Azért a fentire ne vegyél mérget, a legtöbb weboldal tulajdonos ezt gondolja (bocs nem tudom mennyire vagy járatos a dologban).
Inkognító módban is csúszik hátra az oldal?
konkurencia nem erősített...
Azért a fentire ne vegyél mérget, a legtöbb weboldal tulajdonos ezt gondolja (bocs nem tudom mennyire vagy járatos a dologban).
Inkognító módban is csúszik hátra az oldal?
konkurencia nem erősített...
Alapvetően igen, de ha külön szeretnéd követni a kategóriaoldalak és a cikkoldalak sikerességét, akkor URL csatornákkal is megoldhatod.
Egy hirdetést több helyen (akár több külön weboldalon is) felhasználhatsz.
Azért gondoltam egyből, hogy szükséges az adaptív, mert vagy 6 különféle hirdetést említett, és nyilván ezt csak különböző nézetekben lehet megoldani, mindig egyszerre max 3 lehet látható.
Nem értem miért kéne ehhez adaptív hirdetésméretet választani. Persze lehet, de az teljesen másra van, nem erre találták ki.
Kissé követhetetlenek a szempontjaid, comedy. A "2 db content szeles...
Egy darab hirdetésre lesz szükséged, méghozzá a hirdetéstípusnál "adaptív hirdetés BETA"-t válassz! Ha jól emlékszem, rögtön ki is fog hozni példakódokat, hogy hogyan tudod beállítani a CSS-t...
A létrehozott hirdetéseket nem lehet többé törölni, elég ha elrejted vagy ha bizonyos ideig nem jelenik meg, automatikusan inaktívra vált és eltűnik az alapértelmezett listából.
Kedves Comedy!
Arról van szó, hogy vannak olyan felhasználók, akik 10-es, 100-as vagy más lista szerint nézik a keresési találatokat.
A Megjelenítés azt jelenti, hogy egy adott kereső kifejezésre...
Változott az algoritmus. Ne ezzel foglalkozz. Legyen hasznos a tartalom a felhasználók számára. Ne tulajdonosként, hanem userként nézd és nem lesz gond. Egyébként a tools a teljes site-ot vizsgálja,...
Nagyon sok mindent ezzel nem tudsz csinálni véleményem szerint. Például egy webshopban a leggyakoribb szavak: Ft, kosárba, részletek, info, 9.900, stb...
Nyilván azért a Google képes ezeket...
Vettem a fáradtságot és csináltam egy némileg módosított fordítást a blogbejegzésről, és a legfontosabb alsó diagrammokat lefordítottam. Mivel elég hosszú, ezért most utólagos engedelmeteket kérve...
Nem hinném h direkt a KKV-k ellen menne a Google, igazából Mountain Viewben nem különösebben izgatja fel őket, hogy egy egyéni / mikrovállalkozó mit kezd magával egy tier 3 országban.
Az egész...
Az a mulatságos, hogy minél tovább olvasom ezt a topicot annál kevésbé értem, hogy mitől prémium cikk egy prémium cikk. Egyre inkább árakról szól a történet, mint arról, amiről valójában - talán -...
Probléma: Rosszul volt beállítva a követés...
Ha cégeknek árulsz tolltartót, és augusztus környékén ezerrel kattintanak a hirdetésedre és 97%-os lepattanód van, akkor a hirdetésed jó, a célközönség rossz, meg akit megcélzol vagy a landing...
A probléma meghatározáshoz ezekre a kérdésekre válaszolj:
1. A kulcsszavak azt a felhasználói réteget célozzák akikre valóban szükséged van?
2. Kizártad az irreleváns keresési kifejezéseket?
3....
Azt azért a gúgli egy idő után szűri... :) Nem gondolom, hogy a 97%-ot a konkurencia okozná, ott valami nincs rendben! :D
Konkrétumok hiányában valóban nehéz, viszont nem lehet, hogy a konkurencia kattintgatja le a pénzed, aki mindig visszafordul?
Így látatlanban: ha a CPC-ről érkezők az oldaladon elég időt töltenek, akkor valószínűleg pusztán a kínált szolgáltatás valamelyik paramétere riasztja el őket. Ha az eltöltött idő is kevés a landing...
Raventools se jókedvében szüntette be:
Raven Tools To Remove Scraped Data To Maintain Access to AdWords API
Another Tool Maker Forced To Choose Between AdWords API And Scraped Data
Akkor sorban megpróbálom megválaszolni a kérdéseket.
Az hogy meddig tart ez a pozitív hatása még nem tudom megmondani, mert körülbelül egy hete vannak linkeltávolítások, de ha érdekel...
Lefordítottam pár statisztikát a tartalomhossz és a Google helyezés kapcsolatáról, 2012-es, 20.000 kulcsszó vizsgálatával született meg (SerpIQ) .
Itt a tartalomhossz a céloldalt jelenti, nem a...
Itt: https://www.name.com/domain-transfer
Így már teljesen egyértelmű... :)
A magyar szolgáltatótól elkéred a domain-hez tartozó "AUTH" kódot és azzal tudod kérni a domain transfer-t a name.com szolgáltatóhoz...
Szerk: EPP kódként is szokták nevezni...
A felhasználók amikor elindítják a programod [fb app] és elfogadják a feltételeket akkor lekérheted a Token-jüket.
De ha likeol valamit akkor nem kérhetel le....