DomainFlotta (2019-02-13)
Én egy érdekes dilemmán töröm a fejem. Elég sok tapasztalat összegyűjt nálam abban a témában, hogyan indítsd online vállalkozást 0-ról, hogyan lépj nagyobb szintre, ilyenek. Már 1 éve azon rágódom, vajon lehet-e ezzel pénzt keresni a magyar piacon, vagy nem érdemes saját konkurenciát kitermelni? Esetleg túllépve a konkurencia kitermelésén, lehet ebből szemmel látható pénz csinálni csak könyvkiadással? Nem célom konferenciákra járni vagy előadásokat tartani. Engem csak az akár e-book kiadása érdekel.
Sikeres lehet (nagyon sikeres), ha hiteles leszel. Hogy aztán ezt hogyan éred el, úgy mindenki válogasson a számtalan lehetőség közül. De ez az alap. Erre hegyezd ki az összes meglévő érzékszerved, minden mást felejts el.
Az E-book tartalma kevésbé fontos (nem kell világmegváltó ötletetek leírnod benne) de a honlap, ahol ezt bemutatod, ott minden pixelből a hitelesség áradjon. Minél hitelesebb lesz ez az E-book bemutató, annál jobban fog ömleni a pénz.
Menj le alfába, és szedd össze a gondolataid, és gondold át: te mitől tartasz másokat hitelesnek. Írd le, jegyzeteld le, rágd át magadban, és beszélgess erről másokkal.
Persze tapasztalat is kell, hogy rájöjj, hogy tálald hitelesen. De senki nem ezzel született, mások is menet közben csiszolódtak olyanná, amilyennek látod őket.
De minden porcikáddal a hitelesség tökéletességét próbáld meg elérni. A legkönnyebb ezt úgy elérni, hogy magad is hiszel benne. Teljes szívvel.Úgy is lehet, hogy nem hiszel benne, csak ahhoz már vérprofinak kell lenni, sok tapasztalat után azt is meg lehet tanulni. De minek szenvedni, ha egyszerűbb olyat alkotni, amiben te magad is hiszel? Ezen a vonalon elindulva szinte csak a siker várhat rád. Kezd el, hiszen az elején sokat nem veszíthetsz.
Utoljára módosítva: Freedom által : 2019-02-13 14:39
ariel (2019-02-13), djarni (2019-02-15), DomainFlotta (2019-02-15), Vittore1982 (2019-02-13)
No offense, de ha konkurenciádnak tekintet a sokszáz wannabe vállalkozót, akit Te képzel ki, akkor nem biztos, hogy olyan magabiztos és alapos a tudásod, hogy azt tényleg értékesíteni kéne. Vagy másképp megközelítve: ha Te nem hiszel magadban, akkor hogy higgyen benned más?
Illetve eleve hogyan lennének a konkurenciáid? A Te profilod innentől kezdve "vállalkozó képző guru" lesz, ők pedig a saját területükön működő vállalkozók lesznek.
Az igazi pénz szinte biztosan nem az ebook-ban van ezen a területen, hanem a showbusiness-ben.
Igazad van, egész biztosan nem lesznek konkurenciáim, mivel a piac maga az egész világ, s ott szerintem az összes írástudó magyar elférne. Hogy mi lesz belőle, azt még eldöntöm, látom Balázsnál és a a Kreatív Kontrollnál, hogy az előadásra járós-gurus vonal biztos nem.
Szerintem mindenkinek azzal kellene foglalkoznia, ami lelkesíti. Ha már a gondolattól is bizseregsz, hogy azt csinálhatod, akkor kezd el. A többi alakul.
A pénz miatt nem szabad vállalkozni. Mert 2 dolog fog történni:
- 1, nem szereted, nem jól csinálod és nem fog működni. Ez a jobbik eset
- 1, nem szereted, de jól csinálod és lesz pénzed. Aztán ott találod magad, hogy valami olyat csinálsz, amitől hányni tudnál. Besokalsz és kiégsz.
Csinálja inkább mindenki azt amit szeret és fejlődjön benne.
Ha szereted, akkor szeretsz róla beszélni, akár ingyen is, akár sok ember előtt is.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Baross Ferenc (2019-02-19), flaszlo (2019-02-16), Vittore1982 (2019-02-15)
Olvasta már valaki a fórumról ezt a könyvet? Esetleg alkalmazta is?
Ha igen, mi a véleménye róla?
Milyen mértékű konverzió változást tapasztaltatok?
Utoljára módosítva: fopeij által : 2020-09-02 17:08
DomainFlotta (2020-09-03)
DomainFlotta (2020-09-03), fopeij (2020-09-03)
fopeij (2020-09-03)
Könyvjelzők