Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (23) összesen

Téma: config.php kódólás.

  1. #11
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet todi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    akkor a zend-nek van egy nagyon jó kódolója, azt kell használni. (zend guard)
    hát nem tudom. a zend guard 600, az incube már 200 ért is elérhető, de a 300 dolláros verzió már nagyon jó. nem hiszem hogy ennyivel jobb lenne a zend. ahogy látom ők inkább csináltak egy nagy nevet maguknak és aranyáron adnak mindent. a certificate sem ér sokat szerintem, és marha drága megszerezni


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  2. #12
    Tag todi logója
    Csatlakozott
    09-12-22
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    56
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    én úgy tudom, hogy a zned fejleszti a php-t is, de lehet, hogy ebben tévedek. viszont ha ez igaz, akkor szerintem nekik van a legtöbb közük hozzá



  3. #13
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet todi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    én úgy tudom, hogy a zned fejleszti a php-t is, de lehet, hogy ebben tévedek. viszont ha ez igaz, akkor szerintem nekik van a legtöbb közük hozzá
    jól tudod, a php5 a zend engine-t használja, de ennek nem sok köze van az encode-oláshoz, mert az már c-re fordítással jár.



  4. #14
    Hekker 0xFF logója
    Csatlakozott
    09-08-21
    Hozzászólás
    1.079
    Begyűjtött 168 köszönetet
    118 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet rendszergazda eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerintem nem a gombhoz kell keresni a kabátot, a kérdés az, hogy miként férhet hozzá egy felhasználó a config.php (vagy bármely más állomány) tartalmához, és ezt hogy lehet megakadályozni. Ha minden OK, akkor sehogy. Ha valami bug van a rendszerben, feltörhető, akkor ezt kell befoltozni.
    Ebben egyetértünk, én 2 okbol is szeretném, hogy ne plain text legyen, az eslő, hogyha atadom valakinek ne tudja elolvasni a file forrását, a második meg, az, hogy mig a jelszavkatat MD5 ben MD5+Salt és még ki tudja milyen megoldásokkal hash-eljük addig az adatbázis jelszavunk, vagy egyéb más jelszavunk plaintextben csücsül, ami nekem egy picit fura, ha már van rá lehetőség miért ne.



  5. #15
    Tag todi logója
    Csatlakozott
    09-12-22
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    56
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    most 1 fájlról beszélünk, vagy az oldalhoz tartozó összesről?
    én egyetértek azzal, hogy amit egyszer megcsináltál, azt más ne használja fel, de csak egyszer történjen valami a gépeddel, és írhatod újra a teljes programot, mert nem tudod visszafejteni a fájlodat. ha vki fel akar törni vmit, akkor azt úgy is meg fogja tenni, aki meg nem ért hozzá, annak meg teljesen mindegy, hogy el van kódolva, vagy sem, mert ránézésre neki minden egy nagy kavalkád lesz



  6. #16
    Bölcs rendszergazda logója
    Csatlakozott
    09-07-25
    Hozzászólás
    565
    Begyűjtött 108 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    szerintem kforum azt szeretné ha le tudná korlátozni a kódja felhasználását pl egy domainhez és ezért akarja lekódolni a fájlt.
    Ez így érthető, én is találkoztam már többször azzal a kéréssel, hogy kellene a szerverre zend, ioncube, etc. loader, mert egyedi fejlesztésű weboldal, és a fejlesztő nem adja a kódot, nehogy lenyúlják, más fejlessze tovább, bármi.

    Ezzel így nincs is semmi gondom, megírom ügyfélnek hogy kap olyan loadert amilyet csak akar, de kicsiben az én/szerver oldaláról nézve több a kára mint a haszna ezeknek, így ez plusz x Ft lesz; azt vagy kifizetik, vagy mennek más szolgáltatóhoz

    Csak ezeknél a kódoknál pont egyetlen file, a config.php az, ami soha nincs lekódolva, hisz így nem lehetne módosítani, customizálni a progit

    Ezért is vagyok nagyon kíváncsi, mi az a felhasználás, amikor az a megoldás, hogy a php kód az szabadon olvasható, kivéve a config.php-t...



  7. #17
    Bölcs rendszergazda logója
    Csatlakozott
    09-07-25
    Hozzászólás
    565
    Begyűjtött 108 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet KForum eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ebben egyetértünk, én 2 okbol is szeretném, hogy ne plain text legyen, az eslő, hogyha atadom valakinek ne tudja elolvasni a file forrását, a második meg, az, hogy mig a jelszavkatat MD5 ben MD5+Salt és még ki tudja milyen megoldásokkal hash-eljük addig az adatbázis jelszavunk, vagy egyéb más jelszavunk plaintextben csücsül, ami nekem egy picit fura, ha már van rá lehetőség miért ne.
    Ez igaz, de ha átadod valakinek, akkor nemcsak olvasni, de módosítani sem fogja tudni így a config.php-t, plusz ha átadod, akkor az adatbázist is vele adod, nem?

    Sajnos a mysql ilyen, az adatbázisban már hash-elt jelszavakat tárol, de a connect-hez plaintext kell, amit a kliens átalakít, és azt küldi már tovább.

    De ha belegondolsz, a jelszavas belépések (ssh, ftp, htpasswd, etc.) általában ilyenek, a jelszavak kódoltan vannak eltárolva, de belépésnél neked az eredeti "plaintext" jelszót kell megadnod.

    A gond az, hogy el kell tárolnod valahogy a jelszót a program számára, így valahova egy állományba le kell mentened. Ha ezt az állományt, ennek a tartalmát meg tudod védeni, akkor nincs azért olyan nagy baj. Ha el is kódolod az állományt, a connect-hez ezt valahogy vissza kell majd kódolni, így itt ennél a pontnál sebezhető lesz, bármilyen megoldást is választasz sajnos.



  8. #18
    Bölcs rendszergazda logója
    Csatlakozott
    09-07-25
    Hozzászólás
    565
    Begyűjtött 108 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet todi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    én egyetértek azzal, hogy amit egyszer megcsináltál, azt más ne használja fel, de csak egyszer történjen valami a gépeddel, és írhatod újra a teljes programot, mert nem tudod visszafejteni a fájlodat. ha vki fel akar törni vmit, akkor azt úgy is meg fogja tenni, aki meg nem ért hozzá, annak meg teljesen mindegy, hogy el van kódolva, vagy sem, mert ránézésre neki minden egy nagy kavalkád lesz
    Na igen, amíg elég jó decompilerek vannak, pl. deZender, de-ioncube, addig sokat nem ér a dolog, bár tényleg látványos hogy az olvasható php kód helyett egy zagyvaság van, csak amikor a 600$-os zend guard-al kódolt állományt egy 25$-os decompiler simán visszakódolja, akkor azért elgondolkodik az ember, mi mennyit is ér



  9. #19
    In love with pixels hápi logója
    Csatlakozott
    09-03-10
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    353
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    nem vagyok programozo, de szvsz tul bonyolitjatok a dolgot... en pl mas nevet adnek neki, mas kiterjesztest, meg ilyen aprobb dolgokat raknek ossze



  10. #20
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: config.php kódólás.

    Idézet hápi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem vagyok programozo, de szvsz tul bonyolitjatok a dolgot... en pl mas nevet adnek neki, mas kiterjesztest, meg ilyen aprobb dolgokat raknek ossze
    ahhoz nem kell nagyon hozzéértőnek lenni hogy az include-ok alapján valaki megtalálja melyik fájlban vannak a configurációs változók.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •