Heló!
Szeretném a közösség segítségét, ötleteit kérni azzal kapcsolatban, hogy hogyan érdemes a közösségi oldalakon a jelenlétet felépíteni, ha
"www.domain.tld" -re lesz felépítve egy több országot, több nyelven megcélzó oldal. A főoldal az angolnyelvű és pl lesz
"www.domain.tld/de/" a német nyelvű, németországi területre célozva. Tehát nem lesz külön "www.domain.de" és "www.domain.hu"
Ebben az esetben milyen facebook URL-t választanátok? Illetve régebben olvastam, hogy van valami lehetőség a nemzetközi márkáknak az ilyen jellegű problémák megoldására. Erről tudtok valamit?
1. A facebookon ugye egyrészt az lenne a jó, ha a márka összes (területtől, nyelvtől függetlenül) rajongója egy oldalhoz tartozna,
2. ugyanakkor mindenki a saját nyelvén a neki szánt tartalmat lássa.
Van erre valami megoldás?
Twitterrel kapcsolatban ugyan ez a probléma.
Hogyan lehet ezeket megfelelően beállítani, illetve milyen URL-eket választanátok? Köszi az együttgondolkodást!
Könyvjelzők