Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 17 (17) összesen

Téma: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

  1. #11
    Új tag
    Csatlakozott
    12-05-25
    Hozzászólás
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Csatlakozok ahhoz a véleményhez, hogy a nyugdíjasokkal, illetve a 40 feletti nőkkel senki nem foglalkozik. Hirdessetek csak nekik, és csomagokat. Jöjjön el egy fél napra és komplett szolgáltatást kap, tetőtől talpig.

    8000 szórólapból 200 cím lett? Ez óriási eredmény. Amikor bemennek hozzátok a szórólappal, azonnal meg kell beszélni egy következő időpontot egy ajándék kezeléssel, vagy egy plusz masszírozással. Még ha egy-két hónapig nulla lesz a haszon, még akkor is sokkal olcsóbb, mint bármilyen hirdetés.



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    webmania (2014-04-05)

  3. #12
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Így minden nehéz lesz, de amivel próbálkoznék az a FB + helyi nyomulás. FB azért mert nagyon sok fent a nő, nekik lehet targetáltan hirdetni (lokáció alapján) illetve a helyi nyomulást Akka írta le a legjobban.

    Idézet lolsf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A tulaj sajnál pénz normális weboldalra, reklámra, stb. ingyenes weboldalon akar spórolni (webnode). Pedig elvileg marketinges diplomája van és mérlegképes könyvelő (másik cégének ez a fő profilja, és ebből is finanszírozza a szalon)




  4. #13
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    (sajnos) gyönyörű mintapélda ez a "hogyan rontsunk el egy vállalkozást" tankönyvből. Jó pár ponton hibádzik a dolog, és akik vállalkozás (pláne "offline" vállalkozás) indításán törik a fejüket, jó ha ebből okulnak.

    Ma Magyarországon ilyen, hogy hobbiszalon nincs. (na jó, én mindig hiszek Freedomnak, Győrött talán még igen). Hajas Laci talán, ismétlem talán nyithatna. De abban sem vagyok biztos. Igényfelmérés. Van kereslet arra, amit értékesíteni akarok? (ismétlem: főleg, ha offline, de akkor is, ha online). Ha van rá igény, akkor a megfelelő helyre nyitom? Ha a válasz igen és határozott igen, akkor jön a második lépés. De az még mindig nem az, hogy nyitás holnap délben.

    A második lépés az, hogy lecsücsülünk és üzleti tervet készítünk, mindenre kiterjedően. Vastagon fogjon a ceruza, mert a valóság ceruzája is úgy fog. Tudjuk finanszírozni a felfutási időszakot (+ÁFA)? Van tervünk (és B, no meg C tervünk) a reklámra? Megszámlálhatatlan olyan kisvállalkozást láttam, amik önmagukban jók voltak, viszont a reklám kérdését előszeretettel a szőnyeg alá söpörték, mint felesleges pénzkidobást ("vagyunk mi olyan jók, hogy ide jönnek maguktól, terjed majd a híre". Nem. Nem jönnek. Nem, 95%-ban nem terjed. Ez ma már nem működik).

    Kivételes esetektől eltekintve (és még ott se biztos, sőt), hacsak nem a spanyolviaszt találjuk fel, nem fog önmagában működni. Utána kell menni, hogy mely felület a legalkalmasabb erre, azt persze az üzlet típusa határozza meg, ha egy kozmetikai szalonról beszélünk, akkor szinte kizárólag a környéket érdemes bombázni, mert ahhoz nagyon májernek kell lenni, hogy mucsacsörögéről odamenjen a nép hajat vágatni. Ez marad Laci kiváltsága. Viszont a siker még így sem garantált, mert akármennyire is megtervezzük, akármennyire is igényfelmérünk, lehet, hogy még így is bakot lövünk. Nincs száz százalékos recept, ma már Magyarországon nincs, épp ezért ha ötször átgondoltunk mindent, akkor gondoljuk át hatodszor és hetedszer is, mielőtt átgondolnánk nyolcadszor. Átlagembernek ugyanis nincs sok lövése, már ami a megnyitható vállalkozások számát illeti, ha bukik az előző.

    Számtalan terv van itthon papírra vetve, amiről tudom, hogy sikeres lenne és lenne rá igény országos szinten. De tudom, hogy nem tudnám rendesen bereklámozni tőke hiányában, így azok maradnak papíron. Számtalan régi álmom van, amit megcsinálnék, mert tudom, hogy imádnám csinálni, akár napi 25 órában. De tudom, hogy nem lehetne nyereséges, így elengedem.

    Így, ahogy ti csináltátok, ma nem lehet Magyarországon vállalkozást indítani. Amit még megtehettek, az a kármentés és a reménykedés, hogy nem késő (tekintve, hogy milyen felállásban dolgoztok, erre még minden esély megvan). Most jöhet akkor az utólagos igényfelmérés és az agresszív reklám. Ha a főnök ebben nem akar részt venni, akkor saját zsebbe nyúlva, költséghatékonyan. Egy profi(nak látszó) WP oldal összedobása minimális befektetés, alárakni egy célzott FB, de talán inkább egy célzott Adwords reklám és ezzel párhuzamosan szórólap, szórólap szórólap, kőkemény akciókkal és még keményebb akciókkal a visszatérőknek, az első hetekben, hónapokban akár mínuszos egyenlegben dolgozva, amíg rászokik a környék. Hajrá.



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    pooly (2014-04-05)

  6. #14
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    11-06-23
    Hozzászólás
    101
    Begyűjtött 10 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Előszöt is köszönöm mindnekinek a hozzászólást és az ötletelést + a segítőkészséget és véleményt utólag is!

    A csapat nem összeszokott és a munkaundor is meglátszik. Pl 1-2 személy kijelentette, hogy ő nem fog ár alatt dolgozni, nem az, hogy ingyen. Szóval így máris kútba esett jó pár terv. (inkább üldögél bent a semmiért, vagy épp az újdonság, hogy be sem jön, ha nincs vendég, így volt már, hogy a szalon 13 kor még zárva volt - pedig reggel 8 a nyitási időpont, illetve a vendég aki délelőtt beesett volna fodrászhoz nem kapta meg amit szeretett volna, mert a fordászunk nem volt bent)

    Igen, a reklám a legnagyobb bajunk. Minap bejött egy vendég szoláruimba, és meglepődve közölte, hogy ott lakik 2 emelettel felettünk (az üzlet egy társasház föndszintjén van, az utcára nyílik) és nem is tudta, hogy itt szalon nyílt 2 hónappal ezelőtt!

    Hobbiszalonnak igyenis hobbiszalon, mivel a tulajdonosnak a könyvelő cégjéből, állítása szerint évi 150 milliós bevétele van, persze ez rajta is meglátszik, mert nem épp alsókategóriás autóval parkol be a szalon elé. Emellett nem látszik rajta, hogy érdekelné/idegesítené az, hogy veszteségesek vagyunk vagy nem. 1 rossz szava nincs felénk vagy elvására vagy bármi. Megnyitotta, berendezte az üzletet, néha beesik kozmetikushoz, fodrászhoz, masszázsra és kész, megy haza!

    Be is lettünk etetve az elején, mert az égről lehazudta a csillagokat. Beszerzett és megígért mindent, magára vállalt minden marketing feladatot, meg mondta, hogy majd a könyvelő cégéből küldi az alkalmazottait + az ottani ügyfeleinek is nagy kedvezményt ad. Ez kimerült a 8e darab szórólapban, meg valami vip bérletben, amit a kutya nem vesz meg 25e-ért.

    Mi várjuk, hogy ő lépjen, ő meg várja a sültgalmbot a nagy semmiért!

    Javítsatok ki ha tévednék, de egyáltalán nem érzem, hogy az én dolgom lenne az ő üzletét felfuttatni, marketingolni saját zsebből (tőke nélkül), weboldalt építeni neki, majd egy elvileg marketinges diplomával (?? kétlem, hogy ilyenje van) rendelkező embernek elmagyarázni, hogy hirdetni kellene de keményen!!! Saját magamra van tőkém, bírom ~1 évig a havi kiadást, bejárást, önmagam fentartását, de e mellé egy szalon méretű dologhoz ez kevéske!

    Minap volt egy beszólása, miszerint felkerültünk az ingyenes webnode-s oldalra(ami azóta sincs kész + adwordst/linképítést/online reklámot felejtsük el), ezek után minek is kell szórólapozni a környéken?!

    Igazából csak azért vagyok ott, mert nagyon kedvezőek a feltételek! Szóval havi 30e-ért én korlátlanul használhatom az üzletet, akár vasárnap hajnali 2kor is bent lehetek. Ha emellett még forgalom is lenne, akkor kész aranybánya lenne az üzlet. Az a baj, hogy sok a "lenne".

    Szóval ez az egész tényleg egy hirtelen felindulás volt a részéről, én meg mint munkavállaló burkolt vállakozó lettem, akaratom ellenére - nyitás előtti állítása, hogy mindnekinek ő fog hozni ügyfeleket/vendéget! Ha tudom, hogy ennyire lesz@rja az egészet, akkor biztos nemet mondtam volna.

    _________________________________________________


    Annyi fejlemény és változás van az ügyben, hogy valami hatására kerített egy "üzleti tanácsadót" aki a bwnet.hu oldalt képviseli, és leszerződött vele a szalon nevében. Ezáltal kapunk egy bwnet.hu alatti szalonoldalt, ahova feltölthetünk képet, infót, elérhetőséget, árakat + aki akarta, az kap egy szalon alatti profil odalt, mint szakember. Emellett a bwnet ajánl minket. Állításuk szerint 10e látogatójuk van/nap. Monopol helyzetben vagyunk velük, mert 9. kerületben mi vagyunk az egyetlen egy szalon, ami fent van/lesz náluk (egy ideig). Emellett én még +ba kértem, egy olnine időpontfoglalási rendszert tőlük ami csak az én nevem alatt fog futni.(Ez nekem 7500Ft-ba van/lesz (szakember oldalt + időponfogalálsi rendszer) 1 évre.) Sajnos páran ebből is kihúzták magukat, nem tudom mi alapon és nem tudom, hogy a tulajt ezért miért nem szól, de mostmár úgy vagyok vele, hogy nekem menjen az üzlet, a többiek meg csinálnak amit akarnak!

    Arról is volt szó 1 hónapja, hogy felvesznek még 1 fodrászt, mert így lesz valaki bent délelőtt és délután is. Semmi sem történt azóta. Annyit mondott rá a tulaj, hogy amíg bírja az 1ik, addig minek másik?


    Én sok mindent ajánlottam már neki, kezdve a weboldallal, az üzlet kirakattal, szórólapozással, bérlet rendszerrel, ajándékkártyákkal, stb. De süket fülekre talált!




    Tudom, hogy viccnek hangzik a történet, de sajnos nem az. Én se hinném el, hogy ilyen létezik, ha nem tapasztalnám!



  7. #15
    Új tag
    Csatlakozott
    12-12-19
    Hozzászólás
    32
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Itt azért nem csak a marketinggel van a gond, hanem a többiek hozzáállásával is, ha jól veszem ki a szavaidból te vagy az egyetlen akinek érdekében áll az, hogy menjen a "bolt" . Viszont ami elgondolkodtató, hogy miért is küzdesz te ezen, az ára miatt ??? ha ennyi gond van vele akkor szerintem gondolkodj el rajta, hogy nem e érdemesebb inkább többet fizetni, de biztosra menni. Lehet egy másik helyen kicsivel többet fizetsz, de annyival többet fogsz megkeresni, hogy belefér és még azon felül is pluszba leszel.
    De van rengeteg tényező amit itt nem tudhat senki és neked kell mérlegelned, majd azok tudatában döntened mit is csinálsz. Az ilyen például, hogy milyen könnyen tudsz onnan szabadulni, értem ezalatt a szerződést, kauciót. Csak példaként, ha hosszú időre kötöd oda magad, akkor állhat érdekedben a reklámozás (az én szótáramban küzdelem ) , de olyan esetben ha bármikor "kirakhatnak" akkor szerintem egy percig se gondolkodj a reklámon, inkább válts ....
    Elgondolkodtató tényező az is, hogy kikkel dolgozol együtt, milyen arcok (ezt neked kell tudni, de ha nem tévedek akkor olyan cicababák akik csak azért vannak ott, hogy teljen a nap és finanszírozza nekik valaki, addig is "C" vágányon vannak. Szerintem akik nem mennek dolgozni és semmilyen kompromisszumra nem hajlandóak, azok valami ilyesmi munkatársak lehetnek, de lehet tévedek a lényeg, hogy sokra nem fogsz velük menni). Ehhez az is hozzátartozik, hogy azt sem lehet tudni egymás vendégeivel hogyan "bántok", elég egy rossz nézés és hiába volt a te vendéged könnyen lehet, hogy többet nem látod, mert kollega rosszul nézett rá, éppen rossz napja volt ...
    A környékről sincs semmilyen információ (ha átfutottam rajta akkor bocsi, de nem emlékszem ilyenre), lehet nincs parkoló, rossz arcok vannak, stb ...
    Itt a fórumon vannak jó arcok, ügyesek és értenek a marketinghez (sokat olvasok, de keveset írok ) , de én a facebook és egyéb internetes reklámmal annyira nem értek egyet ebben témában, szerintem ez nem az amihez a netre van szükség (pl a Gizi néni akiből jó visszajáró vendég lehet azt se tudja mi a net, a facebookról is csak a tévébe halott, na jó lehet már az újságba is olvasott róla. A lényeg szerintem érthető.) Majdnem egyenlő a kenyérvásárlással, kétlem hogy a neten fogod keresni kivéve, ha valami speciálisat akarsz, ezt is szintén neked kell tudni, hogy van e ilyen szolgáltatás (eddig nem úgy néz ki, ha csak az nem speciális, hogy kiszámíthatatlan a nyitva tartás). Ha a 200 ba benne van valami "celeb" akkor már beszélhetünk ilyesmiről vagy olyat csináltok amit más nem, egyébként a tiétek lesz x ezredik szépségszalon portál a neten. Az sem elfelejtendő, hogy csak egy néhány ezres zónát szükséges reklámozni, a város másik végéről úgysem fognak odamenni hozzád még ha aranyból van az üzlet akkor sem, kivéve amit fentebb írtam ha valami különlegeset csináltok. Szóval a facebookrol lesz like tök jó meg is osszák, mert éppen ma elkészült egy tök szép haj hurrá, de kétlem hogy az a közönség el is fog hozzád menni, esetleg megmutatja a fodrászának, hogy ilyen hajat szeretne.
    Mindezt csak azért írtam, hogy gondoljátok át mit írtok van elég baja szerintem a hülyeség nélkül is és ne csak hozzászólásokat gyűjtsétek.
    Ha pedig mindképp ragaszkodsz az üzlethez én kifejteném egy szórólapos észrevételemet ( már írták, hogy ez jó megoldás lehet én viszont egy tapasztalatomat írom le ezzel kapcsolatban)

    A történet Rómába van és fodrász üzletről van szó, de kétlem hogy túl nagy különbség lenne, egyébként sem nagy story ....
    Szóval itt az egyik kerületbe szórólapok vannak mindenhová kiragasztgatva mint a plakátok, a telefonfülkétől kezdve mindenhol, egyik nap azt vettem észre, hogy mindenhol ezt látom. A postaládákban is és mindenhol, de ez folyamatosan (miért jó kiragasztani ?, mert sokáig ott marad és többen látják). Túl nagy jelentőséget nem tulajdonítottam neki, de a fejemben mégis megmaradt valamiért (lehet csak azért mert mindenhol ez volt) , lehetséges az árak miatt, nem tudom ... Ellentmondok magamnak, mert én éppen a város másik oldalára szoktam járni fodrászhoz, de csak azért mert amikor ott laktam összebarátkoztam a fodrásszal. De egyszer csak fodrászhoz kellett mennem és nem volt időm elmenni oda ... (éppen a szóban forgó zónába voltam) és eszembe jutott a szórólap, elkezdtem keresni és néhány percen belül találtam is egyet, megnéztem a címet nem is volt messze (egyébként egy olyan eldugott utcába volt, hogy másképp biztos nem találom meg). Amikor odaértem azt láttam, hogy már állnak az ajtó előtt sok jóra nem számítottam, sajnos egy órát kellett várnom, de még így is jobban jártam időben és pénzben is, nem utolsó sorban minőségben sem volt rossz.
    A szórólap :
    - Az üzlet neve nagy betűvel (szerintem annyira ez nem szükséges, de a tulaj neve volt .. meg is ragadt a fejembe )
    - Nagy jó látható betűkkel egy -egy férfiaknak és nőknek szóló akció, egész pontosan :
    Hajvágás + Mosás 10 Euró (erről azt kell tudni, hogy 15-18 euró az átlagos ár)
    A nőknek valami hasonló akció, erre pontosan nem emlékszem nézzétek el nekem, de valami ilyesmi :
    Vágás + Mosás + Festés ár (feltételezem hasonló kedvezménnyel)
    lentebb egyéb akciók, de ezek már kisebb betűvel kevésbé kiemelve
    és most jön a lényeg ami a lap alján van (nem apró betűvel, de nem is kiemelve), az akció csak hétfőn és kedden van. Ez elkerülte a figyelmemet, csak az üzlet előtt várakozásnál vettem észre, ugyanis ugyanezzel a szórólappal volt a bejárati üvegezett rész körbe ragasztva teljesen a padlótól ... nem nézett ki bután.
    Az üzlet alig lehetett 40-50 m2 , de négyen dolgoztak benne egyszerre, két hajmosó és még le is tudtam volna ülni, ha nincs úgy tele (mások ültek ott). Amikor én kerültem sorra (megjegyzem az "utcáról" ) nyitják az ajtót, kávéval kínálnak, mosolyognak rám és nem azt várják, hogy mikor megyek már el, csak hagyjam ott a pénzt és kész.
    Következtetés : oda csalják a vendéget, meg akarják tartani a vendéget (láthatón sikerül) és nem az egyszeri nagy haszonnal dolgoznak, hanem a mennyiséggel, mert kevesebb de az mégis több a végére ( egy egyszerű példa : míg a 18 eurós megcsinál egy nap hármat = 52 Euró, a tíz eurós megcsinál tízet = 100 euró, többet dolgozott, de a nap végére több pénze is lett és ez csak a két akciós nap volt, de ott a többi amikor nem ilyen ár van, de már akkor is odamennek). Igen a pénzért van amikor dolgozni kell, így vagy úgy de általában kell tenni valamit.
    Egy átlagos üzletről beszélünk, még csak nem is valami luxusról (egyébként a legtöbb embert feszélyezi a túlcsicsázott üzletek)
    weboldaluk nincs, szóval nem tudom megmutatni , de ha van rá igény lefotózom valamikor, amikor legközelebb oda megyek, ugyanis ez egy éve történt és azóta is odajárok, szóval járok arra pedig most ismét jó messze van tőlem .
    És ugye ellentmondtam önmagamnak azzal, hogy " ... nem megy át senki a város másik oldalára, KIVÉTEL ..." vagy talán mégsem ?!?! Mégsem!!! mert teljesült a feltétel vagyis különlegeset kínáltak (jóformán kinyalták a ... , az ár jó volt, a szolgáltatás jó volt), viszont én vissza járok már a város másik oldaláról és mindez a szórólapnak köszönhető.
    Ez volt az én véleményem, darabokra lehet szedni, ... szóval ez volt a sokadik szórólapos érv..



  8. #16
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    11-06-23
    Hozzászólás
    101
    Begyűjtött 10 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Nehéz ügy! Nem köt oda semmi, nem volt kaukció, csak sima munkaszerzőséd. Igen, csak a kedvező feltétel tart itt. 30e ből megvan a hónapom, ha én ezt vállakozóival nézném, akkor 50e + helypénz az 25-60e között változik + rezsi, vagyis alsó hangon havi 75-100e a kiadásom. Bejelentéssel meg sokan nem foglalkoznak. Ettől függetlenül és folyamatosan nézem a hirdetéseket akár bérleti megoldással, akár közalkalmazottival is meg lennék elégedve. De Pesten még azelőtt betelik a jó hely, mielőtt az épp ott dolgozó felmondana.

    Kollégák olyanok amilyenek, 20 évesen eltartják őket a szülők vagy a jól kereső férj. Nincs rajtuk semmi nyomás. Nem igen lehet velük dűlőre jutni. Én az árainkat lefele vinném, ők meg felfelé nyomnák. Amúgy összességében nem vagyunk drágák a környező üzletekhez képest. ~max 200Ft a diferencia egyes szolgáltatásoknál. Üzlet sem túlságosan elit, van ennél elitebb is pár utcával arrébb de ők 5e alatt emberhez se nyúlnak. Tipikus cicababák, kik heti 8 vendéggel már sírnak, hogy mennyire túl vannak terhelve.

    Környékről nem tudok semmit. Én nem pesten élek. Parkolás csak fizetős van az üzlet előtt (100ft/óra) de tömegközlekedés jónak mondható. 23as busz, 2es, 24es, 51es villamos és ezektől kb 1-2 perc séta. Mellettünk ott a Dandár fürdő, szóval nem olyan rossz. Tele vagyunk panelházakkal, de ott a postaládák a főbejáraton belül vannak, ahol csak kóddal lehet bejutni (gondolom nem véletlenül). 50m-re rőlünk egy játszótér, ami napközben igencsak tele szokott lenni, most jóidőben hétvégente meg még jobban tele lesz.


    Megpróbálom nem szalon szemszögből nézni a dolgot. Hirdetem magam és csak az én szolgáltatásaimat, talán így olcsóbban kijövök. Majd jövő héten bejárom a környéket és felderítem a terepet, meg a hirdetési és szórólapozási lehetőségeket.



  9. #17
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Pesti szépségszalon hirdetése pénztárca kímélő módon?

    Én úgy látom, hogy a jelenlegi helyzetedben elképzelhető, hogy nem a szalon ügyeivel kellene foglalkoznod, inkább a saját ügyfélköröd kellene építeni, amit tovább tudsz vinni később ha szükség lesz rá. Valljuk be, hogy ha 30ezer -ből megvan az összes kiadásod, ráadásul egy új építésű helyen az szinte ingyen van. Ennél kívánni se lehet többet. Igen kedvező helyzetből tudsz indulni. Ahogy olvasom a munkatársak között nincs egyetértés, se összhang, se pénzt nem áldoznának, ilyen körülmények között közösen nem fogtok tudni lépni semmit. Ebben az esetben azt mondom csinálj saját weboldalt, saját szórólapot, saját adwords, saját facebook oldal, saját előjegyzés és magad fogod a hasznát látni bármi is történjen.

    Én azért is ajánlottam éppen az adwords -öt, mint gyorsan megtérülő hirdetést (bár ahogy olvasom a többiek máshogy látnának hozzá), mert itt Győrben nap mint nap, hétről hétre látom, hogy folyamatosan költöznek ide emberek. Albérlet árak az egekben. Jönnek minden felől, főleg a keleti régióból, otthagyják a házukat - nem is tudnak vele mit kezdeni - aztán mennek az audiba, meg a rengeteg kiszolgáló, meg beszállító cégéhez. Általában egész jól keresnek, hamar össze is szedik magukat és elkezdenek normálisan élni és a szolgáltatásokat igénybe venni. És ami a lényeg: nincs fodrászuk. Nem ismernek senkit, nincsenek fix helyeik. Ki-ki a maga módján keresi meg a fodrászát (egyebét), ahova lehet hogy évekig járni fog, van aki megkérdezi a munkatársát, de igen sokan rákeresnek a neten. Fodrász + lokáció. Azért is gondolkoztam el már ezen, mert történetesen van egy fodrász a szintemen ahol az üzletem van, mindig mondom neki csináltasson egy weboldalt. Most már azt is mondtam, hogy meg is csinálom neki, csak legalább képeket adjon meg anyagot. Jó, jó, majd valamikor... aztán sose hozza, pedig nincs olyan sok vendége. Hát így nem tudok segíteni. Valamilyen szinten Budapesten is lejátszódhat hasonló "betelepülés", így én az online hirdetéseket nem vetném el. Igaz, az offline hirdetésekhez meg nem nagyon értek



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •