Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (26) összesen

Téma: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

  1. #11
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Yatoo köszi, hogy hozzászóltál, mert úgy érzem fontos.

    Én itt most nem arról beszélek, hogy az entity tagok hogy ítélnek meg egy linket/domaint. Nyilván mindenki ért hozzá. Amit lexxx, earnet meg Akka ír az teljesen igaz.

    A nagy kérdés az, hogy a "tömegeknek" hogy árazzuk be a linket, akik a PageRank értéket esetleg már értik, de annál többet nem. Szóval nekik kellene egy jó mutató/szám az érthető, és egyszerű és reális (és mindegy milyen bonyolult számítás van mögötte - lásd PageRank)
    És jó lenne ha ezt le lehetne kérni, mint anno a PageRanket.



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    earnnet (2015-08-13)

  3. #12
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Nem olvastam végig a threadet, mert csak gyorsan beestem, de elsírom magam, amikor linket ajánlanak DA 45-ös oldalakon, amikre ránézve valami okádék alap WP dizájnon gyenge minőségű reklámcikkek vannak. Szóval számomra a DA érdekes, de minden esetben átnézem az oldalt.



  4. #13
    Bölcs earnnet logója
    Csatlakozott
    12-08-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.820
    Begyűjtött 812 köszönetet
    576 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Esotanc, érdekes kérdés ez. Abban egyetértünk, hogy egyszerűbb egy számot odadörgölni az ügyfél orra alá mint elmagyarázni neki, hogy mi miért van, pláne, ha ezt nem igényli. Viszont nem kéne a reklámotokba túl sok pénzt beletolni, hogy az ügyfél befogadja? Illetve elfogadja? Arra gondolok, hogy Magyarországon vagyunk, lesznek olyan emberek, ráböknek a skálán egy számra, hogy nekem itt és itt ilyen minőségű PR cikk és link szolgáltatás kell, aztán mikor elmondod az árát, visszakoznak. Mert nem tudják, hogy mi az és hogy jön ki. Lehet, hogy célszerűbb azt mondani, hogy itt van egy blog 30 DA, főoldal 43 PA meg napi 1400 látogató, tessék - minthogy: van egy négyes erősségű oldalam meg két hármas. "200%-kal dúsabb hatás"



  5. The Following 2 Users Say Thank You to earnnet For This Useful Post:

    esotanc (2015-08-14), vidirita (2015-08-14)

  6. #14
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    egyébként eddig mennyit kértetek ilyen PR cikkek elhelyezéséért, megjelentetéséért?



  7. #15
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Amennyire én tudom az alsó ár 1000-1500 Ft körül van, de vannak 10-12 ezres PR cikkek, sőt láttam már 20-30 ezreset is. Oldal erejétől PR, DA értékektől függ.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2015-08-15)

  9. #16
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    08-02-21
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    267
    Begyűjtött 55 köszönetet
    43 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    A PR cikkezés a saját bloghálózaton megjelenő cikkek elhelyezését jelenti?

    Mi lehet az ár tényezője:
    1. A cikk hosszúsága és értéke (Nem csak egy leírt valami, ha nem értelmes cikk ami a közösségi oldalakon is sikere lehet)
    2. DA, TF, Spam Score értékek
    3. jelen van-e a közösségi oldalakon
    4. Milyen gyakran kap új hivatkozást az oldal és nem csak 1-2-3 évvel ezelőtt kapott utoljára linket.
    5. Egyéb tartalom ami nem PR cikkezés miatt került ki a weboldalra.

    Sok tényező ami az ügyfél számára nehéz kommunikálni, de ha egyszerűen szeretnénk akkor, csak azt kérdezzük meg milyen oldalon szeretne meg jelenni, hol szeretné látni a cégének linkjét, weboldalának nevét?



  10. #17
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Azt gondolom, hogy ez is olyan dolog, mint bármilyen szolgáltatóipar: mindenhol vannak kóklerek, bénák, sarlatánok, meg mindenhol vannak olyanok, akik a vevő pénzéért valóban valódi értéket akarnak adni. Pl. még akkor is minőségi téliszalámit, ha a vevő a zöld párizsihez szokott...

    Ha ez azzal jár, hogy a vevőket képezni kell, akkor ha ezt valaki felvállalja, akkor piacvezető lehet. (mármint a piac evangelizálását vállalja fel)

    Ha valaki csak a farvizeken evez, lehet belőle pénze, de igazán elégedett vevői sosem, meg vezető sem lesz abban a szegmensben.



  11. #18
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    És mi van akkor ha nem azt emeled ki, hogy minden érték valami mágikus hatalom mérőszáma, hanem a rizikó faktor alapján áraznál? Teljesen más megvilágítást adna és erre hoznál létre mondjuk egy 10es skálát, mondjuk 10-15 tényezőből összeállítva.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    earnnet (2015-08-17)

  13. #19
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Ez is jó ötlet. Az ügyfelek egy része nagyon érzékeny a rizikóra, akiket a Pingvin érintett. Ők viszont - tapasztalataim szerint - kerülik a PR cikkes linkeket és csak prémium (értsd:: valódi embereknek szánt, számottevő olvasóval, igényes tartalommal rendelkező oldal) kérnek linket.



  14. #20
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR cikkes oldalak értéke - hogyan árazzuk?

    Ezt azért én cáfolom! Biztosan vannak ilyenek, de nekünk a jelenlegi ügyfeleinknek a 80% már a Pingvin idején is foglalkozott optimalizálással, csak azóta elfogadták, hogy minden változik, és ki így ki úgy de visszakerült az előkelő helyekre, és így már nem kell külön fizetniük minden látogatóért!
    Megjegyzem, hogy a mostani tapasztalataink azt mutatják, hogy azok akik sikeresek a saját témájukban elfogadták, hogy adwords nélkül ma már nem tudnak érvényesülni.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •