Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 17 (17) összesen

Téma: Új partnerprogram

  1. #11
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Idézet Kérdező eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sztem megint "hibásan" számolsz: Az elejéből ugyanis nem következik a vége, sőt...
    1. Ha 200ft-ot fizetnek akciónként(kattintásonént) akkor a CPC értéke 200ft, és ez teljesen független attól, hogy minden 4. vagy akár 100. látogató kattint, mert ennek a CPC értékére nincs hatása.
    (Csak a félreértések elkerülése miatt: a CPC érték alatt én a cost-per-click/kattintásonkénti költség értéket értem. Itt ugye a hányados 1, tehát csak költséget és nem teljesítményt jelöl.
    Én így számoltam:

    Partner oldal: ahol megjelenik a hirdető hirdetése ( mondjuk én )
    Hirdető oldal: aki hirdet ( pl. maximus )

    Hirdetőeltérő dolgokért fizethet - ez lehet látogató, vásárlás, regisztráció, bármi egyéb. Ha jutalék alapú, akkor százalékban, ha teljesülések után, akkor CPA mérik, ha látogató alapján, akkor CPC.
    Maximus jelen esetben azért fizet, ha az oldalán egy bizonyos kattintás akciót hajtanak végre. Ezért az akcióért fizet 200ft, vagyis a CPA 200 ft.

    Megjelenítő partnerként a célod, hogy minél több akciót generáljon a terelt forgalom. Ha pl. továbbítasz 1000 látogatót, aki összeszed a jutalékból 8500 forintot, akkor effektíve 8.5 FT a CPC-je a reklámfelületnek - még ha nem is CPC az elszámolás alapja.
    Maximusnál 200ft a CPA, ha 25% konverziós arány összejön, akkor az általam megjelenített reklám effektív CPC-je 50ft lesz.[/QUOTE]


    Idézet Kérdező eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    2. Ha 200ft-os CPC mellett minden negyedik látogató kattint, az már teljesítményt jelöl, amit jellemzően 1000 látogatóra/megjelenésre hoznak a mérőszámok.
    Ilyen a CPM vagy RPM érték is. Jelen példánál maradva, ha 50ft a személyenkénti költség (vagy bevétel) akkor 1000 főnél az, ahogy írtam, 50.000Ft-os RPM/CPM
    értéket jelöl. Ez pedig egy átlagos Adsense értéknek nagyságrendileg a százszorosa.
    Miért szorzod meg a CPM vagy RPM az 1000 főre eső bevételed mutatja az adott felületnél ( a partner oldalán )? Ha mondjuk 2% CTR-t nézünk 50 ft CPC mellett, akkor 1000 ft-s RPM lesz.

    Teljesen ez így néz ki:
    Kiteszem az affiliate hirdetést a magazinomban. 1000 látogató megnézi, kattint belőle 20 ( CTR 2 % ), a hirdető oldalán 20-ból 5 teljesíti a kívánt akciót ( 25% konverzió ) és rákattint az akármire. Ezért kapok 5x200 Ft-t. Vagyis a küldött 20 látogatóért fejenként 50 ft-t fizetnek. Vagyis a reklámfelület 50 ft-s CPC-n működött, 1000 ft RPM mellett.

    Idézet Kérdező eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igen, egyetértek veled!
    Éppen ezért írtam a plasztikus példát, jelezve , hogy a partner terelő oldalak jellemzően(feltételezem) nem Maximus témájába vágóak lesznek.
    Egyetértünk abban is hogy az Adsense meg az affiliate nehezen összevethető, ezért írtam csak a pénz részéről mint közös nevező.
    Igen, ha egy random, nem témába vágó oldalra teszed ki, inkább 0.25% CTR és 10% konverzióra számítanék - ami egy izmos 50 Ft RPM-et jelent



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Kérdező (2019-04-28)

  3. #12
    Mentor Kérdező logója
    Csatlakozott
    17-03-05
    Hozzászólás
    313
    Begyűjtött 98 köszönetet
    78 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Idézet Baross Ferenc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Igen, ha egy random, nem témába vágó oldalra teszed ki, inkább 0.25% CTR és 10% konverzióra számítanék - ami egy izmos 50 Ft RPM-et jelent
    Bár a rövidítéseket másképp értelmezzük de a lényeg sztem ez a mondatod, amivel szintén egyetértek.



  4. #13
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Adsense hirdetést "nem tudsz" releváns oldalra elhelyezni, hiszen az Adsense dönti el, mi jelenjen meg.
    Affiliate hirdetést viszont igen.



  5. #14
    Mentor Maximus logója
    Csatlakozott
    13-02-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    444
    Begyűjtött 101 köszönetet
    77 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Továbbra is várjuk a partnerprogramunkhoz csatlakozni kívánókat.



  6. #15
    Mentor Maximus logója
    Csatlakozott
    13-02-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    444
    Begyűjtött 101 köszönetet
    77 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Itt tudtok regisztrálni / jelenkezni a rendszerbe: https://bit.ly/2PUiEZI



  7. #16
    Új tag
    Csatlakozott
    12-02-08
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    21
    Begyűjtött 5 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Milyen oldalakon teljesít jól ez a hirdetés?



  8. #17
    Mentor Maximus logója
    Csatlakozott
    13-02-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    444
    Begyűjtött 101 köszönetet
    77 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Új partnerprogram

    Idézet szektor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Milyen oldalakon teljesít jól ez a hirdetés?
    Szia, igazából közönség függő. Van olyan partnerünk, akinek teljesen más a témája, mégis szép eredményeket hoz.



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •