Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (21) összesen

Téma: Facebook like turbózás

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-09
    Hozzászólás
    4
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Facebook like turbózás

    Sziasztok!

    Van egy weboldalunk amihez tartozik egy facebook oldal is.
    Ennek a facebook oldalnak (jelenleg 3300 körüli likeja van) a látogatottságát és a likeok számát szeretnénk növelni (meg persze közvetve magát a weboldalét is).
    A kérdésem az lenne hogy ennek mi a menete, milyen módszerek léteznek, melyiknek mi a hátránya? Esetleg kit lehet itt a fórumon megkeresni, aki foglalkozik ilyennel?
    Végigolvastam jópár témát már itt a fórumon (hasznosak voltak), de hogy gyorsabban haladjak muszáj nyitnom neki egy külön topicot is.
    Privátban is jöhet ajánlat.

    Köszönöm!
    Üdv,
    m



  2. #2
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Csak röviden és tömören:
    Valamilyen applikáció, ha mindegy, hogy kik csatlakoznak.
    - Nyereményjáték app,
    - fotóverseny app,
    - okleveles app (feladat végrehajtása után oklevelet kap, amit megoszt/megoszthat a saját idővonalán)
    stb.

    Az applikációkból találhatsz fizetőset és ingyeneset is.

    Ha egy jól behatárolt célcsoportot akarsz megszólítani (tehát nincs szükséged a Gizikék, 17-évesek stb. lájkjaira), akkor megfontolandó lehet a kattintásalapú (ppc) facebook hirdetés is. (Esetleg a posztok promotálása.) Elérhető akár a 2 ft/klikk ár is. Viszont még így is érdemes az applikációt a ppc-vel kombinálni.

    Amit nem ajánlok: szabályellenes promóciók.
    Oszd meg a képet és sorsoláson veszel részt,
    lájkold és nyersz
    stb.


    50 szavas publikációk: gergelyblasko.com | munkahelyem: bestmachinery.hu| LiuGong @ Totalcar

  3. #3
    Mentor mli698 logója
    Csatlakozott
    12-08-29
    Hozzászólás
    341
    Begyűjtött 118 köszönetet
    79 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Itt számtalan fórumtagnak van 100.000 like-os FB oldala. Ők fel tudják húzni viszonylag olcsón, de egy idő kb. csak a fele marad majd meg "húzás" után. Ugyanez a helyzet, ha FB promote-vel csinálod. Csak itt olcsóbban kijössz. Amit Gergő(ke) írt az is jó és szabályos. Szerintem fognak jelentkezni priviben nálad.



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-09
    Hozzászólás
    4
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Köszönöm a válaszokat!
    Az applikáció promóció nélkül hogyan terjed? Megosztatja magát a felhasználó idővonalán? (a ppc alapú hirdetés gondolom akkor mégjobban rásegít erre a folyamatra)
    Nyereményjáték appal ténylegesen ki kell sorsolni egy fizikai tárgyat?

    PPC alapú hirdetést anno próbáltunk mi is, de a 2ft/klikk árat azért nem sikerült elérni.

    Köszi mégegyszer!



  5. #5
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Igen, kiposztolja a falára, hogy játszott xy appal és elért mondjuk 55%-ot. Ezt így látják az ismerősei is. A promóció, mondjuk egy promotált poszt abban segít, hogy az összes lájkolódhoz, illetve annak ismerőseihez eljuttatja, tehát több ember látja. De azt hiszem van olyan is ami konkrétan az applikációt reklámozza, de ebben nem vagyok biztos.

    A PPC hirdetésnél elég nehéz elérni a 2 Ft-ot, de lehetséges. Nekem az átlag 8 forint szokott lenni, viszont én úgy látom, hogy megéri, mert kevesebb morzsolódik le, mint mondjuk egy nyereményjátékkal bevonzott látogatóknál.

    Igen, ténylegesen ki kell sorsolni egy fizikai tárgyat, méghozzá időben és a szabályzatodnak megfelelően. De utalványt és kedvezményt is sorsolhatsz. Viszont én azt javaslom, hogy a nyeremény témába vágó legyen és ne túl drága. Max 2 ezer forintosat sorsolj, mert különben ellepik az oldaladat a nyereményvadászok és egész nap azt fogod látni, hogy "osztva", "jó az oldal", "sok sikert" és ehhez hasonlókat. Persze így is jönni fognak, de minden de minél nagyobb a nyeremény annál több ilyen lesz. Viszont ezek idővel lemorzsolódnak ha csak nem csinálsz folyamatos játékokat. Én beleszoktam írni a szabályzatba, hogy aki nyereményvadász tevékenységet folytat azt tiltom az oldalról. Ez alatt pedig arra gondolok, hogy aki oldalán csak nyereményjáték megosztást látok percenként azok tartoznak ebbe a kategóriába, persze ez a szabályzatba bele van írva, amit persze rajtam kívül úgy se olvas el senki.



  6. #6
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-09
    Hozzászólás
    4
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    webmania: köszi!
    a nyereményvadászok ebben a kontextusban azok akik kamu profilokat hoznak létre hogy nagyobb legyen az esélyük? láttam már pár facebook oldalt ahol az admin kitiltással fenyegetőzött az ilyen 'osztva' és társai típusú kommentek kapcsán, de ezt ott sem értettem.
    minél többen reagálnak - bármit - egy postra vagy akármire az csak növeli a people talking about this értékét, nem?
    vagy ez is arra megy ki hogy ki milyen típusú 'fan'-t szeretne az oldalánál tudni? (gondolok itt a kevésbé lemorzsolódó releváns emberkékre és vs. 17 éves gizikék)



  7. #7
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Rengeteg kamu profil van. Ezzel is vissza szoktak élni igen.

    Valóban, nagyjából ez a helyzet. Rosszul nézni ki, egyébként valóban pozitív a hatása a kommenteknek, de egy céges oldalnál például nem túl előnyös szerintem. A minőségi lájkoló az hoz hasznot, az előbb említett Gizike csak a statisztikát javítja.



  8. #8
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Kérdés, hogy mi a célod az oldallal. Nekem például egy nagyon speciális célközönségre van szükségem a Facebook oldalunkon. Nálunk semmi keresnivalója az átlag Gizikének*. Ebben az esetben a példának okáért egy célcsoportot motiváló játék jött be, megtámogatva egy "ultra fókuszált" ppc kampánnyal.

    Aztán van olyan oldalgazda, akinek vásárlóerővel rendelkező célközönségre van szüksége (mert például felsőkategóriás ruhákat árusító webshopja van).

    A végén ott lehet egy viccblog, aminek mindegy, hogy ki jön, csak kattintson át és klikkeljen a hirdetésre...

    Nem tudjuk, hogy te mit szeretnél.

    *Gondolj csak bele. Ha 10.000 potens lájkoló mellett ott van 200.000 gizike, akkor a megosztás - feltételezve, hogy 20-50%-nak jelenik meg - el sem jut ahhoz, akihez igazán kellene.


    Utoljára módosítva: Gergő(ke) által : 2013-01-10 17:09

  9. #9
    Új tag
    Csatlakozott
    13-01-09
    Hozzászólás
    4
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    az elsődleges cél az lenne, hogy átmenjenek facebookról magára a weblapra és aztán ott váljanak unique visitorrá, olvassanak cikket, klikkeljenek, stb... ehhez gondolom nyilván pontosan körül kéne határolni azt a célcsoportot aki nagy valószínűséggel ezt megtenné és őket megcélozni valahogy (nyereményjáték, stb).

    persze egy kis kozmetika sem ártana a like számoknak, hiába nem teljesen organikus, de azért jobban nézne ki kicsivel magasabb like szám. de ez csak másodlagos.

    női magazinról van amúgy szó.



  10. #10
    Bölcs Pityu logója
    Csatlakozott
    08-07-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.516
    Begyűjtött 424 köszönetet
    314 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Facebook like turbózás

    Szerintem a legjobban az értékes posztokkal és az oldalról belinkelt cikkekkel jársz. Persze mindenkinek más a receptje, de nekem vannak app-pal felhúzott oldalaim, és annyira magas a lemorzsolódási arány, hogy nem is éri meg szöszölni vele.

    A női magazin ráadásul hálás téma szerintem, a 30-50-es nők szívesen osztogatnak meg érdekes témákat. Szóval egy szó mint száz, én arra szavaznék, hogy legyen értékes tartalom az oldalon, amit ossztogass meg facebookon. Ennek másik nagy előnye, hogy nemcsak a facebookról, de a google-ról is érkezhet releváns látogató. Ha az a 3300 lájkoló nem app-pal lett felhúzva, hanem magától talált az oldaladra, akkor azokkal azért lehet mit kezdeni.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •