Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (46) összesen

Téma: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

  1. #31
    Szerkesztő fgaber3 logója
    Csatlakozott
    10-02-07
    Hozzászólás
    221
    Begyűjtött 65 köszönetet
    48 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Gratulálok, jó lett a videó! Szembe jött velem a facebookon és bár nem szoktam hirdetéseket megnézni, ezt a videót végignéztem. Sok sikert kívánok!



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-04-03)

  3. #32
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.086
    Begyűjtött 516 köszönetet
    333 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Imádtam a végét Már azt hittem tényleg így nyomod, alig bírtam, annyira idegesítő (és ismerős) volt ez az elhadarom, lenyomom a torkodon. Pöpec!



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-04-03)

  5. #33
    Mentor tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    496
    Begyűjtött 214 köszönetet
    105 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Ez a téma nagyon le lett zárva... engem érdekelne, hogy megtérült-e a befektetett tőke, könyvírási idő, kampánypénz és a vele töltött munkaóra!



  6. #34
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.157
    Begyűjtött 542 köszönetet
    416 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez a téma nagyon le lett zárva... engem érdekelne, hogy megtérült-e a befektetett tőke, könyvírási idő, kampánypénz és a vele töltött munkaóra!
    Itt a könyv is egy marketing részt vett ki egy nagyobb volumenű történetben. Nem az volt a cél, hogy a könyvből gazdagodjon meg, illetve, hogy megtérüljön a könyvbe rakott pénz. Bár könnyen lehet, hogy az minimum 0-ra kijött, akár mér kis haszna is volt belőle.

    Balázs inkább a saját, személyes brand-jének építését kezdte meg ezzel a könyvvel. Bár nem különösebben érdekel, mindenhol szembe találkozom vele, és a dolgaival, tehát valamit jól csinál

    Üdv.


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Linképítés számokban.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to djarni For This Useful Post:

    DomainFlotta (2019-02-10), tolerancia (2019-02-07)

  8. #35
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.290
    Begyűjtött 501 köszönetet
    305 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Itt a könyv is egy marketing részt vett ki egy nagyobb volumenű történetben. Nem az volt a cél, hogy a könyvből gazdagodjon meg, illetve, hogy megtérüljön a könyvbe rakott pénz. Bár könnyen lehet, hogy az minimum 0-ra kijött, akár mér kis haszna is volt belőle.

    Balázs inkább a saját, személyes brand-jének építését kezdte meg ezzel a könyvvel. Bár nem különösebben érdekel, mindenhol szembe találkozom vele, és a dolgaival, tehát valamit jól csinál

    Üdv.
    Egyetértek. Személyes márka a semmiből lett egy szegmens arca itthon ami nagy eredmény.



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2019-02-10)

  10. #36
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.765
    Begyűjtött 1.120 köszönetet
    641 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez a téma nagyon le lett zárva... engem érdekelne, hogy megtérült-e a befektetett tőke, könyvírási idő, kampánypénz és a vele töltött munkaóra!
    Rengeteget tanultam az elmúlt időszakban.

    A könyv megírása már egy komoly fejlődés volt. Összeálltak olyan dolgok a fejemben, amik eddig is ott voltak, de amikor leírod és rendszerbe foglalod, akkor új dolgokat és új mélységeket értesz meg.
    Ezért is hiszem, hogy a tartalommarketing túlmutat azon, hogy az egy marketing eszköz. Mert amikor elkezdesz besznélni a termékedről, akkor kezded el leginkább megérteni, átlátni és rájönni, hogy mivel is foglalkozik a vállalkozásod.

    A könyv nem tesz gazdaggá. Ha írsz egy szakmai könyvet, téged sem fog. De leírom az anyagi részét is.

    Számokban:

    1. Kb 900 Ft -ra jön ki egy könyv nyomtatása, ami sok. Azért sok, mert kemény fedeles, fűzött és vastag. Ezt bevállaltam, mert minőségi cuccot akartam és nem anyagi hasznot
    2. A logisztikát kiszerveztem, így 1 nap alatt ott van a könyv és nekem semmi dolgom vele. A logisztika összetett kérdés, de kb 1100 Ft ra jön ki egy könyv
    3. Aztán van még a marketing költség, ami most olyan 1800 Ft egy könyvön
    4. a könyv nettó 3809 Ft. A kiadás 3800 Ft


    Miért éri mégis meg?

    Vegyük a materiális részét:
    1. A könyvhöz van egy bump ajánlat, ami 1750 Ft és egy digitális munkafüzet. Ezt kb a rendelők 83%-a kérte hozzá. Ez a tiszta bevétel
    2. A második kiadásban 1000 példány után emeltem az áron, hogy be tudjam vinni könyvesboltokba is.
    3. Akik rendelnek könyvet azok megismernek és vesznek más termékeket is. Ez a rész még nincs teljesen kiépítve, de erről fog szólni a 2019
    4. A könyv egy drága névjegykártya. Ajtókat nyitott meg. Olyan helyekre, ahova amúgy nem jutnék be. Előadásokra, tárgyalásokra, cégekhez


    Nézzük a sokkal hasznosabb részét:

    1. A könyv eladása felvetett olyan problémákat, amikre nem találtam jó megoldást
    2. Ezért elkezdtem megcsinálni hozzá az a szoftvert, ami megoldja ezeket a problémákat
    3. Ebből lett egy olyan ütős termék az elmúlt években, amire mindig is vártam
    4. Egyszerű kezelni és azonnali bevételt hoz a cégeknek



    Ami a szívem csücske, az az automatizálás. Az automatizáláshoz pedig kellenek szoftverek, stratégia és tartalom.
    A stratégiát meg lehet tanulni sok helyen.
    Külföldön vannak is szuper szoftverek hozzá. Most már egyre több az itthoni piacra is.
    Azonban addig nem tudsz automatizálásról beszélni, amíg nincs mivel feltölteni a rendszert. Ez pedig a tartalommarketing.

    Azért kellett a könyvel indulnom, mert az a birodalom alapja. A tartalom és megérteni, hogy lesz az olvasóból vevő.

    Most úgy érzem megvan a puzzle, összeállt és lehet ráfeküdni az értékesítésére. Most már van egy olyan komplex rendszer, ami képes gyakorlati segítséget adni azoknak, akik egyre nagyobb vállalkozást akarnak építeni online vagy épp elindulnának az úton.

    A könyv ehhez adja meg az elméletet és a gyakorlati magvalósításhoz kellenek a szoftverek.

    Azóta több vállalkozás is használja a szoftverünket arra, hogy könyveket is értékesítsenek. Mindegyiknél látom, hogy mekkora fejlődést hozott a könyv. Azonban azok fejlődtek a legnagyobbat, akik a könyvet ugródeszkának használják és nem pedig azon akarnak nagyot keresni.

    Sikerült válaszolnom a kérdéseidre?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  11. The Following 4 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2019-02-11), Contu (2019-02-11), Gregory Stone (2019-02-11), tolerancia (2019-02-11)

  12. #37
    Mentor tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    496
    Begyűjtött 214 köszönetet
    105 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Sokat segítettél már az első néhány bejegyzéseddel is.
    Az igazság az, hogy én regényt akarok majd kiadni, aminek az írása már folyamatban van (és szerencsére mentorom is van hozzá).
    Viszont a marketing rész minden fizikai könyvnek fontos eleme az eladás szempontjából, közben pedig az "én márka" is épül (az írói álnév mögött, későbbi könyv eladásokhoz).
    Köszi, hogy elérhetővé tetted ezeket!



  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2019-02-13)

  14. #38
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.374
    Begyűjtött 2.010 köszönetet
    1.278 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami a szívem csücske, az az automatizálás.
    Ha az automatizálást lehetne automatizálni, még melléd is állnék ebben a szemléletben. De ugye azt meg (még) nem lehet. Így viszont többletmunka az automatizálás kivitelezése, akkor viszont nem biztos, hogy megéri.

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az automatizáláshoz pedig kellenek szoftverek, stratégia és tartalom.
    Na, ez az, erről beszéltem. Az automatizálás nem old meg egy sor fontos kérdést, hiszen az csak egy eszköz egy folyamatban, amivel ráadásul nagyon sok munka van, és meglehet, hogy egy apró (de annál többet jelentő) marketing stratégiával (pl. egy egyszerű médiahack) többre jut a delikvens.

    Ma az automatizálás kábé olyan eszköz, mint egy honlap. Vagy pl. egy offline bolt. Vagy az offline bolt fotocellás ajtaja. Jó ha van, de azzal, hogy van, azzal még sokra nem jut az eladó.



  15. #39
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.765
    Begyűjtött 1.120 köszönetet
    641 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm szépen a részletes beszámolót! Sokat segítettél már az első néhány bejegyzéseddel is.
    Az igazság az, hogy én regényt akarok majd kiadni, aminek az írása már folyamatban van (és szerencsére mentorom is van hozzá).
    Viszont a marketing rész minden fizikai könyvnek fontos eleme az eladás szempontjából, közben pedig az "én márka" is épül (az írói álnév mögött, későbbi könyv eladásokhoz).
    Köszi, hogy elérhetővé tetted ezeket!
    Ami még érdekes lehet neked a könyvhöz:

    Könyvesboltok:

    • Meg fognak keresni cégek, hogy bevisznek boltokba. Általában nem éri meg foglalkozni velük
    • A lírába direkt is be tudsz kerülni
    • A libribe sokan visznek válaszd az olcsóbbat
    • Átlagban 55% kérnek el a könyvből. Vagyis nem éri meg. Neked kell beszállítani, neked kell finanszírozni a nyomtatást és ők ülnek a könyvön. Ha eladnak belőle szólnak, te kiszámlázod és 90 napra fizetnek. Szívás az egész



    Csinálj elővásárlást!

    Amikor még nincsen kész a könyv, de már biztos vagy benne, hogy meglesz, akkor csinálj elővásárlást belőle.
    Így meg tudod finanszírozni a nyomtatási költséget.

    Sok sikert!



  16. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    tolerancia (2019-02-13)

  17. #40
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.765
    Begyűjtött 1.120 köszönetet
    641 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha az automatizálást lehetne automatizálni, még melléd is állnék ebben a szemléletben. De ugye azt meg (még) nem lehet. Így viszont többletmunka az automatizálás kivitelezése, akkor viszont nem biztos, hogy megéri.
    Itt igazából az a kérdés, hogy eladsz vagy nem adsz el.

    Az automatizálás létkérdés voltszámomra. Ha nincs BUMP ajánlat veszteséges az egész project. Ha nincs kártyás fizetés, akkor veszteséges az egész project, mert valakinek számláznia kellene, postáznia és figyelnie az utalásokat. Az ember pedig a legdrágább.

    Az automatizáció kivitelezése többlet munka. De mihez képest?
    Olyan mintha a seo is többlet munka lenne vagy a hirdetés. Az. Vagy egyre inkább alapnak kell tekinteni.

    Az automatizációban viszont az a jó, hogy egyszer kell jól összerakni és akkor már csak csiszolod.

    Na, ez az, erről beszéltem. Az automatizálás nem old meg egy sor fontos kérdést, hiszen az csak egy eszköz egy folyamatban, amivel ráadásul nagyon sok munka van, és meglehet, hogy egy apró (de annál többet jelentő) marketing stratégiával (pl. egy egyszerű médiahack) többre jut a delikvens.
    A mádiaheck arra való, hogy nagyobb forgalmat tereljen. Az automatizmusok oldják meg, hogy ebből a forgalomból vásárló legyen, a vásárló nagyobb értékben vásároljon és térjen vissza újra és újra. Minél több embert terelsz az oldaladra, annál kisebb az esélye, hogy képes vagy kézzel kiszolgálni az igényeiket. Ha pedig nem megy kézzel, akkor jönnek az automatizmusok.

    Amikor kiteszel egy adsense reklámot az oldaladra az is egy automatizmus. Megpróbálja kitalálni melyik reklám releváns az olvasódnak. Minél jobban sikerül neki, annál jobb neked.

    Egyre kevésbé lehet ezt a dolgot megúszni. Ma már nem a tömegkommunikáció korát éljük. Senki sem ugrál mert kapott egy reklám ajánlatot. Azt várjuk el, hogy az személyre szabott legyen és akkor kapjuk, amikor épen vágyunk rá.

    Ma az automatizálás kábé olyan eszköz, mint egy honlap. Vagy pl. egy offline bolt. Vagy az offline bolt fotocellás ajtaja. Jó ha van, de azzal, hogy van, azzal még sokra nem jut az eladó.
    Pontosan olyan eszköz.
    Ha van, akkor munkaerőt spórolsz.

    Nem az automatizmus fog eladni, csak lehetővé teszi, hogy magában ez eladás és a kiszolgálás folyamatában ne kelljen részt venned. Megoldja, hogy több pénz kerüljön a zsebedbe.

    Alapvetően 3 fő automatizmus van:
    1. Megszerzés
    2. Aktiválás
    3. Pénzesítés



    Tartottam erről egy előadást a marketing fesztiválon. Csak márciusban tehetem ki a videót, de itt fel lehet rá iratkozni és odaadom ingyen:

    ��Az előadásom anyaga ingyen��

    A szervezők megkértek rá, hogy ne tegyem márciusig publikussá az előadásom anyagát.

    Ezért készítettem rá egy feliratkozó oldalt. Add meg a kedvenc e-mail címed és márciusban elküldöm neked a teljes anyagot.
    A teljes prezentációt, benne a linkeket és a hanganyagot is. Csak kattints és jelentkezz:

    2019-es Marketing Fesztivál Marketing automatizálás előadásom



Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •