Ilyen felállított célokhoz (könyvtárba bekerülés, presztízs stb) felesleges nagyobb példányszám. Működik ez kisebb példányszámmal is, de gondolom már rájöttél menet közben...
Ilyen felállított célokhoz (könyvtárba bekerülés, presztízs stb) felesleges nagyobb példányszám. Működik ez kisebb példányszámmal is, de gondolom már rájöttél menet közben...
Domainflotta:Talán félreérthetően fogalmaztam. Úgy értettem, hogy a könyv marketing szempontból "épül".Sajnos a könyv már nem tud épülni, mert a legkisebb változás esetén is az egészet újra kellene tördelni. Hogy mennyit szívtam az elválasztásokkal...Elképzelni sem tudja az, aki nem csinált még ilyet. (én sem tudtam)
DomainFlotta (2017-03-16)
1994 óta foglalkozom lapkiadással, van némi rálátásom...
Én annak örülök a legjobban, hogy amit tanácsként megfogalmaztunk a másik topicban azt most már Te is látod.
Időt és energiát spórolhattál volna meg, ha akkor hallgatsz pár emberre.
Továbbra is nyíljanak az ajtók, és remélem egyszer kézbe vehetem a könyvet...
Sok sikert!
Nem ez a fő cél, ez csak egy mellékszál, mint a facebook esetén a like gyűjtés.
Az elsődleges cél, hogy minél több ember polcán ott legyen és azt mondják, hogy megérte megvenni. A könyvtárba és a botlokba valóban csak presztízs miatt kerül be. Ha 1500 példányt kinyomtatok, akkor 250 eladás már jelentősen csökkentette a költségeket és akkor már nyugodtan ki tudok szórni 400 darabot boltokba is, mert nincs ami sürgessen. Kivéve, ha szétkapkodják
Arra gondolsz, amikor azt mondták, hogy inkább e-book formában adjam ki?
Ezért sem éri meg erre építeni, ez csak egy mellékes valami lehet. Borzalmas feltételek, ahogy mondod.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Szépen növekszik a zárt FB csoport
Már 230 tagja van. Azt reméltem gyorsabban fog növekedni, de így is elégedett vagyok. A jövő héten viszont bele kell húzni a reklámokba, mert jó lenne megduplázni ezt a számot, mielőtt elindítom az elővásárlást.
https://www.facebook.com/groups/tart...agyakorlatban/
Fb hirdetések
Készítettem 3 posztot, ami szegmentáltan a könyvem egy-egy célzott rétegéhez szól.
Ezeket kezdem el reklámozni a Facebookon.
A cikkek szövegében ott van a banner hirdetés és a link, ami az FB landing page oldalra visz.
A reklámokat is elkezdem jobban célozni. Beállítom, hogy az egyes cikkek csak azoknak jelenjenek meg, akik még nem olvasták el a hirdetést, de ők is csak 5 napig lássák.
Akik pedig reagálnak az fb hirdetésre, de nem olvasták el a cikket, azoknak egy másik reklámot jelenítek meg.
Akik reagáltak egy posztra vagy voltak a fb oldalamon, azoknak pedig csak a Fb csoportba való csatlakozási linket reklámozom.
Létrehoztam egy hasonmás célközönséget azokból, akik reagáltak az elmúlt 14 napban bármelyik reklámomra vagy posztra. Elvileg így a Fb felkutatja azokat az embereket, akiknek érdemes hirdetnem
A FB csoportba csatakozási posztot azoknak is meghirdetem, akik az oldalam kedvelőinek az ismerősei és érdeklődnek a tartalommarketing vagy a marketing iránt. Így látni fogják, hogy az ő ismerősük már tag.
Ezek a hirdetések fognak menni 7 napig.
Elővásárlási bónusz
Készülnek az interjúk. Végül a skype lett a jó megoldás az online interjúkra, mert ott egyszerűen tudom rögzíteni a hangot.
Számomra is meglepő módon a legnagyobbak is igent mondtak az interjúra. Biztos vagyok benne, hogy ez is egy húzó tényező lesz.
Mivel a hanganyagok megosztása problémát okoz, ezért elkezdtem ennek a módját is kutatni. Valójában egy weboldal könyvtárába is feltehetném mp3 formában, mert a böngészők le tudják játszani, de úgy a megosztás, a kontrollálás problémás.
Most úgy tűnik, hogy az owncloud.com lesz a jó megoldás. Amúgy is régóta tervezem, hogy saját felhő szolgáltatást építek a céges adatoknak, de ezzel az ügyfelek számára megosztott adatokat is kényelmesen tudom kezelni. Létrehozhatok csoportokat, jogosultságokat és akár jelszóval védett megosztó linket is. Az ide feltöltött mp3 fájlokat be lehet ágyazni a weboldalakba, lehet hallgatni, de nem lehet letölteni.
A megosztás azért is fog kelleni nekem, mert szinte minden interjú alanyom kérte, hogy ő is elküldhesse a listájának.
A könyv
Már szárad a borító és legkésőbb keddre a kezemben lesz a minta példány. Már alig várom
Arról majd videót is készítenem kell, hogy lássák tényleg van könyv.
Vittore1982 (2017-03-18)
omainFlotta:
Kicsit ugyan macerásabb, manuális, de meglepő eredményekre képes a "népszerüsítő" hozzászólás olyan fb oldalakon ahol potenciális vevőcsoport kóborol. Nem marketing szakmai oldalakra gondolok, hanem olyanokra ahol a közönség hasznát veheti a könyv tartalmának. A megfelelő oldalakra is rá lehet találni némi keresgélés és töprengés után.
Elég a régi kérdést feltenni, Seneca után szabadon..Cui prodest?
Valóban jól tud működni, de sehol sem szeretik azokat, akik azért csatlakoznak egy csoporthoz, hogy reklámozhassanak. Értéket kell adni, és ha már eleget adtál, akkor érdemes odarakni a reklámod és akkor is csak úgy, hogy az a segítő hozzászólásod folytatása vagy bővebb kifejtése. Erről bővebben írtam a könyvben.
Szerintem érdemes kihasználni a kéziratod, gondolom néhány bekezdés kiadása nem okoz károkat. Pl. minden ilyen esetben, amikor a könyvre hivatkozol, betehetnéd a releváns bekezdést.
"Erről bővebben írtam a könyvben." helyett:
"Erről is írtam a könyvben, be is másolom ide a kapcsolódó bekezdést: ..."
Ha túl hosszú lenne a hivatkozott rész, akkor meg egy kulcsmondatot tennék be, amellyel még több csalit dobnál oda a célközönségnek.
DomainFlotta (2017-03-19)
Ezt használtam a marketing csoportokban, ahol releváns volt. Ott meg tudom tenni, hogy a @ után beírom a zárt csoport nevét és azt linkké alakítja az FB. Ezért is lett a lead gyűjtésre az FB csoport kiválasztva, mert ott egyszerűbbnek tűnt a kommunikáció és gondoltam magasabb lesz a konverzió is. Majd kiderül
Könyvjelzők