Én csak azt tudom hogy Ebayel voltak rossz tapasztalataim és a Posta miatt. Hogy ki hozza ,nekem egyre megy. A POSTA
Én csak azt tudom hogy Ebayel voltak rossz tapasztalataim és a Posta miatt. Hogy ki hozza ,nekem egyre megy. A POSTA
14 napig állhatsz el a vásárlástól, de nem minden esetben.
törvény itt.
Futárokkal kapcsolatosan:
sok cégnél (dpd, gls, tof) a futár az átadott csomagok száma alapján kapja a fizetést/bónuszt, így soknak megéri saját telefont fenntartani és telefonálgatni...
-= Only God Can Judge Me =-
Freedom (2014-12-10)
Ez így is van, sőt kapnak is telefont nem kell a sajátjukkal telefonálgatni, de ez a csomagonkénti összeg nem olyan hatalmas szám hogy még a futár megengedhesse magának, hogy a sajátjából költekezzen a kézbesítés miatt, másrészt meg ugye hajnalban felkel berakodja a csomagokat, reggel elindul a depóból - depó meg kör válogatja - elindul mostanában 60-90 címmel, de hallottam már 130 -at is és ilyenkor egy dolgot tud tenni: rohanni és lehetőleg nem tenni kitérőket senkiért, semmiért és nem vesztegetni az időt semmivel. Aki minden nap ide jár az egyik három betűstől már egy hónapja felmondott és még mindig nem találtak helyette olyat aki legalább a fele csomagot el tudja vinni
Freedom (2014-12-10)
Nem minden cégnél adnak, de a tendencia azt mutatja, hogy inkább nem adnak.
A futárokról akikről általánosságban beszéltek pedig 60%-ban "külső bedolgozók" (egyéni vállalkozók, franchise partnerek, szerződött futárok, stb), azoknak pedig nem elenyésző a csomagok utáni járulék, pont így motiválják őket... ( ez a gls, és tofnál hatványozva érvényes )
Lehet nálatok másképp van. A három betűs kiadja a depok üzemeltetését alvállalkozóknak, azok meg vesznek fel futárt - itt így van mindegyiknél, a futár is mind kap telefont - de van ahol már a depósok is alvállalkozókat vesznek fel futárnak, úgy valóban kaphatnak többet.
Itt az egyik cégnél most akarják átrakni a futárokat alkalmazottakból alvállalkozóvá kb. dupla pénzért és hitelre vegyék meg az autót amit most vezetnek.
Ahogy mondják egyik se akarja. Óriási felelősség. Nincs többet szabadnap, ha beteg vagy szerzel valakit magad helyett - aki be van tanítva - ha elromilk az autó biztosítassz helyette, ha baleseted van szintén, szerviz, gépkocsikopás, könyvelés, járulékok... nincs értelme.
Az hozzá tartozik, hogy én egy olyan városban élek ahol a gyárakban a betanított munkások kb. 150 nettót hazavisznek 8 órában, így a futárok nincsenek túlfizetve hajnaltól estig kb. ugyanennyivel. (Kb. egy panel albérlet megközelíti a 100 + rezsit itt, szóval ez így és itt tényleg nem sok)
Biztosan vannak olyan régiók ahol ez igen jó keresetnek számít, ahol nincsenek ilyen bérek és ilyen meglélhetési költségek.
Könyvjelzők