Két lehetőség van:
Vagy az ún. Dinamikus Kereső Hirdetéssel olyan kampányt készítettek, ahol a rendszer az oldal organikus indexe alapján választja ki, hogy mely keresésekre jelenítse meg a...
Két lehetőség van:
Vagy az ún. Dinamikus Kereső Hirdetéssel olyan kampányt készítettek, ahol a rendszer az oldal organikus indexe alapján választja ki, hogy mely keresésekre jelenítse meg a...
Szia,
Attól, hogy a bankkártya mögött egy euro számla van és a fiók forintban költ, a hirdetések meg tudnak jelenni. Fontos, hogy ettől még a Google rendszere forintban fogja elindítani a...
Pontosan mi a félelmed a Google Analytics-el kapcsolatban, ami miatt tartózkodnál tőle?
Amúgy ahogy előttem is elmondták, a GA-AW integráció olyan, amit valószínűleg egyik webanalitikai tool sem tud...
#1 dynx_pagetype: hivatalosan ez a leírása
És ezzel én is egyet értek, szerintem ha már a checkout folyamatban van bárhol és még nem töltött ki semmit, akkor is már fontos helyen van. Én ezt...
Mindhárom dynx_ változóra szükséged lesz és minden oldalba be kell tenni, ott is, ahol nem termék jelenik meg.
Ez azért kell, mert a rendszer elemzi, hogy egy tipikus vásárló hol/merre jár az...
Igen, ezzel is elérhető az, hogy adott terméket lásson GDN-en képpel, aktuális árral.
ID: prog. megközelítéssel ez az a unique key, amivel kapcsolja a weboldalon tapasztalt aktivitást a feltöltött...
Szia,
A Merchant Center itthonról akkor érhető el, ha olyan országba szállítasz, ahol már aktív a Google Shopping és a Shopping kampányok. Ahogy írod is, ez kell ahhoz, hogy a retail típusú...
A legalább havi 50 000 Ft-os költéshez: azt még érdemes talán tudni, hogy az Úr külföldre szeretne hirdetni (tőlünk is kért már ajánlatot, innen tudom). Na most tőlünk nyugatabbra a CPC nem ritkán...
Köszönöm mindenkinek a köszönömöt :-)
Ne vedd kérlek rossz néven tőlem, de ez pont az a riport szerintem, amit érdemes nézegetni. Ráadásul ha az első alkalommal levonod a következtetéseket,...
Van jelentősége :-)
Tisztán AdWords eszközökkel nem tudod mérni.
Ha használsz Google Analytics-et és az össze van jól kapcsolva AdWords-el és a goal-ok is jól vannak beállítva, akkor az ún. több...
Egy webáruházban azért jellemzően tudható, hogy milyen keresésre milyen oldalt érdemes mutatni, ráadásul bizonyos webáruházakban (pl műszaki) elég jól felépíthetőek az adgroupok: "Brand +...
Igen, első sorban akkor jó, ha sok oldalad van, ami gyakran változik, bővül és mondjuk nincs meg a know how az API használathoz vagy AdWords Scriptshez. Hallottam már olyan jelzőt is a funkcióra,...
Sziasztok,
A dinamikus keresési hirdetések (Dynamic Search Ads; DSA) egy ideje már része a rendszernek, ki is próbáltuk már több ügyfelünknél, vegyes sikerrel. Főleg azoknál az oldalaknál jó, ahol...
Szia,
Az olcsóbb kattintási árhoz a relevancián túl tapasztalataim szerint nagyobb arányban van szükség a Keresőben jó átkattintási arányra is. A "jó" pedig relatív, mindig attól függ, hogy a nagy...
Kampány szinten kizárhatsz IP címeket és tartományokat is:
https:// support.google.com/adwords/answer/2456098?hl=hu
Viszont egyet értek azzal, hogy ez nem feltétlenül fontos: az AdWords elég...
Sziasztok,
Egy oldalba több remarketing kód is betehető, tapasztalatból mondom.
A remarketing kód csere pedig egyáltalán nem tiltott, sőt: hallottam olyan kampányról, ahol úgy értek el pénzes...
Szia,
A "Témák" weboldalakat céloznak.
Amikor egy weboldal tulajdonos úgy dönt, hogy pénzt csinál a weboldalából és ehhez pl. AdWords hirdetéseket tesz ki az oldalára, akkor a rendszer egy...
Ha megengeded ezt korrigálnám, a minőségi mutató nem függ a napi költségkerettől, legalább is közvetlenül nem. Olyat el tudok képzelni, hogy ha drasztikusan alacsony, akkor olyan mértékben lesz...
Zalán már elég jól összefoglalta a választ a kérdésedre, néhány apróbb kiegészítés még:
honnan tudom meg azt, hogy esetleg az importálási beállításokban elrontottam e valamit?
Szerintem itt max...
Ó bakker csak az első oldalt olvastam el és erre okoskodtam szét a fejem :-)))
No nem baj, azért nem törlöm a hozzászólásom, hátha a másoknál megoldás lehet a fenti WP-CF7 páros mérése :-)
Én ezen az oldalon nem látok frame-eket vagy iframe-eket.
Úgy látom, az egész egy WordPress oldal, a contact formot pedig a Contact Form 7 plugin generálja.
A Contact Form 7 plugin vagy ajaxosan...
Szia Géza,
Amit létre szeretnél hozni, az az ún. 3rd party ad serving.
Ez egy speciális hirdetési formátum, aminek a használatához külön szerződni kell a Google-al és vállalni kell egy elég nagy...
Trükközni tényleg csak akkor érdemes, ha "legális".
Nálam bevált módszer, ha a védjegyes szót a display URL-be teszem, mint nem létező aldomaint. Itt vigyázok, hogy az első leírás sor ne legyen...
Valószínűleg a ragozás miatt ment át, de a furcsaságokhoz én is hozzá tudok tenni példát: Faith szóra egyszercsak levágta a rendszer a teljes kampányt, amin meglepődtem, mert hát azért ez nem az a...