dolcsi eredeti hozzászólása
Mert nem töltenek egy magazin oldalon sem igazán hosszú időt. Ehhez nem elég hosszan böngésznek egy ilyen oldalon. Órákban mért látogatási időre gondoltam.
Nem mindegy ebben az esetben, mert:
- Egy napi 100ezres (ez már elég sok?) látogatottságú weboldalon, ahol 1-2 percet tölt el egy látogató, az mindössze pár ezer forintot termel.
- Egy napi 1600 látogatottságú weboldalon, ahol 60-120 percet tölt el egy látogató, az pont annyi mint az előző példában.
És ezzel egy nagyon jól menő magazint hasonlítottam össze egy nem nagy szám online filmes oldallal.
Ott rúghat(na) labdába ez a bányászos dolog, ahol például videókat nézegetnek online, és nem adsense-ezhet. Az ilyen oldalalakat nem mobilról nézi még a többség. Erre utaltam, amikor azt írtam, hogy ott nincs 50-60 százalékos mobil arány, ahol értelme is lenne bányásztatni. De asztali gépen meg a vírusirtók tesznek keresztbe, úgy néz ki.
Könyvjelzők