Ha nem engedi a reklámot egyből, lehet fellbezni, de a fellebező ember csak akkor nézi meg ha az elmúlt 7 napban 1000 megnézés lesz a videón, tehát ez akkor érvényes ha hirdetők számára egyből alkalmatlannak ítéli meg.
pl június 4. kiraktunk egy videót, kapásból azt mondta a legtöbb hirdető számára alkalmatlan, fellbeztünk, meglett 2400 megnézés, ezért jött egy youtube ember ránézett és azt mondta biztonságos
pl egy mese csatornánkon egyből rak rá reklámot.
Vittore1982 (2019-06-06)
Sracok! Meg tudja mondani valaki, hogy amikor lecsereltem egy index kepet, akkor miert listazta kevesebbszer a videot a latogatoknak? Ez a masodik videom, de az elsö, amit maximalis energiabefektetessel a legjobb tudasom szerint raktam össze. Ez egy sokeve bekenhagyott szazakarhany feliratkozos csatornara került ra, amit "leporoltam" kicsit. Napi 2-3 feliratkozo erkezett 80-100 megtekintes mellett, ami kezdesnek szerintem nagyon jo. Feltettem egy jobb indexkepet, ami (szerintem) minden szempontbol jobban megfelelt, de masnapra csak 10-20 latogato erkezett, es szinte alig listazta a videomat a statisztika szerint. Csinaltam egy (szerintem) meg jobbat, hatha az a baj, de az eredmeny ugyan az. Az atlagos nezesi idö nem valtozott, az atkattintas valamelyest. Nem ebböl akarok megelni, ez hobbi.
Kerdes:
Mi az, amit erdemes elkerülni egy video feltöltese utan? Vagy alapbol 1-2 heten belül hatrasorolta volna a videot?
Mar akit erdekel, itt van a szoban forgo video. (Csak csatornalinket tudok megadni, vagy beilleszti a komplett videot.)
Utoljára módosítva: 12vereb által : 2022-02-27 10:33
A YouTube-nál természetes, hogy egy újonnan feltöltött videó a megtekintései 80%-át az első 1-2 napban szerzi, míg a maradék 15%-ot az elkövetkezendő hetekben. Az idő előrehaladtával egyre halványodik az érdeklődés iránta, hiszen ez arról szól, hogy a közösséged nézi leginkább, illetve a friss videókat is jobban ajánlja a YouTube. (Ez mind nem igaz egy nagyon jól SEO-zott, nem kompetitív, örökzöld témánál, ott is ha van közösséged, akkor az elején népszerűbb lesz, de az végigcsöpögteti a megtekintéseket.)
Hogy mit érdemes elkerülni egy videó feltöltése után? Szerintem nem nagyon tudsz hibákat elkövetni, maximum olyan szarvashibákra tudok gondolni, minthogy publikálod a videót, majd pár óra után nem listázottá, priváttá teszed. Egy ilyen bekavarhat, de a cím, borítókép változtatás maximum az átkattintási arányt befolyásolhatja, de azt sem olyan drasztikus mértékben. Inkább arra figyelj, hogy építs közösséget és próbálj rendszeresen feltölteni videókat.
Köszönöm a valaszodat!
A rendszeresseggel lesz nalam igazan nagy gond, mert a most felkerült video ugy 50 orat vett igenybe, ugy 10-et meg tudok sporolni, de legjobb esetben is egy honap kell egy uj epizodhoz, ha elöre elvegzem az anyaggyüjtest es keretfeladatokat. Az talan jo arany, hogy ugy 800 megtekintesre erkezett huszonvalamennyi feliratkozo.
Az meg egy csapdahelyzet, hogy (mint ahogy en is) mindenki törekszik egyel jobbat kesziteni következönek, különben en sem vagyok elegedett, ami több idöt kivan, es ezt nem kompenzalja teljesen a megszerzett rutin.
Több olyan YouTubert ismerek, aki csak havonta, vagy akár több havonta jelentkezik videókkal, az se teljesen gond, csak minden videót legyen ugyanannyira értékes, fontos, témába vágó a nézőid számára, hogy rákattintsanak, mert a YouTube eléggé lekorlátozza az eléréseidet, ha azt látja, hogy a videóid nem érdeklik a saját közönséged. Ha konzekvensen ugyanabban a témában készítesz hasonlóan jó minőségű videókat, akkor a nézőid kattintani fognak, ha a YouTube ajánlja nekik. De ha például egyik héten egy barkács videót csinálsz, másik héten sminkes videót, akkor a nézőid nem fognak rákattintani, mert nem érdekli őket a téma, így a YouTube is egyre kevésbé fogja ajánlani nekik a videóid. Később hiába töltenél fel újból barkács videókat, már kevesebb néződhöz jutna el. Természetesen ez egy nagyon sarkított példa, csak arra szerettem volna kilyukadni, hogy maradj egy olyan témánál, amiért feliratkoztak rád a nézők és/vagy érdekli őket.
Könyvjelzők