roszi eredeti hozzászólása
Anélkül, hogy definiálnánk a céloldal mibenlétét nehéz válaszolni. Hogy elég szélsőséges legyek, ha mondjuk méregdrága órákat árulsz, akkor hiába kapsz egy bombasztikus FB megosztást mondjuk egy fél milliós vicces képes oldalról, melynek a profiljában főleg tinédzserek vannak, mert ők nem képviselnek vásárlóerőt. Akárhányan is fognak átkattintani ebből a csoportból hozzád, akárhányan is regisztrálnak, végül senki nem fog vásárolni, ezért az egész pénzkidobás volt.
De ha ugyanezen FB oldalon egy óriási bulit hirdetsz meg, akkor meg akár busásan meg is gazdagodhatsz a hirdetés által.
Következésképpen alaposan érdemes utánanézned a reklámozó oldal közönségének vásárlóerejének és minden egyéb másnak is, mielőtt belevágsz a reklámozásba.
Könyvjelzők