Sziasztok
Kíváncsi vagyok a véleményetekre a céges webes identitásokkal kapcsolatban. Régen vala iwiw, ahol nem voltak külön klubok, hanem a magánszemély neve helyén szerepelt a cég neve. Ez mára megváltozott. Van csoport, akinek van gazdája. A facebook-on is hasonlóan működik a dolog.
Egy szervezetnek ezen kívül lehet twitter és tumblr és még számos profilja.
Ezzel szerintem számos probléma merül fel. (ahogy a régi módszerrel is)
*Kitalált személy legyen ezeknek a profiloknak az adminja, vagy valós?
*Ha valós, aki eddig vezetett privát fiókot, annak lesz két "privát" fiókja? (valódi személyiséggel megtöltött, bár az egyikben a cég nagyobb hangsúlyt kap)
*Vagy az eddigi fiókjait használja, csak megjelennek benne üzleti infók? (amik talán eddig is voltak, csak az arány változik).
*Ezt a meglévő fiókot (követőkkel) változtassuk cégesre, ahol megmarad a személyiség, de az üzleti infók aránya növekedhet?
Ti hogyan csináljátok? Van más módszer?
Hasonló témák:
Könyvjelzők