Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (22) összesen

Téma: Parkettás cégnek webmarketing?

  1. #1
    Mentor Maximus logója
    Csatlakozott
    13-02-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    444
    Begyűjtött 101 köszönetet
    77 hozzászólásával

    Üzenet Parkettás cégnek webmarketing?

    Sziasztok!

    Megjegyzés:
    Sajnos nem tudtam, hova nyissam ezt a topikot, mert több kérdésem is volna, amik különféle kategóriákba esnek, de végül úgy döntöttem ide nyitom.

    Téma:
    Az egyik ismerősömnek van egy parkettás cége (az országban mindenhol dolgoznak, a központjuk Pesten van), most bővítik a profiljukat ablakokra stb. Van egy saját üzletük is, ami bemutató teremként funkcionál, valamint irodaként, tehát nem egy kis cégről van szó. Az offline világban megállják a helyüket és viszonylag így a válság közepén is van elég sok megrendelésük (persze minél több annál jobb), azonban az online jelenlétük nagyon gyenge. A céges oldaluk csupán egy egyszerű WP, ami alap sablonnal van megspékelve, valamint van egy másik oldaluk is, ahol fent van néhány kép a munkákról, de az az oldal is elég gyenge (itt legalább kulcsszavas domaint használnak)...

    Kérdés:
    Alap, hogy az oldalakat rendbe rakom, sőt talán még egy webshoppot is nyomok rá, de vajon megéri-e ezt a bussinest hirdetni? Ha igen, akkor milyen módon? Adwords? Etarget? Katalógusok vagy inkább PR-cikkek?

    Ti mit ajánlanátok?

    Előre is köszönöm a válaszokat!



  2. #2
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Hirdetés nélkül ma már nem lehet eladni a neten!
    Először is meg kell határozd hogy mit szeretnél a hirdetés nyomán!
    1. ha azonnali látogatókat akik vásárolnak akkor kulcsszavas adwords hirdetés
    2. ha márka építés akkor mehet a hálózati banneres és szöveges hírdetés az adwords-nél illetve bármilyen más hálózaton vagy oldalon amit ki tudsz fizetni
    3. ha azt szeretnéd hogy a természetes találatokba kerüljön előre az oldal akkor keresőoptimalizálás, ennek része a katalógusok és a PR cikkek, de az oldalon szükséges a folyamatosan frissülő tartalom

    Az ilyen esetekben én azt szoktam megkérdezni a tulajtól, hogy mennyit hajlandó havi szinten reklámra költeni és hogy ebből milyen elvárásai vannak, az adwords látogatókból elég gyorsan és pontosan meg lehet állapítani mekkora konverziót tud termelni az oldal, a konverzió és az árrés alapján, ki tudod számolni, hogy mennyi eladás kell ahhoz hogy pluszos legyen a kampány. Ha elég ügyes vagy akkor havi 100000Ft-s keretből elköltesz 50000Ft adwords-re ami kitermel legalább 200000Ft hasznot, és megmarad havi 50000Ft a keresőoptimalizálásra, az ügyfél azonnal elégedett lesz, és fel lehet építeni a hosszú távú kapcsolat alapját



  3. #3
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    AdWords, de erős a verseny, jó minőségű oldalra van szükség, hogy olcsóbban menjenek a kattintások. A keresőoptimalizálás is kézenfekvő, itt is nagy a verseny, ezért hosszabb távban érdemes gondolkodni. Mindkettőhöz szükség van sok jó minőségű anyagra, ami nem csupán szöveg, de lehet például videó is. Nálunk kárpitosok, duguláselhárítók és más szakik szó szerint százával viszik az egyedi cikkeket, több tucat oldal épül így. Parkettásokról nem tudok. Hagyományos linképítés helyett, illetve mellett az itt PR-cikknek nevezett advertorial is jól működik.



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    13-10-31
    Hozzászólás
    6
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Az én tapasztalatom az, hogy a legjobb internetes marketing a közösségi média marketing. Ezt már a Google a keresésekben is alkalmazza, nem véletlenül veszi figyelembe az egyes Google+-os oldalak plusz számát. Habár ezt az oldalt itthon kevesebben használják, mégis, ha jól fel van építve akkor szerintem nagyon hasznos tud lenni, mert az emberek nagy többsége már bejelentkezve használja a Google-t. A Facebook-on pedig kb. 5 millió magyar van, tehát nem éppen egy hanyagolható marketing eszköz, és rengeteg stratégia építhető rá.



  5. #5
    Új tag
    Csatlakozott
    12-11-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    30
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Látom, hogy régi a beírás, de azért leírom az én tapasztalataimat... egy cég weboldalát "újítottuk meg"... persze ez azt jelentette, hogy teljes új arculat, weboldal felépítés...stb... Az új weboldaon kétoldalú kommunikáció működik, plusz kapcsolódnak hozzá közösségi oldalak ( FB, G+, Twitter, stb.) a látogatók száma fél év alatt 8000-ről, 30.000 -re nőtt... azt azért el kell mondanom, hogy az oldalon régen is wold adwords kapmány és most is van - csal most felügyelve . Tehát ha ingyenes marketinges eszközt szeretnétek használni, akkor az igényes weboldalt ( melynek egyik alapja a jó tartalom ) mindenképp össze kell kötni a közösségi oldalakkal... szerintem



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Maximus (2014-02-04)

  7. #6
    Új tag Bennnya logója
    Csatlakozott
    14-02-13
    Hely
    Szigethalom
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Szia!

    A marketing cikkek is nagyon fontosak (kulcsszavas) ugyan is ez hozza őket előre a találati listán, ha valaki pl ablakot vagy parkettát szeretne vásárolni, rendelni. Külön webshopot feleslegesnek tartom, hogy csinálj, ugyan is ott is a leírás lesz a fontos, illetve a hozzá csatolt képek, munkák, ami általában megnyeri az embert. Viszont, az oldalon, a menürendszeren belül egy katalógus sokat dobhat az egész eladáson. Tehát, szerintem a marketing szövegre és a katalógusra menj rá! Egyébként a statisztikák is azt mutatják, hogy az emberek egyre nyitottabbak az internetes infókra, vásárlásokra. Viszont, egy kérdőíves felmérést is csinálhattok, ami pontosan megmutatja azt, hogy mennyire van igény az oldal internetes megtekintésére!?!

    Sok sikert!



  8. #7
    gap
    gap nem elérhető
    Új tag gap logója
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Szia!

    Nekem tiszta brand építésnek tűnik, tőlem egy pár tanácsot:
    - ez egy hosszú folyamat, Adworsd-ra nincs szükséget, a te esetedben felesleges pénz kidobás
    - katalógusokból max. 5-öt, többet ne, már nem 2008-at írunk
    - igen, sok, sok közösségi média - Facebook, Google+, Linkedin, Pinterest, Twitter
    - sok, sok videó és kép anyag, megosztás
    - email, hírlevél küldés
    - PR cikk igen, de nem cikkgyűjteményékben
    - hirdetés hirdetési oldalakban
    - hozzászólások szakfórumokban, blogokban
    ...és még lehet sorolni.

    Sok sikert!



  9. #8
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    @gap: milyen ROI-ra számítasz a G+tól és a twitteről?
    adwords-re nincs szükség?? miért is?



  10. #9
    gap
    gap nem elérhető
    Új tag gap logója
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    ROI és a közösségi média? Ez kicsit olyan mint a SEO és a linkgyüjtemények..Ez nem egy konkrét reklám kampány, ez egy hosszú és összetett folyamat, számomra újdonság hogy egy márka építését ROI-val mérik. Ha elmész orvosnak/jogásznak tanulni, miért teszed: Mert orvos/jogász akarsz lenni vagy inkább befektetésarányos megtérüléssel vagy elfoglalva? Mert igen, ha az leszel, akkor egy idő után vissza térülnek a költségek, de először annak kell lenni és ez a hosszú folyamat...
    Az Adwords lehet egy márka építés része, egy kiegészítő eleme, de semmi több. De erre alapozni az egészet, ebben a konkrét esetbe ez pénzkidobás lenne, mert lemegy az Adwords kampány és azután látogató/vevő-0, azaz nulla. Semmi és senki! Itt nem egy online-on jó befutott, jó optimizált és jó Google pozíciókkal
    bíró vállalkozásról van szó, mert akkor igen, jöhet az Adwords és kell is..De itt egy tök kezdő online megjelenitésről van szó, ebben az esetben Adwords egyelőre felesleges..



  11. #10
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Parkettás cégnek webmarketing?

    Szerintem pedig pont egy kezdő vállalkozásnak van szüksége Adwords. Ha még sehol nincs a találati listán, és kell min egy év, hogy egy új oldallal eljusson valahová, akkor pont az Adwords az, ami a kezdeti időszakban hozhat vevőket, persze mehet párhuzamosan a bran/tartalommarketing, social (pár egy parkettásnál sztem sem prioritás)



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •