fiók és fellebbezni sem lehet már. Eltűnt rá az opció.

Sebaj, mentünk tovább egy másik fiókból.
A hirdetés megjelent, futott 24 órát. Amcsi célpiacra lőttünk. A beállított érdeklődési körökkel 67 millió ember volt a célzásban. Összesen 2 kattintás érkezett a hirdetésre. Kizárólag Amerikára céloztunk, de mégis ír IP címeket logoltunk. Hiába állítottuk be, hogy kizárólag desktop megjelenésen legyünk jelen, mindkét kattintás Iphone készülék volt.

Miért van az, hogy amit beállítunk célzásnál az gyakorlatilag egyáltalán nem működik. Nem a beállításoknak megfelelően targetál.
Ugyan erre a termékre van egy konkurenciánk is. Neki is szintén csak és kizárólag angol nyelvterületeken van haszna a hirdetésnek. Ennek ellenére megjelenik nekem itt Magyarországon. De a hirdetés kedvelői között van olasz, osztrák és orosz is.

Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?
Esetleg tippje, hogy mit ronthattunk el?

Nem vagyunk kezdők, de ezekszerint profik sem