Igen, de a Pinterestet nem igazán használják Magyarországon, ahogy a tumbl és a Twitter helyett is a blog.hu-t használják. Még ha a Twitter alapjában véve más, mint a bloghu, de itthon inkább csak a geekek használják, nem lett tömegtermék belőle. Az Instagram nehéz dió, én is próbálom feltörni, gyakorlatilag egyfolytában nyomni kell rá a képeket, így épülhet(ne) fel. Az Instagram most egy korai Facebook, amikor még csak a képeidet osztottad meg rajta, s nem borította el a mostani flame és az FB hirdetései.
Ezért írtam fentebb, hogy ha lenne valakinek 1M követője Instagramon, akkor már biztos régóta pénzt termelne neki. Olvassátok el a múlt havi Forbes-t, abban volt egy jó összefoglaló a magyar közösségi médiáról, melyik magyar sztár keres szép pénzeket Facebookkal és Instagrammal.
(Amúgy ez egy piaci rés, tessék. Még bőven van idő a magyar piacon is Instagram marketinggel foglalkozni, most kezd ez a piac is felépülni. Ha online marketinggel foglalkoznék, simán belépnék erre a piacra, azaz a hirdetők termékmegjelenítését és a magyar sztárok sok tíz- és százezer követőjét hoznám össze.)
Könyvjelzők