Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy tud-e valaki bankkártyás fizetés implementálni meglévő honlapba. CIB bank ecommerce beállítás. Várnék egy fejlesztési árat is!
Köszi!
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy tud-e valaki bankkártyás fizetés implementálni meglévő honlapba. CIB bank ecommerce beállítás. Várnék egy fejlesztési árat is!
Köszi!
Igen, légyszíves küldd el privátban a részleteket
Utoljára módosítva: earnnet által : 2016-02-05 16:06
Mi a CIBest használjuk, és azt tudom tanácsolni, ha ennyire az elején vagytok, felejtsétek el CIBeset, és inkább az OTP-s megoldást használjátok.
Egy ok a sok közül:
Luxi blog: CIB Soft Business Terminal: valami nagy bűnt követhettem el előző életemben, amiért ezzel ver a sors
Üdv, Luxi
Köszi, de az általad említett könyvelési nehézségeken kívül eddig jól bevált a cib. Remélem nem kell váltanunk, de ha igen, akkor nincs más, otp lesz.
A bankkal én is maximálisan elégedett vagyok, csak az eCommerce megoldásuk a gyenge.
A legnagyobb baj az, hogy a kártyás fizetés felületük nehezen használható, csúnya, mobilon teljesen használhatatlan(!). Mindemellett, mivel szinte mindenki más az OTP megoldását használja (közművek is), ezért a felhasználók azt ismerik, az iránt vannak bizalommal, ami egy fizetési rendszernél különösen fontos.
Lachazi (2016-02-06)
Megszüntették a szolgáltatást, de átmigráltak a simple-re, úgyhogy pl. nekem nem volt gond az átállás, főleg mivel egyeznek a rendszer kapcsolati elemei (pont az átvétel miatt). Lachazi: neked is talán az volt, ezért írod? Akkor téged nem migráltak át?
Freedom (2016-02-07)
Nagyon nem tudok hozzátenni, egyszerűen kivonulnak a piacról és az OTP veszi át tőlük a klienseket. Az OTP azt mondta, ne aggódjunk, minden átáll, erre a Kereskedői Vezérlőpanelen eltűnt a magyar nyelv...
Igaz, ez még a PayU felülete, de hát se egy levél az OTP-től, se egy link, hogyan tovább... - Nem vergődök velük.
Könyvjelzők