Biztos sokan hallottátok, olvastátok és talán sokak számára már lerágott csont is, hogy a Vodefone hivatalos twitterező kommunikációs kollégáját felmentették az állásából, mert úgy vélte a Vodafone vezetősége, hogy a twitterező menedzser engedély nélkül és sportszerűtlenül nyilatkozott a versenytárs problémájáról. Az ominózus "beszólás" a T-Mobile előző heti nagy volumenű leállására volt egy reakció. Azóta több helyen, a magyar és az idegen sajtóban is boncolgatták az esetet.
Az eset tömören itt: http://index.hu/tech/cellanaplo/2009...zo_vodafonost/
A fentiekből az derül ki, hogy valóban kezd meghatározó szerepet betölteni a közösségi média vagy csak egy felfújt dolog az egész? Mi a véleményetek egy nagyobb csoport vagy cég esetén milyen kommunikációs stílust, stratégiát kell alkalmazni a csoporton belül? Legyünk hivatalosak vagy megengedhetünk kicsit barátibb, viccesebb hangnemet is?
Hasonló témák:
Könyvjelzők