Tudod ki az a Shane Dawson? Nem? Pedig legalább akkora nézettsége van, mint a Dr. House-nak (ha nem nagyobb).
Shane Dawson-nak van a harmadik legnézettebb Youtube csatornája több, mint 18 millió feliratkozóval. Ez több nézőt jelent, mint a legtöbb TV show együtt véve...
(Az első legnézettebb 24 millió feliratkozóval a machinima - egy játékokkal foglalkozó csatorna, a második az XFactorUK 22 millió feliratkozóval)
Csak érdekesség képpen néhány 'sztár' nézettsége a youtube-on:
Beyonce: 203 ezer feliratkozó
Rihanna: 34 ezer feliratkozó
Alicia Keys: 2 millió feliratkozó
Linkin Park: 245 ezer
Green Day: 45 ezer
U2: 105 ezer
A hollywoodi filmsztároknak nincs youtube csatornája! Illetve Ashton Kutcher egy új sorozatot készít The Beautiful Life címmel, amit most a Youtube-on indított el! youtube.com/TBL
Külön érdekesség, hogy a The Beautiful Life-nak közel nulla feliratkozója volt egészen addig, amíg iJustine nevű Youtube sztár (302 ezer feliratkozó) be nem promótálta: youtube.com/watch?v=NwFl6dcziL0
Így lett a The Beautiful Life-nak mostanra 11 ezer feliratkozója...
Ide tartozó témának gondolom még azt a tényt, hogy egyre többen, és egyre tudatosabban keresnek az interneten vásárlás előtti termékinformációkat. Konkrétan ugye akarok venni egy nyomtatót, bármit.. felmegyek az internetre, Google... termékleírások, árak, vélemények... így elég nagy a valószínűsége, hogy egy olyan boltban vásárolok, amelyiknek jó a SEO-ja Gondolom ezzel ti is tisztában vagytok.
A másik oldalon viszont egy "dinoszaurusz" marketinget használó cég befizet milliókat TV reklámba, amit senki sem néz meg, vagy senkire nincs hatással már. Viszont a kereskedelmi TV-k reklámokból élnek... és ugye ha egyszer senki nem fog hirdetni, és senki nem néz már TV-t...
Nektek mi a véleményetek?
Hasonló témák:
Könyvjelzők