Eredmény: 1 - 6 (6) összesen

Téma: levelezési probléma

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-07-17
    Hozzászólás
    141
    Begyűjtött 18 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Üzenet levelezési probléma

    Tanácsot szeretnék kérni levelezéssel kapcsolatban. Mit tegyünk, hogy a nekünk feladott e-maileket meg is kapjuk?
    Adott a cégünk, mely több mint 20 éve freemailes címet használt. Több esetben jelezték, hogy feladtak üzenetet részünkre, de nem kaptuk meg. Nem csak a levelezőprogramban nem találjuk, hanem a webes oldalon sem.

    Ezért váltottunk a meglevő gmail-es címre. Hasonló probléma jelentkezett. Egyik cím sincs leszűrőzve, nyílván ügyfél címét nem tiltjuk le. Mindkét fiókra kapunk üzenetet. De hogy hány százalékát a küldöttnek, azt nem tudom. A reklám persze elér mindkét címen.

    Mit tehetünk az ügyben? Vegyünk domaint e-mailcímekkel, az stabilabb?



  2. #2
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: levelezési probléma

    Idézet baspo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tanácsot szeretnék kérni levelezéssel kapcsolatban. Mit tegyünk, hogy a nekünk feladott e-maileket meg is kapjuk?
    Adott a cégünk, mely több mint 20 éve freemailes címet használt. Több esetben jelezték, hogy feladtak üzenetet részünkre, de nem kaptuk meg. Nem csak a levelezőprogramban nem találjuk, hanem a webes oldalon sem.

    Ezért váltottunk a meglevő gmail-es címre. Hasonló probléma jelentkezett. Egyik cím sincs leszűrőzve, nyílván ügyfél címét nem tiltjuk le. Mindkét fiókra kapunk üzenetet. De hogy hány százalékát a küldöttnek, azt nem tudom. A reklám persze elér mindkét címen.

    Mit tehetünk az ügyben? Vegyünk domaint e-mailcímekkel, az stabilabb?
    A domain nevetekhez létre kell hozni egy vagy több email címet, és azt használni. Előnye, hogy minden email meg fog érkezni. Hátránya, hogy ilyenkor venni észre, mennyi spamet megfog a Gmail, mert azok is meg fognak érkezni.



  3. #3
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    986
    Begyűjtött 208 köszönetet
    161 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: levelezési probléma

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A domain nevetekhez létre kell hozni egy vagy több email címet, és azt használni. Előnye, hogy minden email meg fog érkezni. Hátránya, hogy ilyenkor venni észre, mennyi spamet megfog a Gmail, mert azok is meg fognak érkezni.
    Ha asztali gépről vagy notiról van szó, akkoe ezen könnyen lehet segíteni.
    Telepíteni kell a Thunderbird levelezőklienst aminek a spam-szűrője jó hatásfokkal működik.


    Utoljára módosítva: fopeij által : 2021-05-25 13:55

  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Vittore1982 (2021-05-25)

  5. #4
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-07-17
    Hozzászólás
    141
    Begyűjtött 18 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: levelezési probléma

    Érdekes módon a Gmail spam része is teljesen üres a webes nézetben. Vagy már a szerverre bejönni sem engedte a spamgyanús üzenetet?



  6. #5
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-07-17
    Hozzászólás
    141
    Begyűjtött 18 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: levelezési probléma

    Idézet fopeij eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha asztali gépről vagy notiról van szó, akkoe ezen könnyen lehet segíteni.
    Telepíteni kell a Thunderbird levelezőklienst aminek a spam-szűrője jó hatásfokkal működik.
    Talán kevesebb spam várható ha azt az e-mailcímet, amelyiken levelezni szeretnék a meglevő állandó ügyfelekkel, ki sem írom weblapra címként? Mondjuk lenne egy általános cím weblapra rakva, meg egy neten nem hirdetett a levelezéshez.



  7. #6
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: levelezési probléma

    Idézet baspo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Érdekes módon a Gmail spam része is teljesen üres a webes nézetben. Vagy már a szerverre bejönni sem engedte a spamgyanús üzenetet?
    Nem, a spam az a spam folderban van. Ha ott neked nincs, akkor egy nagyon privát email címről lehet szó, de a random küldő robotok azt is megtalálhatják, vagy esetleg meg lehet nézni a levelezési beállításokat/hoszting cég megbízhatóságát.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •