Mostantól az iwiwen is van lehetőség like-ra:
http://iwiw.hu/pages/shareLike/buttons.jsp
Hasonló témák:
Mostantól az iwiwen is van lehetőség like-ra:
http://iwiw.hu/pages/shareLike/buttons.jsp
Hasonló témák:
Likeolom
25252525
Ez marha jó! Csak éppen én még mindig nem vágom, hogy ezek a cuccok miért jók. Én magam, sajnálom az időmet pazarolni mások gyerekeiről készült fényképek nézegetésével tőlteni. Vagy rosszul használom az iWiW-et?
Van egy apróhirdető oldalam és egy fórumom veterán jármű témában. Nem valami informatikus szakember gárda a felhasználók köre. De gondolom, hogy az iWiW-et ismerik. Szerintitek érdemes beépítenem ilyen funkciókat?
:: Revo HotEnd :: :: Voron, Klipper fórum ::
Nem néztem utána, de mivel gondolom a látogatószerzés a cél, érdemes lenne kideríteni, hogy mi a különbség az iwiw like és a régóta elérhető iwiw megosztás között. A facebook like és facebook share sem ugyanaz. Ott fontos különbség, hogy hogyan jelenik meg az infó az üzenőfalon, és mivel a share ott több infót tol be (a like, szinte alig látszik), jóval nagyobb az átkattintási arány is.
Írva vagyon a linken:
Az egyik hosszabb, a másik meg csak egy rövidke pötty.Tetszik (hozzászólás nélkül) - ebben az esetben a felhasználó hozzászólási lehetőség nélkül egyetlen kattintással megosztja ismerőseivel az adott oldal címét. Ebben az esetben testre is szabhatja a gomb feliratát, illetve akár többet is befűzhet egymás mellé ugyanabba az oldalba. Pl. Tetszik - Nem tetszik.
Megosztás (hozzászólással) - ebben az esetben a felhasználó hozzászólást is fűzhet a megosztott tartalomhoz, illetve előnézetben képet és leírást is láthatja.
Utoljára módosítva: scs által : 2010-10-22 11:48 Oka: helyesírás
Engem a mai napig meglep, hogy mennyi ismerősöm használja a netet 80-90%-ban ilyesmire. Gyakorlatilag mail, social oldalak, néha 1-1 keresés.
Szerintem megéri bépíteni ilyen funkciókat.
Hát apróhirdetésnél nem tudom mennyire használt, mert szerintem inkább olyasmit szoktak lájkolni, ami vicces, érdekes, mások tetszését is elérheti és a lájkolót elismerik érte, virtuálisan hátba veregetik. Egy apróhirdetés sztem nem nagyon tartozik a gyakran lájkolandó tartalmak közé, mert nem éri el a kívánt hatást.
Max. sztem úgy használhatják, hogy az apróhirdetést feltöltő tudja lájkolni, mert egy ok van még a leírtakon kívül: ha üzleti érdeke fűződik a minél több látogatáshoz. Ő lájkolja, az ismerősei pedig így már könnyebben fogják újralájkolni, mert segíteni akarnak neki a népszerűsítésben.
Szumma szummárum sztem a Facebook like és megosztás, az Iwiw like és megosztás mindenképpen hasznos nálad is, mert használni használhat, ártani meg nem árthat.
Hangsúlyos szerepet azért ne kapjon, de legyen ott, mint lehetőség.
Én is ezt akartam írni, h a hirdetés feltöltője fogja ezeket használni, h ismerősei is lássák, h mit hirdet és lehet, h onnan lesz kapása. (kivéve, ha nem akarja, h ismerősei tudják mikor mit árul...)
A legjobb megoldás szerintem az lenne, ha a hirdetés feladásakor "automatikusan" megosztódna, lájkolódna a tartalom a beküldő által. (tehát az a folyamat is elindulna, de mivel az úgyis az iwiw/fb felületén fejeződik be, max mégsem osztja meg) Mert a hirdetés feladása után egyébként nem hiszem, h nézegetné a beküldő a saját hirdetését, így ott hiába teszed jó helyre a megosztás gombot...
Könyvjelzők