Sziasztok!
Mennyire bevett gyakorlat az, hogy valaki szándékosan hamis készletinformációval tölti fel a webáruházát és az árösszehasonlító oldalakat?
Potenciális vásárlóként történt meg velem, hogy egy már rég kifutott terméket kerestem, hátha találok még valahol belőle. Az árukeresőn találtam is egyetlen webáruházat, ahol a kiírás szerint van még raktáron. Irány a bolt. A webshopban a termék adatlapján is feltüntetve, hogy szállítás 1-3 munkanap. Megrendeltem. Jön az email másnap, hogy a termék nem beszerezhető. Pech. Megnézem újra a termék adatlapját. Változatlanul 1-3 nap szállítás, az árukeresőn is változatlanul raktáron jelzéssel. Ügyfélszolgálatnál érdeklődés, hátha csak valami hiba miatt kaptam a nem beszerezhető emailt, de nem, nem hiba, nincs már a nagykerben sem.
Akkor miért szerepel még 2 nappal a rendelésem és a meghiúsult beszerzés után is a termék adatlapján és az árukeresőn is, hogy raktáron, illetve 1-3 nap szállítás?
Itt elgondolkodtam, mert nem üzemeltetek webáruházat, és lehet, hogy erre van egy teljesen elfogadható magyarázat is, amit majd itt remélem egy bennfentes meg is válaszol, de nem lehet ez egy szándékos marketing megoldás is ugyanakkor? És ezért nyitottam itt ezt a topikot.
Lehet értelme szándékosan alkalmazni egy ilyen trükköt marketing céllal?
Könyvjelzők