Üdv!
Egy kis elméleti segítséget szeretnék kérni egy XI. kerületi szépségszalon hirdetésével kapcsolatban.
Az előzménytörténet annyi, hogy adott egy gazdag tulaj, aki nyit egy hobbiszalont, felvesz 6 alkalmazottat (fodrász, kozmetikus, masszőr, műkörmös, pedikűrös) Legyártat 8ezer szórólapot (ami egyben kupon is) és nyitás előtt 2-3 nappal kiszórja azokat (hozzá nem értő emberrel) Majd hátradől mint aki jól végezte a dolgát, és tőlünk, alkalmazottaktól beveszi a műszakok utáni helypénzt (ami igencsak kedvező ránk nézve).
10 héttel később, ott vagyunk, hogy kb 0 a betérő vendég, van heti 2-3 visszatérő már akinek, és csesszük el az időnket feleslegesen. Közel 0án táncolunk, a havi helypénzt sikerül kitermelni, már akinek. 200 szórólapot hoztak vissza a 8ezerből, így van egy 200as listánk telefonszámokkal, lakcímmel és névvel. Egyik munktárs sem szakad meg a munkától.
A tulaj sajnál pénz normális weboldalra, reklámra, stb. ingyenes weboldalon akar spórolni (webnode). Pedig elvileg marketinges diplomája van és mérlegképes könyvelő (másik cégének ez a fő profilja, és ebből is finanszírozza a szalon)
Kérdés az, hogy miként és hol érdemes (egyáltalán érdemes??) pénztárcakímélő módon való hirdetés? A hangsúly itt inkább a gyors megtérülésen lenne! Ha csak + 1-2 vendéget is hozna hetente, már megérné, leglaább látnánk, hog nem felesleges ott ülni és fizetni a semmiért.
(azért pénztárcakímélő, mert mi alkalmazottak dobnánk össze rá a pénz)
Vagy éppenséggel, hirdesse mindenki saját magát ott és úgy ahogy tudja egyénileg?
Vagy, lépjünk le, és keressünk normális helyet?
Hozzáteszem új szalon, febr 1-én nyitott.
Neten csak fb szinten vagyunk fent, ~110 likeolóval, 0 fizetett reklámmal.
Mindenféle épkézláb ötletet szívesen vennék, még ha az valami nagy örülségnek is hangzik!
(alkalmazottak közül senki se vállalkozó, papíron be vagyunk jelentve, de mi fizetjünk a helypénz és a bejelentési költségünket.)
Könyvjelzők