Sziasztok.
Arra lennék kiváncsi, hogy ki hogy szokta megosztani a cikkeit, tartalmait az Instagram-on.
Elsősorban a képek leírásában szereplő linkelési szokásokra lennék kíváncsi.
Alapból keresőbarát linkjeim vannak, de ezek is általában 3-4 szóból állnak, én ezt egy kicsit soknak érzem az Instagramra. (Ugyebár itt nem kattinthatóak a linkek.)
Szóval ezek az opciók merültek fel bennem.
1. Berakom ezeket a 3-4-5 szóból (domain.hu után) álló linkeket a leírásba, majd kiírom mellé, hogy a bio-ban is megtalálható a cikk.
2. Használhatok külső linkrövidítőt, mint például a bit.ly. De aki nem ismeri pl. a bit.ly-t azt megijesztheti.
3. Készítek a saját domainem alatt úgynevezett linkrövidítést, azaz egy 3-4-5 szóból álló linket lerövidítek 1, max 2 szóra.
Nekem ez az utolsó verzió tetszik a legjobban, de valahogy sehol sem láttam még használni. (Lehet csak én nem találkoztam még vele.) Vagy van valami probléma (esetleg technikai vagy
SEO-beli) vele?
Ha nincs semmi probléma vele, akkor az újonnan létrehozott linkeket ki kell szedni az indexből? (Természetesen a régi és hosszabb linkek maradnak.)
Vagy szimplán túl sok macerával jár a megtérülő nyereséghez képest? (Konkrét választ nem lehet adni, de gondolok itt ezalatt, hogy az instázók kevésbé szeretik elhagyni az alkalmazást.)
Köszönöm mindenkinek, aki elolvassa és segít.
Könyvjelzők