Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (56) összesen

Téma: Cikkmarketing

  1. #21
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Az a helyzet, hogy jelenleg a mi fizetett munkáink olyanok, hogy valahol van egy forrás, vagy maga az internet a forrás és nekünk ebből kell valamit gyártanunk. Abban az esetben amikor sikerül megegyezni az ügyféllel, hogy azt írunk amit akarunk akkor születhet egy ilyen oldal : vespucci.hu amibe benne van több mint 200000 leütésnyi eredeti szöveg és jelenleg több mint 830 kulcsszóból jönnek a látogatók és több mint 350 kulcsszó az első tízben van.
    De ilyen ügyfél kevés van, és meg az ilyen ügyfél is azt kérdezi a havi több ezer látogató után, hogy "mikor leszünk az első oldalon a szabóság szóra".
    A másik, ami a kedvenc szövegíróm kedvenc témája: erotikustortenetek.info ,
    de ezt is nekem kell megfinanszíroznom, mert neki ki kell fizetni a számlákat, szerinted mennyit tud egy ilyen termelni? Ezért ha van munka akkor mindig az az első. Erre mondtam én, hogy a megrendelő diktál, ez egy folyamat ami ha szerencsénk lesz akkor el fog jutni odáig, hogy a megrendelők csak a minőségi szöveget fogják megvenni, de addig még sok víz fog lefolyni a Dunán, sajnos.



  2. #22
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    A 0,2-0,3 Ft/karakter és a 2-3 Ft/karakter között tehát nem feltétlenül az íráskészség a különbség, hanem a forráshasználat, kutatás és végzettség. Azaz a tartalom megszerzése és a szemléletmód.
    Eszembe jut a VV5 összefoglaló.
    Verzió 1. Leülök a műsor elé és megírom amit látok. A műsor egy óráig tart, írok kb 2500 karit. Ha órabérrel számolom, akkor legyen mondjuk így 2 Ft/leütés.
    Verzió 2. Felmegyek a hivatalos oldalra a műsor után, és 10 perc alatt átírom az egészet onnan, meg hozzáírok, amit gondolok. Az eredmény kb ugyanaz, de az időbefektetés a harmada az első verziónak.
    A maradék negyven percben meg nyomom az Angry Birds-öt, vagy beküldök 3 linket valahová és építem a saját jövőmet.
    Szerintem ma az időhatékonyság a kulcsa mindennek...


    Utoljára módosítva: Akka által : 2011-10-19 22:06

  3. #23
    cuccos
    Csatlakozott
    11-02-02
    Hely
    Bedő
    Hozzászólás
    1.561
    Begyűjtött 126 köszönetet
    97 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én azt gondolom, hogy minimum 2-3 Ft/karakter lenne a normális ár.
    lehet a ekezetek mellozese miatt nem ertheto amit mondok... de tessek szamitas:

    Legyen csak 2ft/karakter space nelkul

    Napi 3db cikkre van szukseg, cikkenkent a olvaso elvarja a 4-5 ez karaktert.
    Ez napi 15000karakter * 2ft/k. =30.000
    30.000 x 15 munkanap (hol van ilyen? ) = 450.000/ho

    Ez kb havi 20 ora kutatomunkat jelent es 10 ora potyogtetest. az havi 30 munkaora.
    450.000/30 =15.000/h ...

    Ezt keszulsz megvenni ? hxxp://ingatlan.com/elado+tegla-epitesu-lakas/budapest+1+kerulet+orszaghaz+u/159mft+215m2/6106980?sid=0



    -= Only God Can Judge Me =-

  4. #24
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Csinálj már légyszi egy kalkulációt, hogy az 1-2 ft-nak a töredékéből, hogy lehet megélni? Hogy jön ki belőle az adó és a gépkocsi?
    Egy jó szövegíró simán megír havonta 500000 leütést, nekem van olyan link építőm aki több mint 1 millió leütést megír egy hónapba, aki erre nem képes az ne akarjon ebbe a szakmába dolgozni, elnézést kérek de ez is munka, pontosan tudom, hogy a legutóbb amikor 100000 leütés volt írva az álláshirdetésbe akkor 86 önéletrajzot kaptam, és ebből egy ember termel egyenlőre annyit a harmadik hónapban, hogy meglegyen a havi 3000 link leírás.

    Azok az emberek akik velem dolgoznak mindig időben ki vannak fizetve és mivel teljesítmény arányosan fizetem őket, aki sokat dolgozik az sokat is keres.

    A fenti két említett ember is úgy kezdte nálam, hogy volt másik munkahelye, ma már nincs rá szüksége, és elégedettek a fizetésükkel és mindezt úgy csináljuk, hogy itt a fórumon a legolcsóbbak között vagyunk, és igyekszünk mindig minőségi munkát leadni, úgy linképítésben mint szövegírásban.

    Azt meg csak az én párom tudja megmondani hogy mennyit dolgozok, de akik dolgoznak azok keresnek is. Bocs!



  5. #25
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    yatoo: azon gondolkozom, hogy sem te sem Freedom nem akar arra reagálni, hogy mi a forrás, vagy a cikkírás tényleg csak információk ellopása és azok újra gondolása, és minden más duma?
    Én csak annyit írtam, hogy nincs összefüggés az ár és a minőség közt. És egy újságírói bizonyítványtól sem lesz élvezhetőbb egy írás, ha annak tulajdonosának nincs tehetséges az íráshoz. Én csak ennyit írtam.



  6. #26
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    674
    Begyűjtött 39 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Csakhogy érzékeltessem. 1 millió karcsi az 666,66 flekk. 1 flekk 25 sor, 60 leütés.
    Ha valaki elmegy egy rendezvényre, és utána megírja, akkor az kb 4 flekk.
    Ami pontosan annyi, amit egy újságíró egy nap el tud végezni.

    A példa szerint egy nap, ha a hónap 24 munkanap, akkor a kollégának 27,77 flekk.
    Vagyis 3-4 flekk óránként.
    Én készséggel elhiszem, hogy ez reális napi teljesítmény, és nem megy minőség rovásra.



  7. #27
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha valaki elmegy egy rendezvényre, és utána megírja,
    Persze, mert ez már tudósítás...
    De ezek szerint más nem is írhat a témáról, csak az aki kiutazik terepszemlére? Most mi miről beszélünk?
    De ha tudósít is valaki valamiről, egyből azt is hiszi, hogy az írása majd megér x forintot? Ezek szerint egy kitűnő írásnak az az ismérve, hogy az illető a helyszínen volt, vagy sem? Azaz egy figyelemfelkeltő, egy provokatív, vagy egy polgárpukkasztó írás már nem is ér semmit, ha azt nem a helyszínről tudósítjuk?

    Egy újságíró sem mondja azt, hogy látogatottság után kéri a pénzt. Miért nem? Pedig az lenne a logikus... Könyvírásnál persze így van..., na ugye.
    Ha valaki azt hiszi, jól írj, miért nem ír könyvet?



  8. #28
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    674
    Begyűjtött 39 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Én eddig legalább 2 példát írtam tiszta forrásra.
    Ha van időd te is írhatnál egy másikat, hogy kb. el tudjuk helyezni miről is beszéltek.
    Magyarul színt kellene vallani, tiszta forrás, vagy átírt szöveg.
    Bár, hogy őszinte legyek engem az internetes cikkírás fortélyai, elhelyezhetésük jobban érdekelnek, de ha nektek inkább arról van kedvetek dumálni, akkor beszéljünk arról.


    Utoljára módosítva: dry által : 2011-10-20 00:03 Oka: Vétkeztem, ismét személyeskedtem Freedommal.

  9. #29
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    674
    Begyűjtött 39 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Bár ennek a topicnak nem témája a könyvírás, de talán annyit érdemes megemlíteni, hogy a könyvpiac teljesen kusza. Kevés a megbízható terjesztői hálózat, kevesebb a bolt, az emberek kevés könyvet vásárolnak megváltoztak a fogyasztási, olvasó szokások.

    Könyvkalkuláció:
    40-45 százalék a terjesztési költség, elszámolás eladás után hónapokkal.
    Emelkedő nyomdai előállítás és papírköltségek.
    Pár igazán nagy és tőkeerős kiadó uralja a piacot.
    Kiskiadóknak nem sok esélyük van. Voltak már csodák, de nem az a jellemző.
    Ugyanez vonatkozó kb. a lappiacra is.


    Utoljára módosítva: dry által : 2011-10-20 00:02 Oka: stilisztika

  10. #30
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Cikkmarketing

    Az újságírói igazolványt nem a semmire adják, illetve ha valaki sz@r újságíró, az nem nagyon kap munkát, pláne, amikor az egész médiát átszervezik, leépítik, stb...
    A Mindennapi.hu közéleti portált ha megnézitek, oda rendszeresen publikál az egyik volt egyháztöri tanárom 3/3 témában, persze főleg keresztény aspektusban. Levéltárba megy, olvas, beszélget, 15-ször átolvassa, javítja még az elkészült cikket is. Ez akkora meló, hogy még 2Ft/leütésért sem érné meg neki csinálni... de ő például könyveket is írt már.

    Itt azért vannak elbeszélések egymás mellett, mert akkora a publicisztika témakör, hogy mindenkinek LEHET igaza.
    Ne keverjünk össze egy focimeccs összefoglalót egy kormány sajtótájékoztatójával, vagy azzal, hogy a SP épp mit írt ki a Twitterre.
    Meg azt sem érdemes összehasonlítani, hogy ki hova ír, mert Yatoo linkszövegírója nem publikál a HVG-re, viszont a Tóta W. Árpád sem küldözget linkeket katalógusokba...

    Nem is igazén értem, hogy egy linkszövegírót hogyan lehet egy újságíróval összehasonlítani


    Utoljára módosítva: Akka által : 2011-10-20 00:38

Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •