Oldal: 3 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (32) összesen

Téma: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

  1. #21
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.578
    Begyűjtött 1.467 köszönetet
    929 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Vagy osztogasd "ingyen", egy releváns jó linkért cserébe



  2. #22
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.578
    Begyűjtött 1.467 köszönetet
    929 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Update: Régóta tervezem én is, hogy írok egy könyvet, hát, minden tiszteletem azoké, akiknek van idejük, s lelkierejük ezzel foglalkozni. Fél év semmi.
    Pedig könnyebb, mint gondolnád, szerintem neked könnyen menne: Könyvműhely

    pl: Könyvműhely



  3. #23
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Pedig könnyebb, mint gondolnád, szerintem neked könnyen menne: Könyvműhely

    pl: Könyvműhely
    "Ha már a könyvét megírta, gyakorlatilag a nehezén túl van, hiszen ezután semmi dolga nem lesz, csak a megrendelés után azt a néhány napot kell kivárnia, amíg könyvműhelyünk a kéziratából könyvet készít."

    Hát...a kézirat megvolt 4 hét alatt. Azóta ez a 4. hónapja, hogy minden nap a könyv kiadásán dolgozom.

    Nyilván, ha nem akarok korrektúrát, nem kell tördelő, nem kell nyomdai formára hozni a képeket, ha nem akarok ütős borítót, nem kell fotóshoz menni, nem gond a könyv logisztikája, akkor egyszerűbb.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  4. #24
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.578
    Begyűjtött 1.467 köszönetet
    929 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    "Ha már a könyvét megírta, gyakorlatilag a nehezén túl van, hiszen ezután semmi dolga nem lesz, csak a megrendelés után azt a néhány napot kell kivárnia, amíg könyvműhelyünk a kéziratából könyvet készít."

    Hát...a kézirat megvolt 4 hét alatt. Azóta ez a 4. hónapja, hogy minden nap a könyv kiadásán dolgozom.
    Ha jó a tartalom, akkor egy egyszerű "novellaszerű" kis könyv is betöltheti a célját (kiadtál egy könyvet!), minimál könyvborítóval képek nélkül. A több csak köret, illetve nagy rászét megcsinálja pl. a linkelt cég is.

    Tudom, mert anyósom 3 novellán és egy verses könyvön túl van. A tartalmon kívül semmit nem csinált (a többi szolgáltatást megrendelte egy hasonló cégtől). Amúgy itt egy jó írás arról, hogy mennyire nem éri meg ez a műfaj: https://regenyiras.net/blog/jogdijak.magyarorszagon

    Ha meg csak az olvasóknak akar valaki írni, a PDF-nél és a honlapok bejegyzéseinél még nem találtak fel jobbat (és olcsóbb hordozó felületet)


    Csak a Bakaritta ad neked erőt és mindent lebíró akaratot

  5. #25
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Ha jó a termék, eladja önmagát..
    Ha jó a honlap, nem kell seo...





  6. #26
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    903
    Begyűjtött 385 köszönetet
    249 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Nagyon örülök ennek a topicnak, ahogy időm engedi, olvasom. Mi is most veselkedtünk neki saját e-bookunk elkészítésének, máris jó pár hasznos tippet találtam itt.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-20)

  8. #27
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Izgalmas ez a kampány. Amióta megy már megvettem egy új Kádár Tímea és egy új Szilágyi Balázs könyvet, és elővételben megrendeltem egy Lévai Richard-ot elővételbe, áprilisi megjelenéssel.



  9. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2017-03-22)

  10. #28
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Izgalmas ez a kampány. Amióta megy már megvettem egy új Kádár Tímea és egy új Szilágyi Balázs könyvet, és elővételben megrendeltem egy Lévai Richard-ot elővételbe, áprilisi megjelenéssel.
    A következőnél már rutinosabb leszek Most nem volt arcom hozzá, hogy a rendelés után még 1 hónapot kelljen várni. De pér nap és én is felkerülhetek a listádra



  11. #29
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Eddigi tapasztalatok

    Csak röviden, mert egyre nagyobb luxus az idő

    1. A cikkek sokkal jobban konvertálnak, mint a sima Fb hirdetések.
    2. Atok a cikkek teljesítenek a legjobban,, amik egy konkrét megoldást adnak.
    3. A minta fejezet nagyon jól működik. Iszonyúan magas a konverziója
    4. Nem szabad várni a rendelési oldal publikálásával, még akkor sem, ha nincsen kész
    5. A bónuszok, amiket a könyvhöz adok, csak azok számára fontosak, akiket a cikkek és a minta fejezetek nem győztek meg teljesen. Ezt onnan tudom, hogy ez a rész hiányzik, szerintem nagyon ütős, de így is rendelnek folyamatosan


    Következő lépések

    Kiposztoltam a csatornáimra a az ingyenes anyagokhoz a hozzáférést, egy poszt kíséretében, amiben leírtam, hogy kinek szól a könyv:

    1. Magyar Tartalommarketing könyv
    ==

    Akkor tud segíteni neked, ha nem a marketinggel kelsz és fekszel. Ha inkább foglalkoznál a saját vállalkozásoddal, mint a hirdetési és a látogatottsági statisztikák böngészésével, vagy azzal, hogy mit lehetne még javítani a honlapodon.

    Tartalommarketing a gyakorlatban​ című könyv arról szól, hogy a szakmai tudásodat megosztásával (amikor arról kommunikálsz, amihez értesz), hogyan teheted még fantasztikusabbá a vállalkozásodat. Hogyan érheted el, hogy egyre több vevőd legyen, egyre kevesebb "marketinggel".

    ==
    A könyv röviden arról szól, hogyan oszd meg a tudásod könnyedén. Hogyan szerezz egyre nagyobb közönséget, akik figyelnek rád, és hogyan lesznek az olvasóidból végre vásárlók.
    ==

    Nem azt mondom, hogy vedd meg MOST, de miért ne olvasnál bele kötelezettség nélkül? Az ingyenes fejezetek 94 oldal, ami VÁÓ, máshol egy komplett könyv!
    ==
    Ha letöltöd, nemcsak beleolvashatsz, de elsőként értesülsz az elővásárlásról, ahol a leggyorsabbak megkapják a TOP marketingesekkel és szakértőkkel készített hangfelvételeket is.

    A könyvet, az első 250 rendelő kedvezménnyel kapja meg 4.990 Ft-ért, ami bruttó és benne van a házhozszállítás díja is.

    Köszi a figyelmet

    Ingyenes fejezetek



    Partnerek felkutatása, aktiválása

    Azok, akik segítenek vagy segíteni tudnak a könyv terjesztésében. Felkérem őket, hogy kezdjék el promotálni a könyvet, ha egyetértenek a szellemiségével.


    Reklám hirdetések újra strukturálása


    Beveszem a portfolióba az adwords search hirdetéseket.

    Beállítom a remarketing listákat:
    • Aki járt az ingyenes fejezetek oldalán, de nem iratkozott fel
    • Aki feliratkozott, de nem ment a rendelési oldalra
    • aki volt a rendelési oldalon, de nem rendelt
    • aki sikeresen megrendelte a könyvet




  12. #30
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Fizikai könyv kampánya - Tartalommarketing a gyakorlatban piaci bevezetése

    Facebook kampány

    Ahogy számítottam is rá, csak a Facebook hozza a rendeléseket és kizárólag remarketingből. Még nem tökéletes a szegmentálás, de nehéz rávenni magam, hogy jól beállítsam.

    Legjobban a poszt típusú hirdetések működnek és a kattintás alapú videóhirdetések.

    Aki rendel, arra leáll a marketing kampány, aki nem rendel azt terelem a következő lépések felé, minél több értékes tartalommal.



    Csali

    A csali nálam a könyv ingyenes fejezetei. Lehet, hogy izgalmasabb fejezeteket kellene belerakni, olyanokat, amikben azonnal használható gyakorlati tudás van. Most csak egyes fejezetek eleje került bele, hogy lássák a minőséget és a stílust.
    A csali rendkívül jól működik, rengetegen töltik le.

    A csali köszönő oldalára végül nem tettem upsell ajánlatot, hanem elkezdtem további hasznos tartalmakat és értéket adni. Leginkább a Facebook zárt csoportba terelem őket, mert ott látszik mekkora élet van és látják azt is, hogy milyen sokan vásárolnak.

    Sajnos a csoportokon pont a múlt héten variált a Facebook és láthatóan csökkent az elérés. Sőt, ami nagy érvágás volt, hogy a kiemelt poszt egyáltalán nem látszik mobilról. Így hiába fizettem, hogy reklámozzanak a kkv marketing csoportban, alig volt reakció a posztra

    A kiemelés szerintem ma más csak annyit ér, hogy aki most kerül bele a csoportba, az el tudja olvasni a szabályokat vagy a legfontosabb üzenetet.
    Nálam ezt most egy videó, amit mindjárt bemutatok.


    A zárt fb csoport ettől még jól működik, mert sokan jelentkeznek tagnak, és láthatóan aki jelentkezett az idővel vásárol. Mivel a létszám már 400 felett jár, abban bízom, hogy idővel minden tag elkezd vásárolni, amint megérkeznek az első könyvek és elkezdenek záporozni a kommentek, hogy megjött és milyen volt, mit tanultak belőle.



    Likeok

    Nem foglalkoztam a likegyűjtéssel, de nagyon nő az oldal. Ez a reklámkampányok mellékhatása. Annyit szoktam megtenni, hogy aki reagál egy posztra, azt meghívom. Külön érdekesség, hogyha ezt a page app-al csinálom, akkor nincs napi korlát. Annyit hívok meg, amennyit csak akarok, így időnként végigkattintgatom őket.




    Kampány életciklus

    Mivel ez egy villámkampány és 2 hétig tart, most járunk félidőnél. Ahogyan minden kampány, ez is 2 púpú teve. Sokan vásároltak az első pár napban és most csorognak a rendelések, majd a határidő vége felé lesz a következő nagy roham.

    Az ütemtervek szépen tartom. 300 könyvet akartam eladni elővásárlásban és most pont a felénél járunk. Kampányolásban jártas ismerőseim azt mondták max 80 db, ha nincs listám Örülök, hogy nem lett igazuk. Nem csak ez eladok, de egyben növelem a listámat is. Sosem értettem azokat, akik előbb listát építenek, aztán adnak el. Vagy azokat, akik likeokat gyűjtenek, hogy aztán eladhassanak nekik. Vagy akik márkát építenek, hogy majd többen vegyék a terméküket.

    Pont fordítva kell csinálni. Az eladás növeli a listád, gyűlnek a likeok és ha jó a termék, akkor épül a brand. Nemcsak működik, de azonnal meg is térül

    Amint lefut a bevezető kampány, beállítom örökzöldre a folyamatot és onnantól folyamatosan megy majd a könyv értékesítése.




    Konverzió optimalizálás


    A legzseniálisabb dolgokat, mindig a kényszer szüli. Így voltam én is az egész rendeléskiszolgáló rendszerrel. Ujjongani tudnék, annyira zseniálisan működik.
    Nem csak azokról tudok, akik vásárolnak, hanem azokról is, akik nem. A következő lépés, hogy felvegyem velük a kapcsolatot és megtudjam, hogy mi zavarta őket. Talán ezek lesznek a leghasznosabb beszélgetések.

    Azt is ki kellene elemezni, hogy akik igényelték a csalit, azokból mennyien vásároltak könyvet és mennyi idő múlva. Ebből már látnám, hogy min lehetne csiszolni.
    Át kell nézni a konverziós útvonalakat is, hogy lássam mik a tipikus tartalmak, amin végigmegy, aki konvertál. Ha ezek megvannak, akkor gyakorlatilag csak ezekbe a csatornákba kell terelnem az olvasókat és ugrásszerűen nő a konverzió.

    Jelenleg 1500 Ft alatt van a konverziós költség, amit plafonként határoztam meg. De érzem, hogy ebből is lehetne még faragni, ha jobban lennének beállítva a kampányok és nem csak a Facebookra koncentrálnék.

    Szombaton leállt az FB hirdetés, mert a bank nem engedte az FB-t vonni. Biztos furcsának ítélte. Amíg nem váltottam át másik kártyára, nem jött rendelés. Vagyis az fb hirdetésektől függök. Rá kell erősíteni a hírlevél küldésekre és a display hálózatra is, ahogyan be kell vonnom a többi kommunikációs csatornát is.



    Rendeléshez használt szoftver

    Nem is gondoltam, hogy ekkora igény van egy automata rendeléskezelőre. Többen is meg akarják venni a szoftvert, ami a következőket tudja:
    1. Van egy optimalizált rendelési űrlap.
    2. Ezen keresztül eladhatsz bármilyen terméket, darabszám megadásával (van, aki több könyvet is vesz)
    3. Meg tudsz adni upsell terméket is.
    4. A rendelés leadásakor átdob a cib oldalára, ahol kártyával tudsz fizetni
    5. Ha sikeres a fizetés, akkor megy neki automatikusan a számla
    6. Megy neki egy előre beállított levél, amiben mehetne a digitális termék vagy a hozzáférés
    7. Mivel itt fizikai termék van, ezért az adatok átkerülnek a logisztika partnerhez, aki feldolgozza és intézi a csomagolást, postázást
    8. A látogató pedig visszakerül egy köszönő oldalra, amin lehet egy újabb upsell
    9. Minden momentumot adatbázisba rögzít, így a sikeresen vásárló is bekerülnek egy hírlevél listába és azokról is tudok mindent, akik nem fejezik be a vásárlást.
    10. Készen van hozzá egy partner modul, így azt is tudjuk mérni, hogy melyik partner mennyit adott el.


    A legjobb viszont az, hogy annyi ilyen űrlapot hozok létre, amennyit csak akarok. Mintha csak egy hírlevél feliratkozó lenne. Átírom az árat és használom a következő termékhez.
    Bármilyen oldallal összeköthetem, hiszen önálló, így csak hivatkozni kell rá, mondjuk egy rendelési gombbal, ahogyan azt a Könyv: Tartalommarketing a gyakorlatban landing oldalon is teszem.

    Valószínű egyszeri összegért fogom adni, mint a webgalambot vagy adok hozzá tárhelyet is és akkor mi konfiguráljuk be. Gyakorlatilag csak a banktól kapott kódot és a szamlazz.hu jelszót kell beállítani neki, az árat és készen is van.

    De ez majd a könyv eladása utáni következő lépés lesz.



    Videó

    Készítettem egy videót, amit érdemes megnézni, már csak azért is, mert ez iszonyú durván megdobta a könyv eladását:





  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Contu (2017-04-03)

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •