Sziasztok!
Szintén a téma címére reagálva, aki számomra releváns like szerzéssel foglalkozik, az kérem jelezzen üzenetben, a számomra releváns: magyar, 16 év felett. speciális igények is vannak, szóval a többit privátban.
Köszi!
Sziasztok!
Szintén a téma címére reagálva, aki számomra releváns like szerzéssel foglalkozik, az kérem jelezzen üzenetben, a számomra releváns: magyar, 16 év felett. speciális igények is vannak, szóval a többit privátban.
Köszi!
Földrajzi helyhez és korhoz kötötten is lehet like-ot venni? Esetleg érdeklődési körre? Bár ez nem olyan fontos. Baspo
baspo (2013-04-26), Gregory Stone (2013-04-25)
A kor szerinti szűkítést akkor szokták kérni, ha az oldal jellemzően az idősebb korosztálynak szól.
Bár érdemes figyelembe venni, hogy a facebook nem olyan, mint egy hírlevél lista. A hírlevelet csak az kapja meg, aki feliratkozik rá, de szinte senki nem küldi tovább az ismerősének.
A Facebookon, ha hozzászól egy poszthoz vagy lájkolja, akkor az illető ismerősei is látják azt, így vírus szerűen terjed az információ.
A vírus hatást tehát csak az aktív tagok tudják beindítani. A fiatal korosztály ilyen. Mindent lájkol, mindenhez hozzászól. Folyton a Facebookon lóg telefonról. Az ő ismerőseik között is vannak potenciális vevők. Szülők, tanárok, nagybácsik.
Az idősebb korosztály jellemzően csak szemlélődik. Ritkán lájkol, alig szól hozzá és így nem is indul be a vírus hatás.
A földrajzi szűkítést is lehet kérni, de annak nem sok értelme van. Pl.: Az alcsúti sarki pékségnek nem a Facebook a jó hirdetési közeg. Számára is fontos lehet a lájk, hogy lássák sokan szeretik a pékséget. Ez meggyőzheti a potenciális vevőt, aki a honlapra kerül. Direkt vevőket azonban nem fog hozni a facebook.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Azért szerintem az is fontos milyen tevékenységet cégez az illető, példádban szereplő alcsúti sarki pék esetében a kiváló árú és a megfizethető ár mindennél fontosabb és gyorsabban terjed majd szóban a híre mint a "like" hatása. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a nagy versenyű piaci szegmensekben ahol ráadásul kicsi a váltási költség, ott aztán a like-al való ügyfélszerzés csak csalogatás lehet de kimondott erővel nem rendelkezik, minden pozitív haszna ellenére.)
Amúgy a vírusszerűségével egyetértek.
Sose értetem igazán, hogy mi értelme a "Like mániának", de biztos vannak itt olyanok, akik tudják, ezért kérem világosítsanak fel.
Azt értem, hogy ha valami vicceset, vagy megdöbbentőt posztolok, az el tud terjedni a fiatalok közözz, aztán egy fizetőképes "nagybácsi" is megláthatja. Ez ok DE!
Hogyan fogja meglátni a fizetőképes nagybácsi azt a posztot, ami nem vicces?? Mert egy reklám célú poszt azért néha nem vicces. Az nem fog vírusszerűen terjedni.
Aztán mondjuk valaki vásárol 100 like-ot. Most akkor azzal mit kezd? Tud ingyen posztolni jó esetben 17 felhasználónak, akiről általában nem tud semmit. (mert ugye a rajongók max 17%-át érjük el ingyen) Én ebben nem látok nagy potenciált.
Sokkal többre tartom a rendes Facebook hirdetéseket (mostanában Promoted Page Post-ot), ahol szépen ki lehet válogatni a célközönséget lakhely, korosztály, nem, érdeklődési kör... alapján. Na ez már egy értékes célközönség lehet! CPM mondjuk 50 Ft (de nekem van olyan kampányom, ahol 20 Ft csak) vagyis 0,05 Ft-omba kerül egy potenciális vásárlóm előtt egyszer megjelenni.
Ezek után valaki mondja már el, hogy mire jó 100 db like találomra?
100 like semit sem ér. 10.000 annál többet.
De erről itt írtam: 5 módszer, amivel a lájkokból marketing eredmény lesz.
Könyvjelzők