Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-07-17
    Hozzászólás
    141
    Begyűjtött 18 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Villanykörte Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés

    Sziasztok!

    Az utóbbi időben készítettem 3 facebook hirdetést fotós, videós vállalkozásomnak.
    Tényleg egész pici nagyságrendben. Tőlem 80 km-en belül lakó 18-35 éves férfiakat és nőket állítottam be.

    A 3 hirdetésre elköltöttem 15.500 Ft-ot. Napi 500 Ft-os limittel összesen 31 napig ment.
    Hirdetésemet 11.926-an látták.
    Hivatkozáskattintás 136.
    Kedvelés olyan 10 körül. Ezt azért nem tudom pontosan, mert volt mikor változtattam közben a hirdetést.

    Tudom, rengeteg hasonló vállalkozás van, tehát kiemelkedő eredményre nem vártam, igazából már 3 foglalással is elégedett lettem volna. Ezzel szemben egyetlen árajánlatkérés volt, és 0 foglalás.

    Igyekszem reálisan nézni magam, és tudom, hogy nem vagyok a szakma csúcsa, de szerintem itt másról van szó.
    Valamit változtatni kell, mert így hirdetni egész biztosan nincs értelme. Megítélésem szerint gyengébb, vagy max hasonló cégek hirdetései jobban teljesítenek, legalábbis a likeok számából így látom.

    Saját weblapra is hivatkozok, amelyen van tartalom. Nem akarok itt reklámozni, de ha valaki ránézne, hogy ott lenne-e nagy gond, megírom a címet.



  2. #2
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    08-01-09
    Hely
    Hungary
    Hozzászólás
    187
    Begyűjtött 47 köszönetet
    38 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés

    A like nem foglalást jelent.
    Mi volt a kampány cél?
    Landing oldal rendben van?
    CTA, visszajelzések, vélemények, miért te vagy az igazi...?



  3. #3
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-07-17
    Hozzászólás
    141
    Begyűjtött 18 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés

    Idézet builder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A like nem foglalást jelent.
    Mi volt a kampány cél?
    Landing oldal rendben van?
    CTA, visszajelzések, vélemények, miért te vagy az igazi...?

    Életem első fb hirdetései voltak. Bevallom, nem nagyon tudom, mire gondolsz.
    Ez egyiknél a weblapomra mutatott, amin van tartalom. Menükben, megtalálhatóan. Volt ahol kapcsolatfelvétel gomb volt beállítva.
    A weboldalon nőtt is a látogatottság, és fb oldalon is láttam hogy többen nézik az oldalamat.

    A kampánycél természetesen megrendelés lett volna, de minimum árajánlat kérések.



  4. #4
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés

    Lehet gond a hirdetéssel, a célzással, az ajánlattal, a weboldallal, a szolgáltatással. Vagy csak szimplán épp most nem akartak fotózást rendelni.
    Szerintem célszerűbb lehet Google Ads-ben hirdetni ( ha még nem próbáltad ) - általában könnyebben meg tudod ott találni a célközönségedet.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •