Keresés:

Keresés: A keresés 1,00 másodpercig tartott.

  1. Válaszok
    6
    Olvasás
    2.217

    Hozzászólás megtekintése

    Két lehetőség van:

    Vagy az ún. Dinamikus Kereső Hirdetéssel olyan kampányt készítettek, ahol a rendszer az oldal organikus indexe alapján választja ki, hogy mely keresésekre jelenítse meg a...
  2. Válaszok
    3
    Olvasás
    2.127

    Hozzászólás megtekintése

    Szia,

    Attól, hogy a bankkártya mögött egy euro számla van és a fiók forintban költ, a hirdetések meg tudnak jelenni. Fontos, hogy ettől még a Google rendszere forintban fogja elindítani a...
  3. Válaszok
    5
    Olvasás
    2.450

    Hozzászólás megtekintése

    Pontosan mi a félelmed a Google Analytics-el kapcsolatban, ami miatt tartózkodnál tőle?
    Amúgy ahogy előttem is elmondták, a GA-AW integráció olyan, amit valószínűleg egyik webanalitikai tool sem tud...
  4. Válaszok
    11
    Olvasás
    5.215

    re: Webshop remarketing

    #1 dynx_pagetype: hivatalosan ez a leírása



    És ezzel én is egyet értek, szerintem ha már a checkout folyamatban van bárhol és még nem töltött ki semmit, akkor is már fontos helyen van. Én ezt...
  5. Válaszok
    11
    Olvasás
    5.215

    re: Webshop remarketing

    Mindhárom dynx_ változóra szükséged lesz és minden oldalba be kell tenni, ott is, ahol nem termék jelenik meg.
    Ez azért kell, mert a rendszer elemzi, hogy egy tipikus vásárló hol/merre jár az...
  6. Válaszok
    11
    Olvasás
    5.215

    re: Webshop remarketing

    Igen, ezzel is elérhető az, hogy adott terméket lásson GDN-en képpel, aktuális árral.

    ID: prog. megközelítéssel ez az a unique key, amivel kapcsolja a weboldalon tapasztalt aktivitást a feltöltött...
  7. Válaszok
    11
    Olvasás
    5.215

    re: Webshop remarketing

    Szia,

    A Merchant Center itthonról akkor érhető el, ha olyan országba szállítasz, ahol már aktív a Google Shopping és a Shopping kampányok. Ahogy írod is, ez kell ahhoz, hogy a retail típusú...
  8. Hozzászólás megtekintése

    A legalább havi 50 000 Ft-os költéshez: azt még érdemes talán tudni, hogy az Úr külföldre szeretne hirdetni (tőlünk is kért már ajánlatot, innen tudom). Na most tőlünk nyugatabbra a CPC nem ritkán...
  9. Hozzászólás megtekintése

    Köszönöm mindenkinek a köszönömöt :-)



    Ne vedd kérlek rossz néven tőlem, de ez pont az a riport szerintem, amit érdemes nézegetni. Ráadásul ha az első alkalommal levonod a következtetéseket,...
  10. Hozzászólás megtekintése

    Van jelentősége :-)

    Tisztán AdWords eszközökkel nem tudod mérni.
    Ha használsz Google Analytics-et és az össze van jól kapcsolva AdWords-el és a goal-ok is jól vannak beállítva, akkor az ún. több...
  11. Válaszok
    9
    Olvasás
    3.379

    Hozzászólás megtekintése

    Egy webáruházban azért jellemzően tudható, hogy milyen keresésre milyen oldalt érdemes mutatni, ráadásul bizonyos webáruházakban (pl műszaki) elég jól felépíthetőek az adgroupok: "Brand +...
  12. Válaszok
    9
    Olvasás
    3.379

    Hozzászólás megtekintése

    Igen, első sorban akkor jó, ha sok oldalad van, ami gyakran változik, bővül és mondjuk nincs meg a know how az API használathoz vagy AdWords Scriptshez. Hallottam már olyan jelzőt is a funkcióra,...
  13. Válaszok
    9
    Olvasás
    3.379

    Hozzászólás megtekintése

    Sziasztok,

    A dinamikus keresési hirdetések (Dynamic Search Ads; DSA) egy ideje már része a rendszernek, ki is próbáltuk már több ügyfelünknél, vegyes sikerrel. Főleg azoknál az oldalaknál jó, ahol...
  14. Hozzászólás megtekintése

    Szia,

    Az olcsóbb kattintási árhoz a relevancián túl tapasztalataim szerint nagyobb arányban van szükség a Keresőben jó átkattintási arányra is. A "jó" pedig relatív, mindig attól függ, hogy a nagy...
  15. Válaszok
    5
    Olvasás
    3.382

    Hozzászólás megtekintése

    Kampány szinten kizárhatsz IP címeket és tartományokat is:
    https:// support.google.com/adwords/answer/2456098?hl=hu

    Viszont egyet értek azzal, hogy ez nem feltétlenül fontos: az AdWords elég...
  16. Válaszok
    5
    Olvasás
    3.376

    Hozzászólás megtekintése

    Sziasztok,

    Egy oldalba több remarketing kód is betehető, tapasztalatból mondom.
    A remarketing kód csere pedig egyáltalán nem tiltott, sőt: hallottam olyan kampányról, ahol úgy értek el pénzes...
  17. Hozzászólás megtekintése

    Szia,

    A "Témák" weboldalakat céloznak.
    Amikor egy weboldal tulajdonos úgy dönt, hogy pénzt csinál a weboldalából és ehhez pl. AdWords hirdetéseket tesz ki az oldalára, akkor a rendszer egy...
  18. Válaszok
    6
    Olvasás
    2.079

    Hozzászólás megtekintése

    Ha megengeded ezt korrigálnám, a minőségi mutató nem függ a napi költségkerettől, legalább is közvetlenül nem. Olyat el tudok képzelni, hogy ha drasztikusan alacsony, akkor olyan mértékben lesz...
  19. Válaszok
    42
    Olvasás
    7.607

    Hozzászólás megtekintése

    Zalán már elég jól összefoglalta a választ a kérdésedre, néhány apróbb kiegészítés még:

    honnan tudom meg azt, hogy esetleg az importálási beállításokban elrontottam e valamit?

    Szerintem itt max...
  20. Válaszok
    42
    Olvasás
    7.607

    Hozzászólás megtekintése

    Ó bakker csak az első oldalt olvastam el és erre okoskodtam szét a fejem :-)))
    No nem baj, azért nem törlöm a hozzászólásom, hátha a másoknál megoldás lehet a fenti WP-CF7 páros mérése :-)
  21. Válaszok
    42
    Olvasás
    7.607

    Hozzászólás megtekintése

    Én ezen az oldalon nem látok frame-eket vagy iframe-eket.
    Úgy látom, az egész egy WordPress oldal, a contact formot pedig a Contact Form 7 plugin generálja.

    A Contact Form 7 plugin vagy ajaxosan...
  22. Válaszok
    3
    Olvasás
    1.033

    Hozzászólás megtekintése

    Szia Géza,

    Amit létre szeretnél hozni, az az ún. 3rd party ad serving.
    Ez egy speciális hirdetési formátum, aminek a használatához külön szerződni kell a Google-al és vállalni kell egy elég nagy...
  23. Válaszok
    7
    Olvasás
    1.257

    re: Adwords vs. trademark

    Trükközni tényleg csak akkor érdemes, ha "legális".
    Nálam bevált módszer, ha a védjegyes szót a display URL-be teszem, mint nem létező aldomaint. Itt vigyázok, hogy az első leírás sor ne legyen...
  24. Válaszok
    7
    Olvasás
    1.257

    re: Adwords vs. trademark

    Valószínűleg a ragozás miatt ment át, de a furcsaságokhoz én is hozzá tudok tenni példát: Faith szóra egyszercsak levágta a rendszer a teljes kampányt, amin meglepődtem, mert hát azért ez nem az a...
Eredmény: 1 - 24 (24) összesen