Eredmény: 1 - 7 (7) összesen

Téma: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

  1. #1
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    10-07-15
    Hozzászólás
    178
    Begyűjtött 9 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Arra lennék kíváncsi, hogy növeli-e a konverziót (megrendelés, hírlevél feliratkozás...), ha kép is van a termékről.
    Kézzel fogható termékeknél ez nyilvánvaló, azonban szolgáltatásoknál nem.
    Tehát egy könyvelőnek, fogorvosnak, iskolának... érdemes-e képeket is feltenni a szöveg mellé.

    Elsősorban mért tapasztalatok érdekelnének. Arra is kíváncsi lennék, hogy mennyivel növekedett a konverzió miután kitettél egy képet?



  2. #2
    Képszerkesztő Csurga logója
    Csatlakozott
    10-10-17
    Hely
    Hmvhely
    Hozzászólás
    1.101
    Begyűjtött 317 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Szia!

    A lényeg, hogy igen, fontosak, viszont használni is tudni kell őket. Mindig az számít, hogy kikből áll a célcsoport, és mit szeretnél velük "tenni".
    Van egy angol nyelvű leírás, amiben elég sok okos gondolat elhangzik, szerintem a témába vág, mindenképp érdemes elolvasnod (ha másképp nem a Google fordító majd segít)

    hxxp://www.rojaweb.com/blog/the-importance-of-images-in-web-design/

    Egyébként meg nagyon egyszerű az ilyen kérdéseknél a választ megtalálni, hiszen nincs más dolgod, mint hogy megnézd, hogyan csinálják a nagyok. Bírod, hogy fogorvos, és az első helyen lévő lapoknál megfigyelhető a hasonlóság. Szerintem egy ilyen típusú contact lapnál fontosak a látványos képek és a lényegre-törő információk használata, hiszen túl sok reklámot kapnak az emberek az arcukba a mindennapok során, és a "rizsa" részt már automatikusan szűri az agyuk. A nagy szennyezésre így reagál a szervezet... (persze ezt lehet, csak én gondolom így)


    "Galaktikus logók, arculat, weboldalak a KKV-számára!"
    stargeckos.com

  3. #3
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    10-07-15
    Hozzászólás
    178
    Begyűjtött 9 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Köszi!

    A cikk lényege, hogy valódi életképeket rakj fel. Ez biztosan hatékony. Kérdés, hogy ha vásárolt fotókat teszel fel, azoknak van-e konverziónövelő hatása. Azért érdekes, mert szerintem nehéz "valós" embereket rábeszélni, hogy arcukat adják egy honlaphoz.



  4. #4
    Vendeg-23123
    Vendég

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Nehéz ezt megválaszolni, túl azon, hogy a kép rengeteget billent egy válasz helyzeten pro és kontra.
    Ha átbillented egy egykapus kis sorral a contact formra és ott egy egyszerű kontakt formot talál, s netalán egy megnyerő képet, akkor el is küldi a formot.

    Ha a formra kerül és túl egyszerű, megijed, csak böngészgetek érzése támad, talán vissza is fordul és csak azért sem küldi el - sztem sok user van így --> persze ehhez meg ismerni kéne az előzményeket, a kampány lényegét esetleg, hogy adwords, spam vagy netalán sima organikus userek vannak többségben.

    Ha ilyen szakma specifikus honlapot készítesz és hosszabb távú terveid vannak vele, akkor érdemes lehet vásárolt fotók helyett levadászni valamilyen középeurópai szolgáltatásnak megfelelő, minőséggel harmonizáló képet és azzal tolni.



  5. #5
    Képszerkesztő Csurga logója
    Csatlakozott
    10-10-17
    Hely
    Hmvhely
    Hozzászólás
    1.101
    Begyűjtött 317 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Idézet Pinker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszi!

    A cikk lényege, hogy valódi életképeket rakj fel. Ez biztosan hatékony. Kérdés, hogy ha vásárolt fotókat teszel fel, azoknak van-e konverziónövelő hatása. Azért érdekes, mert szerintem nehéz "valós" embereket rábeszélni, hogy arcukat adják egy honlaphoz.
    Pontosan! Az én véleményem az, hogy ne használj túl sok stock fotót, mert szerintem túl reklámszagúak. Persze, igényessé tehet egy lapot, ha csak finoman, burkoltan szerepel pár vásárolt, jogtiszta kép, viszont nekem unszimpatikus, ha a különféle sliderek óriás méretben nyomják az arcomba a különféle vásárolt képet. Pontosan azért, mert tudom, hogy ezt megvették (jobb esetben), és köze nincs ahhoz, amit épp árulnak (legyen az akár árú akár szolgáltatás), tehát ez puszta marketing. Elhiszem, hogy ez sok embert meggyőzhet, de ha lehet választani egy eredeti (egyedi) kép és egy stock fotó közt, akkor szerintem nagyobb eséllyel fogja komolyan gondolni az adott honlapot.

    Arról ugye nem is beszélve, hogy ezek a sablon-képek nem maradnak meg az emberekben. Ezek a mosolygó fejek, meg az a tipikus vidám pénzes üzletember szerintem inkább hajaz az anno használt propaganda marketingre, mint hogy valós konverziónövelő hatása legyen. Remélem ezért nem köveztek meg...

    A trend, ahogy én látom, főleg a kontakt lapoknál az egyszerűség lesz, mivel az idő pénz, a reklámokra immúnisak vagyunk és már nem csak úgy böngészgetünk, mint 10 éve, hanem tudjuk, hogy minden fent van már a neten és ha konkrétan keresünk valamit, főleg adás-vétel és szolgáltatás témakörben, akkor azonnal akarjuk sallang nélkül az információkat. (Persze, ha nem kapjuk meg, akkor jöhet a böngészés)

    Szerintem nehéz dió egy minden tekintetben funkcionális és lényegre-törő képsorozatot összerakni egy lapra, ezért sokan el is rontják, vagy csak elbagatellizálják.



  6. #6
    Törzsvendég Dorjee logója
    Csatlakozott
    10-12-28
    Hely
    Bp. Zugló
    Hozzászólás
    157
    Begyűjtött 19 köszönetet
    15 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Az én meglátásom szerint a kép és a szöveg fele-fele arányban viszi a dolgot. Az ember már csak ilyen, ha van egy vonzó kép, bizonyítottan növelhető a konverzió. Saját példánál maradva, egy feliratkozási oldalon ha jól van összerakva a kép és a szöveg arány, Jó a tördelése, stb ÉS jó a szöveg, akkor 70%-kal nagyobb volt a konverzió az egyszerű szöveges megoldásnál, így írhattam szinte vármit, ha nincs, vagy ha ócska a kép. Szolgáltatások esetében a stockfotók valóban kezdenek unalmasak lenni - ugyanaz a mosolygós titkárnőarc árult már biztosítástól ingatlanig és szoftverig mindent.
    A személyes szolgáltatásoknál az ügyfelet mindig igyekszem rábeszélni a saját fotójára. Vele fognak találkozni, ez növeli az ismertség és vevői komfortosság érzetét. A kulcsszó a hitelesség. Ha hiteles vagy - megbízhatónak is fog tartani. Orvosoknak, tanároknak, építészeknek dolgoztam, és azt kell mondjam, hogy ez működik.



  7. #7
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Kép növeli a honlapon belüli konverziót?

    Senki sem tudja megmondani a tutit!

    Az biztos, hogy a képet többen nézik meg, mint amennyien olvasnak. Ha a kép információt tartalmaz, akkor nagy értéke lehet.

    Ha az oldal csak pusztán szövegből áll, akkor lehet nem lesz kedvük elolvasni. A képek segítik vezetni a tekintetet.

    Az igazságot akkor tudod meg, ha méred a konverziót és split tesztelsz. Próbáld ki és megtudod, hogy ha kép, akkor milyen kép illik a szövegedhez. A szabály alapvetően az, hogy ha szolgáltatásban utazol akkor a kép azt ábrázolja, hogy hova juthatsz el a szolgáltatással. (pl.: hegymászó tanfolyam, akkor csoportkép boldog hegymászókról a szikla tetjén)



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •