Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (17) összesen

Téma: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    11-06-23
    Hozzászólás
    101
    Begyűjtött 10 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Üdv!

    Egy kis elméleti segítséget szeretnék kérni egy XI. kerületi szépségszalon hirdetésével kapcsolatban.

    Az előzménytörténet annyi, hogy adott egy gazdag tulaj, aki nyit egy hobbiszalont, felvesz 6 alkalmazottat (fodrász, kozmetikus, masszőr, műkörmös, pedikűrös) Legyártat 8ezer szórólapot (ami egyben kupon is) és nyitás előtt 2-3 nappal kiszórja azokat (hozzá nem értő emberrel) Majd hátradől mint aki jól végezte a dolgát, és tőlünk, alkalmazottaktól beveszi a műszakok utáni helypénzt (ami igencsak kedvező ránk nézve).

    10 héttel később, ott vagyunk, hogy kb 0 a betérő vendég, van heti 2-3 visszatérő már akinek, és csesszük el az időnket feleslegesen. Közel 0án táncolunk, a havi helypénzt sikerül kitermelni, már akinek. 200 szórólapot hoztak vissza a 8ezerből, így van egy 200as listánk telefonszámokkal, lakcímmel és névvel. Egyik munktárs sem szakad meg a munkától.

    A tulaj sajnál pénz normális weboldalra, reklámra, stb. ingyenes weboldalon akar spórolni (webnode). Pedig elvileg marketinges diplomája van és mérlegképes könyvelő (másik cégének ez a fő profilja, és ebből is finanszírozza a szalon)

    Kérdés az, hogy miként és hol érdemes (egyáltalán érdemes??) pénztárcakímélő módon való hirdetés? A hangsúly itt inkább a gyors megtérülésen lenne! Ha csak + 1-2 vendéget is hozna hetente, már megérné, leglaább látnánk, hog nem felesleges ott ülni és fizetni a semmiért.

    (azért pénztárcakímélő, mert mi alkalmazottak dobnánk össze rá a pénz)

    Vagy éppenséggel, hirdesse mindenki saját magát ott és úgy ahogy tudja egyénileg?
    Vagy, lépjünk le, és keressünk normális helyet?

    Hozzáteszem új szalon, febr 1-én nyitott.

    Neten csak fb szinten vagyunk fent, ~110 likeolóval, 0 fizetett reklámmal.

    Mindenféle épkézláb ötletet szívesen vennék, még ha az valami nagy örülségnek is hangzik!



    (alkalmazottak közül senki se vállalkozó, papíron be vagyunk jelentve, de mi fizetjünk a helypénz és a bejelentési költségünket.)



  2. #2
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-03-05
    Hely
    UK
    Hozzászólás
    500
    Begyűjtött 66 köszönetet
    52 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    megvizsgaltatok mar minden faktort, hogy biztos csak a reklam hianya miatt nincs ugyfel? Lehet dragak vagytok, vagy olcsok lennetek, de mivel nagy gyonyoru szalon, mki azt hiszi draga.


    Notex az online notesz, linkkatalógus, tartalommegosztó és még sok más...

  3. #3
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.392
    Begyűjtött 2.028 köszönetet
    1.288 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Hagyjátok ott, és gyertek Győr-Moson-Sopron megyébe.
    Valószínűleg ez az országban utolsó hely, ahol még van némi gazdasági mozgás (itt még a legtöbb mutató +10-20%-os növekedés mutat). Minden más csak kínlódás lesz.



  4. #4
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.790
    Begyűjtött 1.133 köszönetet
    649 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Én a Facebook reklámot javasolom. Megcélzod azt a közönséget, akik potenciális vevőid. Készítesz egy ütős ajánlatot és azt reklámozod.
    Szép sikereket érnek el szalonok pl azzal a módszerrel, hogy az ajánlatukat csak kuponnal lehet igénybe venni és a kupont személyesen lehet beváltani 30 napig.

    Nem 30% kedvezmény kuponra kell gondolni, mert az nem működik. Valami ütős csomag kell pl:. azoknak akik sminktetoválást akarnak.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  5. #5
    Bölcs roszi logója
    Csatlakozott
    09-08-29
    Hely
    close to the end of the beginning
    Hozzászólás
    746
    Begyűjtött 179 köszönetet
    129 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Állítsatok, vagy álljatok ki magatok az üzlet elé egy nagyon kedves embert és tájékoztassátok az arra járókat arról, hogy kik is vagytok, mit csináltok, stb. Ha unalmatokban álltok ki, akkor egy fillérbe sem kerül. Mivel gondolom szakmátokban mind profik vagytok, így csak tudtok feltűnő megjelenést kreálni magatoknak, hogy ne csak egy ott téblábolónak tűnjetek.



  6. #6
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.073
    Begyűjtött 745 köszönetet
    505 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    környéket folyamatosan kéne bombázni szórólapokkal, kapualjakba falragaszok
    fb hirdetéssel megcélozni a kerületet ahol vagytok
    kiállni az üzlet elé és szóróanyagokkal bombázni a járókelőket



  7. #7
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.819
    Begyűjtött 1.426 köszönetet
    730 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    1. Körbejárnám a környéket, hogy hol vannak a legközelebbi konkurensek és kifigyelném a forgalmukat.
    2. Elmennék hozzájuk (ügyfélként), és megnéznem, mi az amiben jók/jobbak. Ár, hely, szolgáltatási körök, minőség, kedvesség, stb.
    3. Megnézném hogy marketingeznek (offline és online).
    4. Ha nekik pörög a szolgáltatás, akkor egyszerűen csak jobban kell csinálnotok amit csak tudtok (szolgáltatás + marketing).
    5. Ha viszont a konkurensek is vergődnek, akkor költözni kell mielőbb, mert a hely gázos.



  8. #8
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Szerintem egy új hely megnyitásakor ez teljesen törvényszerű, hogy alig van ember. Egy évet rá kell szánni az életetekből, hogy az felfusson rendesen. Van sok ember aki csak évente meghatározott alkalmakra csináltatja meg a dolgait, hogy ezek visszatérjenek azt meg is kell érni.

    Egyrészt ezt meg kell beszélni a tulajdonossal. Mivel ti futtatjátok fel a helyet gyakorlatilag mire bejáratódik addigra a kezében egy igazi érték lesz. Szerintem reális, ha csökkenti a díjakat fél évre önköltségi árra, vagy ad egy marketing keretet nektek, vagy csinálja maga de rendesen.

    És ha már marketing: érdekes, hogy egy dolgot pont itt nem írt senki: csináljatok egy weboldalt és adwords -özzetek. Lokalizáció + kulcsszó felállásban. Ha valaminek van gyors megtérülése akkor ennek. Minden más ennél hosszabb távú.



  9. #9
    scs
    Vendég

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Ha úgyis ráértek, akkor kiléptek az utcára a nép közé, majd elraboljátok és megszépítitek őket (ingyen). Pl. jön egy csajszi, berántjátok a "rendelőbe", majd 1 óra múlva kilökitek onnan agyonkozmetikázva, szétmasszírozva, stb. A lényeg, hogy az akció legalább részben valódi emberrablásnak tűnjön, de mégse legyen sértő vagy durva. Olyanokat kell elkapni, akik láthatóan ráérnek és célcsoportnak minősülnek (tehát ne azokat, akik éppen sietnek a buszhoz, hanem inkább azokat, akik egy kávézóban ücsörögnek). Furgon nagy kerékcsikorgással megáll, kiront belőle pár ember (masszőr fiú, stb.), rádobjátok a célszemélyre a pokrócot, belecsavarjátok, be a furgonba (autón a szalon elérhetősége) és már viszitek is. Majd egy óra múlva a furgon ugyanolyan nagy kerékcsikorgással visszaviszi ugyanoda a célszemélyt - immáron teljesen más kinézettel. Mindezt úgy, hogy közben videóra veszitek a történés minden részletét. (Beépített emberrel is lehet csinálni, flashmob jelleggel, de akkor a környezetében lévőknek látniuk kell, hogy mi történik. Az sem baj ilyenkor, ha a rendőrséget értesítik.)
    A videót később (ha beleegyezik az illető) megosztjátok mindenféle helyeken. Ha jól csináljátok, akkor azt felkapják sokan. (Akár a rendőrség is... ) Ebben az esetben fontos, hogy brand-et építsetek, saját névvel, mint csapat. (Így ha később esetleg költöztök, akkor is benneteket keres majd a látogatók jó része, nem pedig a helyszínt.)

    Másik, de hasonló megoldás lehet, ha egy beavatott ember követ el egy csínyt. Teszem azt bemegy valahová, csinál valamit (amit csak XY tehet meg, vagy amit egy embernek csak 1X lehet elvileg megtenni - igazolványkészítés, kisebb bolti lopás, ahol ugyan lebukik, de el tud menekülni, stb.). Majd utána bemenekül hozzátok, ti gyorsan átsminkelitek, majd visszamegy az illető ugyanoda, ahonnan elmenekült (és visszaadja az elvett értéket, vagy csináltat még egy igazolványt, mert "neki is elveszett", stb.). Másodjára már természetesen úgy, hogy nem ismernek rá, nem ismerik fel (ez persze már rajtatok múlik).

    Ha nem vagytok ennyire rámenősek, vagy nem akarok ekkora kockázatot vállalni, akkor sima "mobil szépségszalon" verzióban is csinálhatjátok. Megálltok egy kávézónál, egy rámenős masszőr fiú leszólít egy szép csajt, majd ott helyben kozmetikázzátok, masszírozzátok, akár az utcán is. Vagy mint a fagyiárus kiskocsi, haladtok szépen, csengetve a környéken, és sorra szépítgetitek az embereket.

    További alternatív megoldás lehet, ha hajléktalanokat, szegényebb embereket szépítetek meg, majd azt teszitek közzé, egyfajta "ilyen volt, ilyen lett" megoldással.

    Egyéb ötleteimet a többiek már leírták.


    Utoljára módosítva: scs által : 2014-04-04 14:19

  10. #10
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Én a helyetekben a nyugdíjasokat szólítanám meg egy akciós, akár féláras szolgáltatással. Őket azért jó, mert fizetőképesek, adnak magukra és visszajáró vendégek lesznek. Erre pedig se adwords, se facebook nem jó.Erre a szájhagyomány jó. Az elején pedig, hogy ez beinduljon, szórólap. De. Olyan szórólapossal aki csak nekik ad, nem a kukába dobja és nagyon fontos, hogy minden szórólapost ellenőrizni kell, mi is ezt tesszük. Elsősorban a szalon környékén lévő forgalmas csomóponton, lehetőleg nagyon közel a szalonhoz, és a kedvezményt úgy kell kialakítani, hogy azonnal érvényes, nem holnap, nem holnapután, aznap. Sétáljon el a szalonba és kap 50% kedvezményt, ha holnap jön már csak 30%-at, ha később 20%-at.

    Ez a tapasztalatok szerint, ha figyeltek arra a pár dologra amire kell (kedves, lehetőleg női szórólapos, azonnali kedvezmények,) garantált siker. Később ki lehet terjeszteni másokra is, leginkább nyilván nőkre.

    Ehhez nem kell weboldal, se adwords, se semmi. Ha jól csináljátok garantált azonnal siker és bevétel minimális kiadás mellett.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •