Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 14 (14) összesen

Téma: Hogyan reprezentáljunk a közösségi hálózatokon avagy csörögjetek ránk?

  1. #11
    abc
    abc nem elérhető
    Bölcs abc logója
    Csatlakozott
    09-04-20
    Hozzászólás
    637
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan reprezentáljunk a közösségi hálózatokon avagy csörögjetek ránk?

    Szerintem humoros volt, mindamellett egy remek ingyen reklám a vodának hisz az emberek beszélnek róla millió helyen az interneten. Vannak helyzetek amikor nincs idő engedélyeztetni vmit, ez pont ilyen helyzet volt.
    A vicces az lenne, ha a pannon felvenné a srácot és ezzel leütné a labdát amit feldobott a tmobil meg a voda



  2. #12
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan reprezentáljunk a közösségi hálózatokon avagy csörögjetek ránk?

    Közvetlenség?

    - igen!

    Vagányság?

    - igen!

    Mértéktartás?

    - igen!

    Ha értéket árulsz, értéket kell adnod minden szinten.



  3. #13
    Bölcs rendszergazda logója
    Csatlakozott
    09-07-25
    Hozzászólás
    565
    Begyűjtött 108 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan reprezentáljunk a közösségi hálózatokon avagy csörögjetek ránk?

    Hat évvel ezelőtt, akkor még gond nélkül "reklámháborúzott" a Vodafone és a Westel egymással, sokkal keményebben "bírálva" egymást, mégsem hullottak fejek akkor, ez a mostani lépés kicsit túlzó szerintem, ezért kirúgni a "hivatalos csiripelőt" (vagyon ez volt a névjegyén is, hogy a Vodafone hivatalos csiripje ? ), kicsit durva szerintem.

    Hat éve még más volt a helyzet, a haza piacra harmadik szolgáltatóként belépett a Vodafone, és új szereplőként igyekezett minél több előfizetőt átcsábítani magához a konkurensektől, és "nekik ment" egy simeket csereberélgető taxisofőr bőrébe bújva:

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=feLULextxKI[/YOUTUBE]

    A Westel akkor még felvette a kesztyűt, és elkészítette saját, a SIM kártya cserét megbánó Vodafone ügyfeleket parodizáló reklámfilmjét.

    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=7r7h-yV77ks[/YOUTUBE]

    Ekkor még bíróság előtt is harcolt ezért egymással a két cég, nem hajolt meg egyik a másik előtt, elnézést kérve, is kirúgva egy marketingest a csapatból, akkor valahogy még harciasabbak voltak

    Újabb ütésváltás a Vodafone és a Westel között: hxxp://index.hu/kultur/media/weste7519/

    Kíváncsi leszek, ki lesz az új hivatalos csiripelő emberke, lehet meg kellene pályázni az állást



  4. #14
    Szerkesztő Gilisztácska logója
    Csatlakozott
    08-10-06
    Hely
    Marslakó
    Hozzászólás
    260
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan reprezentáljunk a közösségi hálózatokon avagy csörögjetek ránk?

    Az ég világon nem volt ebben semmi. Véleményem szerint a voda olyan reklámokat gyártott, ami egy bizonyos korosztályt célzott meg. )annoÖ. Ebből ma is sokan ott vannak. Ha csak a szolgáltatás árát nézzük, akkor is sok fiatal a tagjuk.

    Amikor a telefonokat dobálták ki az ablakon?? (matáv-nak szóltak be). Szerintem zeniális volt a visszaszólás a vodafontól! Le a kalappal az emberke előtt. Még kezet is fognék vele, úgy, hogy nem a szíjvem csücske a voda!


    "Sose szabad fullba nyomni a kretént, te meg full kretént nyomtál."

Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •