Oldal: 1 / 5 123 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (49) összesen

Téma: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

  1. #1
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Üzenet Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Szia, arra gondoltam, hogy megosztom veled a könyvem kampányának a főbb lépéseit.

    Sok segítséget kaptam tőletek az évek alatt és ebből juttatnék vissza egy kicsit.
    Lehet a jövőben te is kiadsz egy könyvet és jól fog jönni ez a tapasztalat, hogy mit érdemes és mit nem érdemes csinálnod.

    Erről a könyvről van szó:




    Kisregény helyett inkább csak a lényeget írom le, ha valami nem kerek, akkor kérdezz nyugodtan. Nem baj, ha nem lesz folytatólagos a történet. A fórum sajátossága miatt, amúgy is vadászni kell majd a részeket a topikban


    Kezdeti Stratégia

    Saját magam adom ki a könyvet, nem kiadón keresztül. Így minden költség a saját zsebemet húzza. Csak a nyomda 1,5M Ft + áfa körüli összeg lesz.

    Ezért nem építhetek a könyvesboltokra, mert a mostani információim szerint a terjesztési lánccal együtt 53%-58%-át elrakják az eladási árból. Mivel a könyv ára 4990 Ft lesz és ebben benne van az áfa is. A megmaradt összeg nem sokkal van a nyomtatási költség felett. Ráadásul bizományba kell adni a könyveket és az eladás után fizetnek 60-90 napra. Ez túl lassú, túl passzív, így ez a módszer csak a 2. vagy 3. lépcsőbe fér bele.

    Mindenesetre szerződtem a Green Rabbit - Üdvözöljük! céggel, akik első körben csinálnak egy piacfelmérést, hogy mekkora az igény a könyvemre. Majd ők fogják bevinni a könyvet a libribe és a MediMarktba. A Tesco és az Auschan is a portolójukban van, de úgy érzem oda nem az én célközönségem jár, így kockázat lenne bizományban otthagyni minden üzletben 5 könyvet.

    A fő stratégia ezért az online értékesítésre fókuszál. Ebben van nagyobb tapasztalatom. Így saját magam fogom eladni a könyveket.




    Logisztika


    Mivel ennyi könyvnek már jelentős súlya (1,2 t ) és térfogata (raklapok) van, ezért nem lehet csak úgy mozgatni és tárolni.

    Azt is biztosan tudom, hogy nem akarok postára rohangálni, hogy én adjam fel a könyveket a megrendelőknek, ezért elkezdtem olyan céget keresni aki ezt az egész terhet leveszi a vállamról.
    Úgy néz ki most, hogy ők lesznek a megfelelőek erre a feladatra: Nyitó oldal | Webshopiroda.hu

    Tárolják, postázzák, kiszámlázzák és akár az ügyfélszolgálatot is ellátják.


    Bevezető kampány


    A héten elindítottam a könyv bevezető kampányát. Ez fogja felcsigázni az érdeklődést egészen az előrendelés napjáig.

    Mivel elég aktív vagyok szakmai Facebook csoportokba, ezért célszerűnek tűnt, hogy elsőként onnan gyűjtsek leadeket.
    Létrehoztam egy zárt Facebook csoportot: https://www.facebook.com/groups/tart...agyakorlatban/

    Ide tud becsatlakozni az, aki érdekel a könyv és első kézből akar információkat megtudni róla. Jelenleg 102 tagja van a csoportnak, ők azok akiket elsőre is nagyon érdekel a téma.
    A csoport tagjaival 2000 főig úgy tudok kommunikálni, mintha e-mailt küldenék. Azzal a különbséggel, hogy nincs spam lista, így minden üzenet eljut hozzájuk.

    Úgy számoltam, hogy 250 rendelésre van szükségem a bevezető kampány végére, hogy biztos lehessek abban, hogy a könyv a siker útjára lépett.


    Ami eddig történt

    • Elkészült a könyvem hátlapi borítója. Ezen ott van a szerző vagyis az én fotóm is. A fotómból készítettem 3 változatot és a tagok kezébe adtam a döntést, hogy melyik kerüljön nyomtatásba.


    Ennek kettős szerepe van: az egyik, hogy nagyon érdekel a véleményük, hogy melyik fotó lenne jobb a borítón. Ha már könyvet készítek, akkor olyan legyen, amit a leendő olvasóim szeretnek. Ha már van lehetőség arra, hogy az író és a leendő olvasók beszélgessenek, akkor miért ne alakíthatnák közösen a könyv végső kinézetét?

    A másik szerepet érintésnek hívom. (Minél több érintést kel adnod az embereknek a vásárlás előtt). Ez volt az első érintés. Most látták először a könyv kész borítóját, így ez volt az első promóciója a könyvnek.

    • Felvettem a kapcsolatot olyan marketingesekkel, akik a tartalommarketing területén maradandót alkottak és nevük van.




    Egyszerűen megkerestem őket egy levéllel. 35 ilyen vállalkozásnak írtam.
    Engem is meglepett, hogy milyen sokan jeleztek vissza, hogy tetszik nekik a kezdeményezés és szívesen segítenek a sikerében.

    Jelenleg 9 komoly együttműködést hoztunk össze, van 9 partnerem, akik segítenek a könyv népszerűsítésében.


    Itt tartok jelenleg.

    Folytatás következik


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. The Following 8 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2017-03-06), builder (2017-03-05), flaszlo (2017-03-08), Karessz (2017-03-08), PPinfo (2017-03-08), puftai (2017-03-08), Sanyi (2017-03-04), tolerancia (2019-02-06)

  3. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Bevezető Kampány

    Lead gyűjtés

    Az első cél a Facebookon a lead gyűjtés. A zárt Facebook csoportba összegyűjteni legalább 400 tagot, hogy nekik egyszerűen meg lehessen hirdetni az elővásárlást.

    Ennek érdekében elkezdet tartalmakat gyártani a könyvről és azokat teszem ki a céges Facebook oldalra . Ezekből a posztokból terelem a látogatókat a zárt csoportba.

    A posztok három alapvető érzelemre fognak hatni:
    • Kíváncsiság: Felkelteni az érdeklődést és a válaszokat a könyvből kapja meg.
    • Előny: Mit kap az aki majd megveszi a könyvet. Miben és kinek tud segíteni.
    • Félelem: Főleg attól, hogy lemarad, ha nem lép időben. Ez a határidők hangsúlyozása, ami az elővásárlásról szól




    Ingyen Reklám


    • A Facebook magán profilomba kiraktam a könyvert, mint életeseményt és kint van a zárt Facebook oldal linkje
    • A fórum aláírásomat megváltoztattam, hogy a Facebook csoportra mutasson
    • A linkedin profilomba kiposztoltam a zárt csoportot linkjét
    • A pinteresre kiraktam egy új táblába a könyvet és a zárt csoportra mutató linket
    • A Facebook oldalra posztoltam, hogy a követők lássák, hogy van egy zárt csoport
    • A Google+ oldalra kiment ugyan ez a poszt
    • A hírlevél listára csak az értékadó tartalmak mennek csak ki, hogy ne legyen zaklató hatása.


    Fizetett Reklám

    • A céges oldalra kiment Facebook posztokat fogom reklámozni a célpiacomnak
    • A magánszemélyes profilom alól is fogok reklámozni, mert annak jobb az elérése és az ismerőseim között sok a vállalkozó





    Elővásárlás

    Azért, hogy az elővásárlás minél sikeresebb legyen, olyan kedvezményeket fogok adni, amik miatt megéri időben megrendelni a könyvet.
    A következőkre gondoltam:
    • Minden előrendelőnek ingyenes lesz a szállítási költség
    • Készítek interjúkat neves marketing szakemberekkel. Ezeket már lebeszéltem. Az interjúk hanganyagát ingyen kapják az előrendelők a könyvhöz
    • Az első 50 megrendelő névre szóló dedikált példányt kap



    Előkészület

    Mivel egészen összetett a kampány és sok a teendő, ezért mindent összeírtam egy mind map-be. Így azon tudom vezetni, hogy hol tartok és mi van még vissza. Nagyon hasznos, mert jelenleg ezer felé van a figyelmem


    Az első interjú

    Megvolt az első online interjú. Biztosan lehetne jobban is csinálni és ebben megköszönök minden technikai tanácsot.

    A beszélgetés laptopon történt messenger használatával. A hnagot audacity-vel rögzítettem. De mivel csak a hangkártya hangját rögzíti, ezért az én kérdéseimet külön kellett telefonnal rögzítenem. Ebből a két hangfájlból készítettem egyet úgy, hogy összefésültem. Kicsit munkás volt, de egészen jó lett a minősége.



  4. The Following 9 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2017-03-09), builder (2017-03-09), ferrari27 (2017-03-08), Gregory Stone (2017-03-09), Karessz (2017-03-08), PT989 (2017-03-09), puftai (2017-03-08), tolerancia (2019-02-06), Vittore1982 (2017-03-08)

  5. #3
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Épül a zárt csoport és vele párhuzamosan jött egy megoldandó probléma.

    De előtte egy kis magyarázattal tartozom


    Miért FB csoport és nem hírlevél lista?


    A leadek gyűjtésére a FB zár csoportot használom, mert kézenfekvőnek tűnt.
    • A FB -on van egy 8000+ fős tartalommarketing iránt érdeklődő ember, ott elég aktív vagyok és könnyen leinformálható, hogy mennyire hiteles személy.
    • A csatlakozás egyetlen gombnyomás és nem kell e-mail címet megadni hozzá
    • Látják mások,hogy ki vannak a csoportban, így van egy preselection hatása is. Minél többen lesznek, annál többen csatlakoznak.
    • 2000 főig úgy tudom elérni a tagokat, mintha lenne egy hírlevél listám, azzal a nagy különbséggel, hogy 90% körül van a megnyitási arány és nincs spam mappa, amit ki kell kerülni.


    A lista szépen épül, most járunk 170 főnél. (https://www.facebook.com/groups/tart...agyakorlatban/) 250 elővásárló esetén már nincs akkora anyagi kockázatom és nyugodtam leszek a könyv sikerét illetően.

    A probléma.

    És akkor vissza a problémára, amit említettem.

    Az emberek elkezdtek ismerősnek jelölni a Facebookon. Nem csak becsatlakoznak a csoportba, de hozzám, a magán profilomhoz is kapcsolódni szeretnének. Mit csináljak? Ne igazoljam vissza őket és tartsam meg a privát szférám? Vagy igazoljam vissza és engedjem be őket?

    Nem vagyok túl aktív posztoló, de azért van pár olyan sörözős, bulizós fotó, amin megjelöltek a barátaim és nem biztos, hogy azokat meg akarom osztani mindenkivel.
    Mégis... olyan rossz érzés lenne, ha elutasítanám őket. Ráadásul a magánprofilú bejegyzések több emberhez jutnak el, mint a Facebook oldal bejegyzései. Szóval üzletileg is indokolt lenne meglépni.

    Végül úgy döntöttem, hogy mindenkit beengedek úgy, hogy közben létrehozok csoport szabályokat a Facebookon.
    Alapértelmezetten van egy mindenki csoport. Ebben van minden ismerősöm.
    Van egy közeli ismerősök csoport. Ide a Facebook is pakolgat embereket az aktivitásom alapján, de kézzel is berakhatok ide bárkit.
    Most pedig létrehoztam egy üzleti csoportot, ahova azokat pakolom, akiket személyesen nem ismerek, de szívesen kommunikálnék feléjük.

    Amikor kimegy egy poszt az üzenőfalamra, akkor alapértelmezett a közeli ismerősök csoportnak megy ki. Így az új ismerőseim nem fogják látni az Etyeki borozós képeket vagy félmeztelenül tengerparton feszítőseket.
    Ha az üzlettel kapcsolatos gondolataimat akarom megosztani, ami nem érdekli a barátaimat, akkor csak beállítom, hogy az üzleti csoportban lévők lássák az adott posztot.
    Ha pedig olyan a tartalom, ami mindenkinek érdekes lehet, akkor beállítom, hogy mindenki lássa. Ilyenkor az is látja, aki nem az ismerősöm, így teljes kontroll alatt van a Facebook profilom.

    A másik megoldandó probléma, hogy egyre többen akarják már most megvásárolni a könyvet. Az sem baj nekik, ha várni kell, de nem akarnak lemaradni. Elfoglaltak és szeretnék előre letudni a rendelést. Így gyorsabban össze kell rakni a rendelési oldalt és privátban kiküldeni nekik a linket.

    Itt is nagy a dilemma. Az rendben van, hogy az akciót nem hosszabbítjuk meg, de mi a helyzet azokkal, akik az early bird előtt akarnak vásárolni?
    Érdemes engedni nekik vagy sem? Erről semmilyen anyagot nem találtam és nem is igazán látom a hátrányát. Hacsak nem az, hogy még nincs készen a sales funnel és így a vásárlás után nem is kapják meg a következő logikus lépést.


    Elindult a Facebook reklám

    Indítottam egy márkaismertség reklámot a tartalommarketing iránt érdeklődők számára.
    A reklámban azt a posztomat reklámoztam, amibe egyszerűen csak beleraktam a könyv borítóját és odaírtam, hogy hamarosan megjelenik az első magyar tartalommarketing könyv és aki nem akar lemaradni, az csatlakozzon be a zárt FB csoportba.

    Azért márkaismertség kampányt hoztam létre, mert ez egy olyan kampány típus, ahol nem a kattintás vagy a megjelenés a fő cél, hanem a hirdetés visszaemlékezés. Ami elsőre teljesen megfoghatatlan, de ami érdekes az a mögötte lévő algoritmus.

    A Facebook olyan embereknek mutatja meg a hirdetésemet, akikről azt gondolja, hogy a leginkább kapcsolódnak a márkámhoz. Vagyis fogja az általam meghatározott halmazt és az emberek szokásai alapján kitalálja, hogy kinek kellene először megmutatni a hirdetést, vagyis a lehető legjobb vevők látják elsőként a hirdetést. Majd ha ezek elfogytak, akkor jön a többi.

    Ez nagyon jól látszik a hirdetési statisztikában is. Az első 2 nap, a hirdetés 9 relevancia pontszámmal futott. Így a hirdetési baromi olcsó volt. 8 Ft -re jött ki egy kattintás. Most a 4. napon már 7-re csökkent a relevancia pontszám. Vagyis már olyan emberek látják a hirdetést, akik kevés érdeklődést mutatnak iránta. A kattintási költség is felemelkedett 15 Ft -ra.

    Ezt a hirdetés azért indítottam el így, mert aki elkötelezett a tartalommarketing iránt és mindent tudni akar, azt nem kell sokat győzködni a könyv vásárlásról. Ők az ideális vevők. Tudatod velük, hogy van egy termék, amire vágytak és jönnek és vásárolnak.

    A következő lépcsőkben ez a hirdetés már kevés. Sőt már most is kevés. Ezért beindul a tartalommarketing.
    Elkezdem informálni az embereket, tartalmakat gyártok és azokat fogom hirdetni. Miért? Mert szerintem most ez a leghatékonyabb online stratégia.

    Hamarosan jelentkezem az eredményekkel.


    Következő stratégiai lépések

    1. Készítem a tartalmakat a kampányhoz
    2. Készülnek az interjúk a bónusz anyagokhoz
    3. Elindítom a hírlevél feliratkozás
    4. Befejezem a rendelési oldal tesztelését



    Hírlevél feliratkozás és egy szokatlan terjesztési stratégia

    Készítettem a könyvből egy pdf kivonatot. Benne van a borító, rengeteg fejezet (89 oldal), a hátlap és annak a reklámja, hogy akit ez érdekelt annak miért éri meg megvásárolnia a könyvet.

    Alapvetően 3 fő okból készítettem el:
    1. Ez lesz a csali, amivel e-mail címeket fogok gyűjteni. Teljesen jogos elvárás az emberek részéről, hogy bele tudjanak olvasni a könyvbe, mielőtt megveszik. Ezért a lehetőségért pedig megéri odaadni az e-mail címet.
    2. Több leendő partner (üzleti magazinok, marketingesek, előadók, konferencia szervezők) kérte, teljesen jogosan, hogy küldjek mintapéldányt a könyvből. Tudni szeretnék, hogy érdemes-e támogatni a könyvet. Elég jó, elég szakmai-e a tartalom. Ez is teljesen jogos
    3. A könyvet el fogják lopni. Ez biztos. Így megelőzöm a piacot és magam kezdem el terjeszteni a könyvet. Kiteszem olyan oldalakra, ahonnan ez emberek könyvet szoktak letölteni. Kimegy torrent oldalakra, letöltő oldalakra, pdf megosztó oldalakra, könyvcsere fórumokra. A célom az, hogy ha rákeresnek a könyv letöltésre, akkor az általam készített minőségi anyagot találják meg.



    Tudsz segíteni ebben?

    Ha van olyan oldal, ahonnan könyvet szoktál letölteni, ha fel tudsz tölteni torrent oldalakra, ha meg tudsz osztani könyv letöltő oldalakon, ha ismersz pdf megosztó oldalakat, akkor kérlek írj vagy keress meg. Szívesen adnék egy ingyen példányt érte a könyvből, de ami neked csak 4990 FT lesz szállítási költséggel, az nekem 1.5 M Ft De valamit kitalálok, hogy megháláljam a segítségeket.



  6. #4
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    [B][SIZE=4] Az emberek elkezdtek ismerősnek jelölni a Facebookon. Nem csak becsatlakoznak a csoportba, de hozzám, a magán profilomhoz is kapcsolódni szeretnének. Mit csináljak? Ne igazoljam vissza őket és tartsam meg a privát szférám? Vagy igazoljam vissza és engedjem be őket?
    Vagy nem veszed észre, vagy csak viccelsz. Hiszen a neved a márka. Nem a "Tartalommarketing" című tucat szó. A neved eladható, mert az márkázható, egy elő brand. Erre sem a honlapod címe sem a könyved címe nem lesz képes.

    Mint pl. Wolf Gábor és még megannyi példa. És igen, ez esetben a Neved...facebook.com oldaladra kell gyűjtened a márka rajongókat, hiszen mint mondtam, a neved a márka.

    Ezért pl. a bartfaibalazs.hu 10-szer többet tudna értékesíteni bármiből, mint bármilyen értelmes de nem brandelhető honlap címed // vagy akar a facabook.com/neved is aranyat érne.

    Ha ez felismered végre, a "márkádra" építve bármit e lehetne adni.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-12)

  8. #5
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Vagy nem veszed észre, vagy csak viccelsz. Hiszen a neved a márka. Nem a "Tartalommarketing" című tucat szó. A neved eladható, mert az márkázható, egy elő brand. Erre sem a honlapod címe sem a könyved címe nem lesz képes.

    Mint pl. Wolf Gábor és még megannyi példa. És igen, ez esetben a Neved...facebook.com oldaladra kell gyűjtened a márka rajongókat, hiszen mint mondtam, a neved a márka.

    Ezért pl. a bartfaibalazs.hu 10-szer többet tudna értékesíteni bármiből, mint bármilyen értelmes de nem brandelhető honlap címed // vagy akar a facabook.com/neved is aranyat érne.

    Ha ez felismered végre, a "márkádra" építve bármit e lehetne adni.
    Teljesen egyetértek, a nevem nagyon könnyen márkásítható. Tökre egyszerű lenne személyes márkát építeni. Ahogyan baromi egyszerű lenne egy csomó másik business is építeni annál, mint amit most csinálok.
    De valahogy mindig is abban hittem, hogy az éves fix pénzek, amiket nem mondanak le, mert megéri nekik hozzák a cashflow-t és nem azok az egyszeri nagy pénzek, amiket megkeres az ember.

    Ha megnézem Wolfot, Vida Ági, Pongort akkor azt látom, hogy ők hatalmas pénzeket szakítanak abból, hogy személyes márkát építette maguknak. Ezt csinálják már évek óta. Teljesen jól lekövethető a pályájuk, mert rengeteget publikálnak. Innentől könnyű modellezni is.

    Azonban a legfontosabb is kiderül, mégpedig az, hogy sosem lesz igazi cashflowban részük. A nevükhöz van kötve a business. Ha nem wolf ad elő, nem fizetik ki a 150e jegyet. Ha nem Vida vagy Pongor van a videón, nem nézik meg. Mindent saját magukra építettek fel. Ha ők fáradtak, nyaralnak, unják nem keresnek pénzt. Kell ez nekem? A válasz: NEM.

    Nem akarok személyes márkát építeni. Olyat nem, ami tőlem függ.

    A piacra akarom letenni a névjegyem, azt akarom, hogy ne kelljen magyarázni, hogy mitől értek hozzá. Aztán minden figyelmet a termékekre akarom fordítani, amik megoldják egy nagy problémád. Éljenek mások az infó businessből, szerintem az egy csalóka szerető. Azonnal elhagy, ahogyan csökken az ágybéli teljesítményed.

    ui.: az viszont eszembe sem jutott, hogy a bartfaibalazs.hu domaint a könyvre irányítsam. Köszi a tippet, ezt megfogadom.



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Contu (2017-03-12)

  10. #6
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    674
    Begyűjtött 39 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Lassan ez a könyv olyan, mint Colombo felesége.
    Minden részben hallottunk róla, de sohasem láttuk.
    Ez megy már bő féléve, ilyen lesz, olyan lesz, amolyan lesz...
    Néha már azon gondolkozom, hogy lehet nincs is könyv, csak saját magadat építed.
    Bocs, de kevesebb előjáték több lenne.
    Nekem kezd túl sok(k), túl hosszú lenni a felvezetés.



  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-16)

  12. #7
    Mentor Kérdező logója
    Csatlakozott
    17-03-05
    Hozzászólás
    313
    Begyűjtött 98 köszönetet
    78 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    dry: Persze, hogy hosszú a felvezetés, mert részletes és aprólékos. Sokan tanulhatnak belőle, így hasznos is. Az meg, hogy közben saját maga -no meg a könyve is épül? Kellemes content marketing mellékhatás.



  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-16)

  14. #8
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lassan ez a könyv olyan, mint Colombo felesége.
    Minden részben hallottunk róla, de sohasem láttuk.
    Ez megy már bő féléve, ilyen lesz, olyan lesz, amolyan lesz...
    Néha már azon gondolkozom, hogy lehet nincs is könyv, csak saját magadat építed.
    Bocs, de kevesebb előjáték több lenne.
    Nekem kezd túl sok(k), túl hosszú lenni a felvezetés.
    Hát ha már beszélsz róla, akkor sikerült a figyelmedet felkelteni. Gondolod jobb lenne, ha kinyomtatna egy prospektust 300.000 példányban, s megszórná vele a postaládákat?

    Update: Régóta tervezem én is, hogy írok egy könyvet, hát, minden tiszteletem azoké, akiknek van idejük, s lelkierejük ezzel foglalkozni. Fél év semmi.


    Utoljára módosítva: Vittore1982 által : 2017-03-15 09:07

  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-16)

  16. #9
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Szerintem rendkívül érdekes téma - siettetni pedig ezt nem lehet. Csak azt sajnálom, hogy eléggé elkanyarodott az online irányba (mármint a könyvkiadás-terjesztés), mert ez a része nem különösebben érdekel, egy pdf-et boldog-boldogtalan megjelentethet, a fizikai könyv (részletes!) életútja sokkal inkább érdekel. De rengeteget izgalmas információt tartalmaz egy a téma, úgyhogy én érdeklődve figyelem a fejleményeket.



  17. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-16)

  18. #10
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lassan ez a könyv olyan, mint Colombo felesége.
    Minden részben hallottunk róla, de sohasem láttuk.
    Ez megy már bő féléve, ilyen lesz, olyan lesz, amolyan lesz...
    Néha már azon gondolkozom, hogy lehet nincs is könyv, csak saját magadat építed.
    Bocs, de kevesebb előjáték több lenne.
    Nekem kezd túl sok(k), túl hosszú lenni a felvezetés.
    A könyv decemberben készült el. Mármint a kézirat. Aztán jött az ötlet, hogy kiadatom magánkiadásban. Akkor kellett keresnem egy korrektort és egy tördelőt. Ők február végére lettek meg a munkával. Addigra a borító is véglegesedett. Meglett a nyomda és a logisztikai partner. A minta példányt a héten kezdték el gyártani, annak az ára 20.000 FT + áfa. Most pedig fut a könyv bevezető kampánya.

    Én is azt hittem, hogy ez egy rövidebb folyamat, de nem az. Fel kell kötnöm a nadrágot, mert nem csak anyagilag megterhelő, de időben és kampány kivitelezésben is jelentős erőforrást igényel. Egyszer próbáld ki. Azóta egy napot sem unatkoztam és már most olyan ajtók nyíltak meg, amiket szerintem csak a könyvnek köszönhetek.


    Idézet Kérdező eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    dry: Persze, hogy hosszú a felvezetés, mert részletes és aprólékos. Sokan tanulhatnak belőle, így hasznos is. Az meg, hogy közben saját maga -no meg a könyve is épül? Kellemes content marketing mellékhatás.
    Valóban

    Sajnos a könyv már nem tud épülni, mert a legkisebb változás esetén is az egészet újra kellene tördelni. Hogy mennyit szívtam az elválasztásokkal...Elképzelni sem tudja az, aki nem csinált még ilyet. (én sem tudtam)


    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát ha már beszélsz róla, akkor sikerült a figyelmedet felkelteni. Gondolod jobb lenne, ha kinyomtatna egy prospektust 300.000 példányban, s megszórná vele a postaládákat?

    Update: Régóta tervezem én is, hogy írok egy könyvet, hát, minden tiszteletem azoké, akiknek van idejük, s lelkierejük ezzel foglalkozni. Fél év semmi.
    Számomra a legnagyobb erőfeszítést az igényélete, hogy újra és újra át kellett olvasni. Lassan ott tartottam, hogy ránézni nem akartam arra, amit írtam. Pedig összedobni alig volt 4 hét, csak a utómunka ne lett volna.



    Idézet Contu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem rendkívül érdekes téma - siettetni pedig ezt nem lehet. Csak azt sajnálom, hogy eléggé elkanyarodott az online irányba (mármint a könyvkiadás-terjesztés), mert ez a része nem különösebben érdekel, egy pdf-et boldog-boldogtalan megjelentethet, a fizikai könyv (részletes!) életútja sokkal inkább érdekel. De rengeteget izgalmas információt tartalmaz egy a téma, úgyhogy én érdeklődve figyelem a fejleményeket.
    Ez egy fizikai könyv

    A terjesztés azért online történik, mert az offline csak a 2. körbe fér bele. Ott ugyanis a terjesztési lánc 58% -ot kér és bizományba kell adni a könyveket, amit eladás után 90 napra fizetnek ki. Vagyis áll benne a pénzem és kb minden eladás után keresek nettó 300 FT -ot. Cserébe nekem kell odaszállítanom a könyveket és elszállítani, ha nem kelt el. Ők pedig csak kiteszik egy polcra, amit vagy megvesznek vagy nem.
    Az ilyen jellegű könyvterjesztésnek csak presztízs értéke van, semmi más.



Oldal: 1 / 5 123 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •