Eredmény: 1 - 9 (9) összesen

Téma: Internet kills the TV star?

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    09-05-30
    Hozzászólás
    167
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Internet kills the TV star?

    Tudod ki az a Shane Dawson? Nem? Pedig legalább akkora nézettsége van, mint a Dr. House-nak (ha nem nagyobb).

    Shane Dawson-nak van a harmadik legnézettebb Youtube csatornája több, mint 18 millió feliratkozóval. Ez több nézőt jelent, mint a legtöbb TV show együtt véve...

    (Az első legnézettebb 24 millió feliratkozóval a machinima - egy játékokkal foglalkozó csatorna, a második az XFactorUK 22 millió feliratkozóval)

    Csak érdekesség képpen néhány 'sztár' nézettsége a youtube-on:

    Beyonce: 203 ezer feliratkozó
    Rihanna: 34 ezer feliratkozó
    Alicia Keys: 2 millió feliratkozó
    Linkin Park: 245 ezer
    Green Day: 45 ezer
    U2: 105 ezer

    A hollywoodi filmsztároknak nincs youtube csatornája! Illetve Ashton Kutcher egy új sorozatot készít The Beautiful Life címmel, amit most a Youtube-on indított el! youtube.com/TBL

    Külön érdekesség, hogy a The Beautiful Life-nak közel nulla feliratkozója volt egészen addig, amíg iJustine nevű Youtube sztár (302 ezer feliratkozó) be nem promótálta: youtube.com/watch?v=NwFl6dcziL0

    Így lett a The Beautiful Life-nak mostanra 11 ezer feliratkozója...

    Ide tartozó témának gondolom még azt a tényt, hogy egyre többen, és egyre tudatosabban keresnek az interneten vásárlás előtti termékinformációkat. Konkrétan ugye akarok venni egy nyomtatót, bármit.. felmegyek az internetre, Google... termékleírások, árak, vélemények... így elég nagy a valószínűsége, hogy egy olyan boltban vásárolok, amelyiknek jó a SEO-ja Gondolom ezzel ti is tisztában vagytok.

    A másik oldalon viszont egy "dinoszaurusz" marketinget használó cég befizet milliókat TV reklámba, amit senki sem néz meg, vagy senkire nincs hatással már. Viszont a kereskedelmi TV-k reklámokból élnek... és ugye ha egyszer senki nem fog hirdetni, és senki nem néz már TV-t...

    Nektek mi a véleményetek?



  2. #2
    kow
    kow nem elérhető
    KowDerMei$ter kow logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.447
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Emellett a 18 millió mellett nehéz lesz majd elmennie a korunkat kutató / elemző média történészeknek, szakembereknek Részemről fogalmam sincs hogy csinálta, elég irritáló amiket összehozott, de a számokkal nem lehet vitatkozni, valamire nagyon ráérzett, csak épp nem tudom mire



  3. #3
    abc
    abc nem elérhető
    Bölcs abc logója
    Csatlakozott
    09-04-20
    Hozzászólás
    637
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Idézet musician eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ide tartozó témának gondolom még azt a tényt, hogy egyre többen, és egyre tudatosabban keresnek az interneten vásárlás előtti termékinformációkat. Konkrétan ugye akarok venni egy nyomtatót, bármit.. felmegyek az internetre, Google... termékleírások, árak, vélemények... így elég nagy a valószínűsége, hogy egy olyan boltban vásárolok, amelyiknek jó a SEO-ja Gondolom ezzel ti is tisztában vagytok.
    Néhány termék esetén ez igaz, de a legtöbbnél még azért messze lesz amit mondasz. Az internetes vásárlók is jelenleg inkább a fiatalabb korosztály. Információt mindenki keres neten, aztán elmegy megveszi ott ahol közel van neki(mondjuk Én nem mert heti 4 napot autózok szóval általában tök 8 hol van egy bolt járok szinte mindenfelé országon belül), vagy amelyik üzletet ismeri és bízik benne. Ez sokszor még az árnál is fontosabb tényező. (De persze a seozott oldalak előnye vitathatatlan)

    Idézet musician eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A másik oldalon viszont egy "dinoszaurusz" marketinget használó cég befizet milliókat TV reklámba, amit senki sem néz meg, vagy senkire nincs hatással már. Viszont a kereskedelmi TV-k reklámokból élnek... és ugye ha egyszer senki nem fog hirdetni, és senki nem néz már TV-t...
    Ez pedig erős túlzás, a TV jelenleg a leghatásosabb reklámozási forma. Vagy szerinted minden nagyvállalat dinó, és csak dobálják ki a pénzt a TV reklámokra? Ennyire ne nézd le őket, nem véletlenül lettek ezek a cégek piacvezetők egy-egy területen. Egyébként emellett rádió, nyomtatott sajtó és az internetes reklámozást is használják a kampányaikban, de a legnagyobb számú elérést és a leghatásosabb reklámozást(kép és hang) a tv teszi lehetővé.

    Szerintem az embernek nem szabad magából kiindulnia, attól h Te nem nézel TV-t még a többi ember nézi. Még h az lapkiadókat temetik már jó néhány éve az valahol jogos ahogy terjed az internet, de még ez is 10-20 év minimum míg bekövetkezik..



  4. #4
    Chrome Ball Netallica logója
    Csatlakozott
    07-10-10
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    1.503
    Begyűjtött 44 köszönetet
    21 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Idézet abc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez pedig erős túlzás, a TV jelenleg a leghatásosabb reklámozási forma. Vagy szerinted minden nagyvállalat dinó, és csak dobálják ki a pénzt a TV reklámokra?
    Inkább ezt gondolnám túlzásnak. Jelenleg a TV a leghatásosabb a Multi cégek számára. Talán.

    Minden vállalkozás típushoz más más reklámozási forma való. Amennyire tudom a KKV-ék összeségében nagyobbat nyomnak a latban mint a multik, s ha így nézzük akkor már nem is a TV vezet mert az nekik nem megfelelő.

    Ráadásul a TV leginkább márka építésre jó, míg az internet sokkal több lehetőséget ad a cégeknek.



  5. #5
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    09-05-30
    Hozzászólás
    167
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Idézet abc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez pedig erős túlzás, a TV jelenleg a leghatásosabb reklámozási forma. Vagy szerinted minden nagyvállalat dinó, és csak dobálják ki a pénzt a TV reklámokra? Ennyire ne nézd le őket, nem véletlenül lettek ezek a cégek piacvezetők egy-egy területen.
    A mostani piacvezetők azért piacvezetők, mert EDDIG, az elmúlt években volt hatása a TV reklámoknak. Már egyre kevésbé van, vagy egyáltalán nincs. És azért dobnak ki milliókat, mert nem jöttek még erre rá, hiszen nem tudják mérni sehogysem a TV reklám hatékonyságát.

    Ma már reklámvakság van, az emberek utálják a reklámokat - legalábbis a szokványos reklámokat.

    Már most történik a változás, és néhány éven belül drasztikus lesz.

    Ja és te magad mondtad, hogy a fiatalabb korosztály az aki inkább netezik (én úgy gondolom, hogy kb a 30 alattiak, de az idősebbek is egyre jobban hozzászoknak) és épp ezért évről évre ez kitolódik.. (tehát ugye 10 év múlva a 40 alattiak lesznek átlagban a netezők stb.)

    Az pedig tény, hogy durván emelkedik azoknak a száma, akik a neten keresnek infot vásárlás előtt, tudatosabban keresnek és webshopokban vásárolnak. (ezt konkrétan Google Adwords előadáson hallottam)

    (Egyébként elnézést, most láttam, hogy elírtam az témaindító postban: nem 18 millió a feliratkozója, hanem 1 millió - a 18 millió a nézettsége. De ezzel az 1 millióval a harmadik legnézettebb Youtube csatorna)


    Utoljára módosítva: musician által : 2009-12-18 19:20

  6. #6
    abc
    abc nem elérhető
    Bölcs abc logója
    Csatlakozott
    09-04-20
    Hozzászólás
    637
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Természetesen a nagyvállalatoknak, és a végén ki is fejtettem miért:"a legnagyobb számú elérést és a leghatásosabb reklámozást(kép és hang) a tv teszi lehetővé"

    "Ráadásul a TV leginkább márka építésre jó, míg az internet sokkal több lehetőséget ad a cégeknek. "
    Ez igaz, viszont ha nem kkv-król beszélünk (és ugye itt nem arról volt szó) a márkaépítés és ismertség nagyon is fontossá válik. Egy autógyár vagy mosószergyártó termékét ki venné meg ha kutya se hallott róla addig?

    És itt nem az internetes reklámok jövőjét vagy jelenét írtam le ezzel, de azért valljuk be az adwords még nem mindenkinek pálya.
    Röviden: abszolut nem nevezném ma dinoszaurusz marketingnek a TVben való reklámozást.



  7. #7
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Csináljatok légyszíves egy olyan szájtot, ahova beregisztrálok, kipipálgatom hogy milyen kategóriában szeretnék szép és igényes reklámokat kapni, és így nem maradok majd le semmiről

    Tehát ezáltal mindig naprakészen tudom majd, melyek a legjobb fogkrémek, vagy milyen oltástól kell félnem/nem félnem.

    Előre is köszi!



  8. #8
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    09-05-30
    Hozzászólás
    167
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Idézet HAL9000 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csináljatok légyszíves egy olyan szájtot, ahova beregisztrálok, kipipálgatom hogy milyen kategóriában szeretnék szép és igényes reklámokat kapni, és így nem maradok majd le semmiről

    Tehát ezáltal mindig naprakészen tudom majd, melyek a legjobb fogkrémek, vagy milyen oltástól kell félnem/nem félnem.

    Előre is köszi!


    Ezt nem nagyon értem, mit akartál mondani :S



  9. #9
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Internet kills the TV star?

    Idézet musician eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt nem nagyon értem, mit akartál mondani :S
    Ha valamit nem értesz, vagy mondanivalót nem vélsz benne felfedezni, annak vagy többletjelentése van, vagy csupán valamilyen hangulatot próbál ébreszteni, esetleg zagyvaság, és nincs semmi értelme



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •