Oldal: 12 / 13 ElsőElső ... 210111213 UtolsóUtolsó
Eredmény: 111 - 120 (129) összesen

Téma: Bérelhető webáruházak

  1. #111
    Tag
    Csatlakozott
    12-06-18
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    51
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Egy Shopify is magyarosítható már szinte bármennyire és elég megbízható mükődést eredményez, bár én személy szerint az eladásonkénti jutalék miatt annyira nem pártolom (pl. Egy BigCommerce tudja ugyanazt mint a Shopify csak nincs az előfizetésen felüli további tranzakciós díj eladásonként). Az opencart teljesen jó megoldás egy kezdő webshopnak kb. 50M éves forgalomig, rengeteg plugin van hozzá amit 20-50 dollárért tudsz hozzá venni. Van kész plugin hozzá pl. Barion, Szamlazz.hu, GLS rendszerekhez.

    És pl. egy Shoprenter.hu - ami a bérelhető webáruház kategóriában fut - is tudtommal Opencart alapokon megy...

    Amire Opencartnál nagyon figyelni kell, hogy legyen egy megbízható fejlesztőd mindig kéznél mert ha sok pluginnal/modullal dolgozol azok hajlamosak "összeakadni" és olyankor teljes server error webshop leállás, ilyen téren nincs jól megírva ha bárhol hiba az az egész rendszert borítja.



  2. #112
    Tag
    Csatlakozott
    16-05-13
    Hozzászólás
    60
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    tice11 > Fejlesztőre nem futja egyelőre, valószínűleg az lesz, hogy alkalmilag kérek majd segítséget profiktól egy-egy konkrét problémához, ha ez pénzbe is kerül (feltehetőleg nem kevésbe). Üzemeltettem már jópár shopot három különböző platformon, soha nem találkoztam katasztrofális hibával vagy olyan kívánsággal, amit kis utánajárással, guglizással ne tudtam volna megoldani egyedül. Ez persze nem zárja ki, hogy pont az opencartnál ne történjen ilyen.

    Tulajdonképpen én is szeretnék belevágni az ecommerce-be, mert nemrég lettem munkanélküli, és van pár ötletem, hogy mit áruljak. Ehhez némi inspirációt jelentett Gr3nT blogja is.

    A shopify nekem nem szimpatikus, és így, hogy leadó van, eleve kiesett.

    Az Opencartnál már most nyilvánvaló, hogy kínszenvedés lesz megtanulni, főleg a WP felől jövet. Első lépésként azt akartam csinálni, hogy lekopizom a default témát és átalakítom. Ez a WP-ben triviális, egyetlen folderben van minden, illetve vannak jó starter témák is ingyen, amikből aztán azt hozok ki, amit akarok. Itt ezer helyen vannak egy templatehez tartozó fileok, és ezekben át kell írkálni a template nevét. Ha ezzel megoldódna a dolog, és csak ennyi szopás van vele, még ki is egyeznék, de utána még az adminban is rengeteget kell szuttyogni, hogy a saját téma aktiválódjon. Itt akadtam el, hiába aktív már a témám és a shophoz van assignolva, a defaultból veszi a css-t továbbra is. Kiolvastam már az opencart fórumot, de semmi nem segít.

    Akartam felrakni egy githubról letöltött templatet is, amit viszonylag sokan fejlesztenek, de az meg felül akar írni rendszerfileokat, amit természetesen nem szeretnék. Szóval most kicsit becsoffadtam, nem szeretek dolgokat feladni, de még idő kell, mire barátok leszünk ezzel az opencarttal. De bocs az offért, ez nem az opencart topic, hanem a bérelhető webáruházak



  3. #113
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Szerintem woocommerce... Nyilván van az a termékhatár, ami fölött lassú, vagy épp macerás, de alapvetően minden tud, amit tudnia kell, és csomó minden van hozzá még pluszban plugin formájában (én pl. a bankkártyás fizetést legegyszerűbben paypallal oldom meg benne, pedig az én ügyfeleim nem geek-ek, hanem főképp nők és bizony még idősebbek is előfordulnak köztük).

    Másik szálon a céges ügyfeleim többsége unas-t használ, akik shoprenternél - meg még van egy cég, nem jut eszembe a nevük - voltak, azok időközben költöztek... (unasra )
    Kieg: én unasról költöztem woocommerce-re.



  4. #114
    Tag
    Csatlakozott
    16-05-13
    Hozzászólás
    60
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    vidirita> Teljesen igazad van, woocommerce lesz. Az elmúlt pár napban eldőlt, hogy a kisebb ellenállás irányába haladok. Akik beleásták magukat az opencartba, pl. Gr3ent, ők valószínűleg futószalagon tudják termelni a shopokat, meg van is készen megoldásuk mindenre. De ez évek munkája. Ha az opencart ugyanolyan könnyű és érthető lenne, mint a WP, akkor valószínűleg azt választanám, de így egyszerűen értelmetlen az én helyzetemben, annyi keresgéléssel meg zsákutcával jár, mire hasonló szintre eljutnék.
    A woocommerce meg kézreáll valahogy, minden úgy működik, ahogy várnád. A templatezés is sokkal egyszerűbb, és ami sokat számít, hogy lényegesen jobb az ökoszisztéma, meg a közösségi support. Már készül a bolt A fordítást persze csinálhatom külön annak is.

    Viszont érdekelne, hogy miért költöztek az ügyfeleid shoprenterről unasra, és mik a személyes tapasztalatok vele. Amennyi infót sikerült találni, az alapján azt gondolnám, hogy a shoprenter valamivel jobb választás.
    Illetve mégegy kérdés, mivel említetted a fizetést: valahol azt olvastam (konkrétan a kiszámolón valami e-kereskedő írta), hogy magyar shopoknál szinte mindenki utánvéttel akar fizetni, és ha ez az opció nincs, akkor halálra van ítélve a projekt. Mi igaz ebből?



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2019-11-21)

  6. #115
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Idézet oldboy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    vidirita> Teljesen igazad van, woocommerce lesz. Az elmúlt pár napban eldőlt, hogy a kisebb ellenállás irányába haladok. Akik beleásták magukat az opencartba, pl. Gr3ent, ők valószínűleg futószalagon tudják termelni a shopokat, meg van is készen megoldásuk mindenre. De ez évek munkája. Ha az opencart ugyanolyan könnyű és érthető lenne, mint a WP, akkor valószínűleg azt választanám, de így egyszerűen értelmetlen az én helyzetemben, annyi keresgéléssel meg zsákutcával jár, mire hasonló szintre eljutnék.
    A woocommerce meg kézreáll valahogy, minden úgy működik, ahogy várnád. A templatezés is sokkal egyszerűbb, és ami sokat számít, hogy lényegesen jobb az ökoszisztéma, meg a közösségi support. Már készül a bolt A fordítást persze csinálhatom külön annak is.

    Viszont érdekelne, hogy miért költöztek az ügyfeleid shoprenterről unasra, és mik a személyes tapasztalatok vele. Amennyi infót sikerült találni, az alapján azt gondolnám, hogy a shoprenter valamivel jobb választás.
    Illetve mégegy kérdés, mivel említetted a fizetést: valahol azt olvastam (konkrétan a kiszámolón valami e-kereskedő írta), hogy magyar shopoknál szinte mindenki utánvéttel akar fizetni, és ha ez az opció nincs, akkor halálra van ítélve a projekt. Mi igaz ebből?
    Ha most akarsz belevágni az e kereskedelembe, akkor adok neked egy feltörekvő alternatívát, ami elképesztő eredményeket produkál: ez pedig az előfizetéses webshop modell (subscribe).
    Írtam több cikket is a témában:
    webáruház

    Miért ez?

    Mert a webáruház egy régi modell és ha a jövőnek építkezel, akkor ne oda célozz, ahol most az agyaggalamb van, hanem oda, ahol majd lesz. Ez a jövő és most jön be.

    Rengeteg példát tudnék hozni, de csinálunk épp egy landing oldalt rá, ami nincs kész, de példákat fogsz találni amin el tudsz indulni: SalesForm - Könyvíróknak

    Technikailag sokkal egyszerűbb, ráadásul nem kell csomó terméket megvenned. Elég egy jó csomagot összeállítani.

    ui.: (még nem publikus), de a webshippy indít egy dropshipping modellt, így neked csak el kell adni mások termékeiből összerakott csomag ajánlatot. Nem kell terméket megvenni, raktározni, szállítani, címezni. Csak el kell adni és ennyi.

    Mondjuk az sem olyan egyszerű


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  7. #116
    Tag
    Csatlakozott
    16-05-13
    Hozzászólás
    60
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    DomainFlotta > köszi a választ. Megnéztem a linket és részben át is olvastam az oldalt. Elöljáróban engedj meg egy kritikát, és ezt egyszerű felhasználóként mondom: a copyn valószínűleg még lehetne dolgozni, ugyanis elképesztően sok a rizsa, és nagyon sok filler szövegen kell átrágni magát az embernek, míg a részletekből összeáll a kép, hogy mi is ez a szolgáltatás. Én a helyedben egy olyan landing oldalt csinálnék, amilyen egyébként a legtöbb, cloud-alapú saas-szolgáltatónak van, hogy egy vagy két mondatban összefoglalja a lényeget, és aztán bullet pointokban a fícsöröket. Nálad sajnos nem nagyon szerencsésen van strukturálva az információ, ezenkívül tele van központozási hibával, elütéssel (vesszőhiányból van a legtöbb). Nem fikáznám mások oldalát normál esetben, és ezt sem annak szánom, de látom, hogy tartalommarketinget kínálsz szolgáltatásként, ezért gondoltam, számít valamit a forma. Engem a régi MLM-oldalak stílusára emlékeztet, ott foglalkoztak sokkal többet azzal, hogy mihez kezdhetsz a felszabadult idővel meg hogy lehet elkölteni a pénzt, mint azzal, hogy miből származik a bevétel.

    Javíts ki, ha tévedek, mert könnyen lehet, hogy nem sikerült összeraknom a képet. Ez a szolgáltatás arról szól, hogy lehet értékesítési folyamatokat automatizálni. Ez önmagában hasznos dolog, és több-kevesebb formában mindenki használja is. De ez nem a fundamentális problémája az áruházaknak. A probléma az, hogy nagyon sokan versenyeznek egy nagyon kicsi és kispénzű piacon, és ez nem olyasmi, amit automatizálással meg lehet fixálni. Az, hogy klcsi az árrés, vámot meg áfát kell fizetni, sok a visszáru, sokba kerül és bonyolult a marketing, stb. nem oldható meg sehogy, be kell kalkulálni a költségbe és az emberórába. A számlázást, logisztikát lehet automatizálni, ez viszont nem újdonság.

    Az előfizetésről: nem értem, hogyan van ez a webshop helyett és nem benne. Ha ugyanarról beszélünk, én ezt semmiképp nem nevezném forradalminak, és nem is alkalmazható minden termékre. Nem tudom, hány százaléka az összes vásárlásnak az ilyen vásárlás (tehát hogy rendszeres időközönként ugyanazt a terméket veszi valaki). De gyanítom, hogy csak igen kis része. Jellemzően fogyóeszközökkel, élelmiszerrel lehet ezt megcsinálni. Azzal is vitatkoznék, hogy a felhasználók szeretik az előfizetést. Szerintem ennek az ellenkezője igaz.

    Én amazont használok, ott van ilyesmi, amire te gondolsz: a Spar-Abo. Azt jelenti, hogy be lehet állítani, hogy egy terméket rendszeres időközönként újraküldjenek, és havi kötelező mennyiség van valami 5-10% kedvezményért. Ez csak élelmiszereknél, étrendkiegészítőknél, meg hasonlóknál elérhető. Az összforgalom elhanyagolható részét teszi ki valószínűleg, és azért az amazon egy közepesnél nagyobb bolt. Illetve tudok még egy zokniboltosról, aki ebből gazdagodott meg, de ez minden, azóta se sokan másolják.

    A webshippyt megtaláltam már tegnap, mert rákerestem, hogy létezik-e ilyen szolgáltató nálunk. Korábban nem gondoltam bele abba, hogy ha tényleg beindul a shop, akkor otthon kell tárolni a kartondobozokat, meg vonalkódot nyomtatni, rohangálni a futárhoz, ilyenek, ez nem működne. Úgyhogy a logisztikát mindenképp kénytelen lennék kiszervezni, ha sokba is kerül.

    Összefoglalva: köszi a tippet, és egyes elemeit lehet, hogy használni tudom majd, de magát az egész előfizetéses koncepciót nem látom sem forradalminak, sem általánosan megvalósíthatónak.

    Egyébként a helyzetem kicsit félreérthető, ugyanis eredetileg egy ügyfeles webshop megvalósításához kerestem itt válaszokat. Csak mostanában jött az ötlet, hogy én magam is megpróbálhatnám a kereskedést — utóbbi még csak ötletszinten van, míg az előbbi halad.



  8. The Following 2 Users Say Thank You to oldboy For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2019-11-18), vidirita (2019-11-21)

  9. #117
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Idézet oldboy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    vidirita> Teljesen igazad van, woocommerce lesz. Az elmúlt pár napban eldőlt, hogy a kisebb ellenállás irányába haladok. Akik beleásták magukat az opencartba, pl. Gr3ent, ők valószínűleg futószalagon tudják termelni a shopokat, meg van is készen megoldásuk mindenre. De ez évek munkája. Ha az opencart ugyanolyan könnyű és érthető lenne, mint a WP, akkor valószínűleg azt választanám, de így egyszerűen értelmetlen az én helyzetemben, annyi keresgéléssel meg zsákutcával jár, mire hasonló szintre eljutnék.
    A woocommerce meg kézreáll valahogy, minden úgy működik, ahogy várnád. A templatezés is sokkal egyszerűbb, és ami sokat számít, hogy lényegesen jobb az ökoszisztéma, meg a közösségi support. Már készül a bolt A fordítást persze csinálhatom külön annak is.

    Viszont érdekelne, hogy miért költöztek az ügyfeleid shoprenterről unasra, és mik a személyes tapasztalatok vele. Amennyi infót sikerült találni, az alapján azt gondolnám, hogy a shoprenter valamivel jobb választás.
    Illetve mégegy kérdés, mivel említetted a fizetést: valahol azt olvastam (konkrétan a kiszámolón valami e-kereskedő írta), hogy magyar shopoknál szinte mindenki utánvéttel akar fizetni, és ha ez az opció nincs, akkor halálra van ítélve a projekt. Mi igaz ebből?
    Én is csomó mindent megnéztem mire a Woocommerce-t választottam, és asszem itt ajánlotta valaki, mert egy másik rendszerrel kínlódtam már vagy egy hete, és nem jutottam semmire egy konkrét probléma - talán gomb felirat - megoldásával. Akkor dobta fel valaki, hogy figyi, miért nem a woocommerce... Én sem akartam elhinni, hogy egy plugin képes arra, amire nekem kell, de képes, és azóta se feszegeti a határokat nálam, bár nyilván nálam a publikus shopokban pár tucatnyi termék van, többségük elektronikus termék, de vannak, akik többezer termékkel is jól tudják használni. A wp alap kínja, hogy lassú, szerintem itt is megjelenik, erre biztosan oda kell majd figyelni. Vettem hozzá kiegészítőket is, van pl. affiliate plugin-em is, tökéletesen működnek ezek is, ha elakadok valamivel, kedves barátomat, apacskát kérem meg és ő segít nekem (mivel nem vagyok programozó, bár szerintem itt mindenkinél korábban, 35 éve kezdtem basic-et tanulni, de le is maradtam kb. ott.)

    Sorban válaszolok:
    Miért költöztek ügyfelek havidíjasról unas-ra? - Konkrétan többen is azért, mert a kezdeti csilli-villi kommunikáció és az ellenállhatatlan szolgáltatáscsomag megvillantása után szembetalálták magukat egy olyan bonyolult és fix rendszerrel, amiben egyrészt elvesztek, másrészt bármi kérdésük volt, nehézkesnek bizonyult a support, és hosszú távon ezt drágállották. Váltottak unasra, ahol az ő termékeikhez és igényeikhez az unas éves díja volt annyi, mint korábban a havidíj, és valahogy minden megvolt, ami kellett. Technikailag szerintem is jobbak a havidíjasak, de ár-érték arányban megfontolandó lehet a kompromisszum a kevesebb tudás és a sokkal jobb ár között. Tudomásom szerint ezek voltak a fő motiváló tényezők, bár minden ilyen váltás mögé több minden is kell, mert csak egy érv miatt kevesen váltanak, hiszen ez hatalmas meló.

    (Én azért költöztem unasról, mert akkoriban 5 ekönyvet árultam rajta, és ahhoz felesleges fizetős webshop, külön domainnel. Arra gondoltam, hogy egyedi landing oldalakra viszem a termékeket, de aztán jött a woocommerce és megoldotta, maradtak ezek is shopban, közösen most már oktatóanyagokkal).

    Magyar shopok közönségének fizetési hajlandósága: nincsenek új és pontos statisztikáim, de nálam 12 éve előre utalás van és pont van a mondat végén. Néhány utánvétes próbálkozásom - még kb. 8-9 évvel ezelőtt, gondolván arra, hátha nagy tömegű vásárlóerőtől esek el - katasztrofális eredménnyel zárult, úgyhogy azt azonnal abba is hagytam egy kampány után. (Pár százalékkal rendeltek csak többen, de voltak,a kik nem vették át, szóval bukta az egész). Úgy döntöttem, hogy erre nincs szükségem. Az olajozottan működő dolgokat szeretem. Egyébként azóta se mondta soha senki, hogy "hé, rendelnék, ha lenne utánvét", pedig minden kínjukat meg szokták írni nekem . Tehát nincs rá igény sem.

    Szerintem a magyar shopokban is elképesztő ütemben terjed az előre fizetés utalással vagy bankkártyával, vagy valami online fizető rendszerrel (pl. paypal), és ezt a terjedést kizárólag a webshop tulajok tudják akadályozni. Ha egy webshop tulaj fejében az van, hogy nála csak utánvétet akarnak az ügyfelek, akkor azt te onnan ki nem vered semmivel sem, még az ennek teljesen ellentmondó iparági tényekkel sem.

    Nyilván lehet jó pár kivétel, de pl. a jól megírt szöveg ébreszt annyi bizalmat, hogy aztán előre fizetnek. Számomra ez természetes, már olyan, mint levegőt venni, és tudom, hogy máshol jelenleg is hatalmas a kínlódás az utánvéttel. Én minden ügyfélnek azt javaslom, hogy kezdje el leépíteni az utánvétet: először adjon pluszt az utalóknak, előre fizetőknek, adjon kedvezményes szállítást, vagy bármit, amit be tud vállalni, aztán pedig egyszercsak vágja el az utánvét lehetőségét örökre, és meg fogja látni, hogy azok az ügyfelek pont nem fognak hiányozni. Lehet, hogy lesz néhány ember évente, akik könyörögnek, hogy kivételesen hadd fizessenek utánvéttel, de ők át is fogják venni, ez a tapasztalat.

    Az ügyfelek szeretnek előre fizetni, és kész. Nálam van, aki részletfizetést kér, mert anyagilag úgy áll. Meg szoktam engedni, az anyagot akkor kapja meg, ha az utolsó részlet is beérkezett. Bármit lehet utánvét nélkül, egyszerűen csak döntést kell meghozni, bár értem én, hogy ilyen stratégiai döntést nehezebb, mint azt, hogy mit vegyünk fel reggel... (Jelenleg csak néhány fizikai termékem van egyébként, tehát az utánvétre nálam jelenleg igazából nincs is szükség, de ha bővül a fizikai termékek köre, akkor is, eszem ágába se jutna alkalmazni az üzletemben)



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    oldboy (2019-11-21)

  11. #118
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én is csomó mindent megnéztem mire a Woocommerce-t választottam, és asszem itt ajánlotta valaki, mert egy másik rendszerrel kínlódtam már vagy egy hete, és nem jutottam semmire egy konkrét probléma - talán gomb felirat - megoldásával. Akkor dobta fel valaki, hogy figyi, miért nem a woocommerce... Én sem akartam elhinni, hogy egy plugin képes arra, amire nekem kell, de képes, és azóta se feszegeti a határokat nálam, bár nyilván nálam a publikus shopokban pár tucatnyi termék van, többségük elektronikus termék, de vannak, akik többezer termékkel is jól tudják használni. A wp alap kínja, hogy lassú, szerintem itt is megjelenik, erre biztosan oda kell majd figyelni. Vettem hozzá kiegészítőket is, van pl. affiliate plugin-em is, tökéletesen működnek ezek is, ha elakadok valamivel, kedves barátomat, apacskát kérem meg és ő segít nekem (mivel nem vagyok programozó, bár szerintem itt mindenkinél korábban, 35 éve kezdtem basic-et tanulni, de le is maradtam kb. ott.)

    Sorban válaszolok:
    Miért költöztek ügyfelek havidíjasról unas-ra? - Konkrétan többen is azért, mert a kezdeti csilli-villi kommunikáció és az ellenállhatatlan szolgáltatáscsomag megvillantása után szembetalálták magukat egy olyan bonyolult és fix rendszerrel, amiben egyrészt elvesztek, másrészt bármi kérdésük volt, nehézkesnek bizonyult a support, és hosszú távon ezt drágállották. Váltottak unasra, ahol az ő termékeikhez és igényeikhez az unas éves díja volt annyi, mint korábban a havidíj, és valahogy minden megvolt, ami kellett. Technikailag szerintem is jobbak a havidíjasak, de ár-érték arányban megfontolandó lehet a kompromisszum a kevesebb tudás és a sokkal jobb ár között. Tudomásom szerint ezek voltak a fő motiváló tényezők, bár minden ilyen váltás mögé több minden is kell, mert csak egy érv miatt kevesen váltanak, hiszen ez hatalmas meló.

    (Én azért költöztem unasról, mert akkoriban 5 ekönyvet árultam rajta, és ahhoz felesleges fizetős webshop, külön domainnel. Arra gondoltam, hogy egyedi landing oldalakra viszem a termékeket, de aztán jött a woocommerce és megoldotta, maradtak ezek is shopban, közösen most már oktatóanyagokkal).

    Magyar shopok közönségének fizetési hajlandósága: nincsenek új és pontos statisztikáim, de nálam 12 éve előre utalás van és pont van a mondat végén. Néhány utánvétes próbálkozásom - még kb. 8-9 évvel ezelőtt, gondolván arra, hátha nagy tömegű vásárlóerőtől esek el - katasztrofális eredménnyel zárult, úgyhogy azt azonnal abba is hagytam egy kampány után. (Pár százalékkal rendeltek csak többen, de voltak,a kik nem vették át, szóval bukta az egész). Úgy döntöttem, hogy erre nincs szükségem. Az olajozottan működő dolgokat szeretem. Egyébként azóta se mondta soha senki, hogy "hé, rendelnék, ha lenne utánvét", pedig minden kínjukat meg szokták írni nekem . Tehát nincs rá igény sem.

    Szerintem a magyar shopokban is elképesztő ütemben terjed az előre fizetés utalással vagy bankkártyával, vagy valami online fizető rendszerrel (pl. paypal), és ezt a terjedést kizárólag a webshop tulajok tudják akadályozni. Ha egy webshop tulaj fejében az van, hogy nála csak utánvétet akarnak az ügyfelek, akkor azt te onnan ki nem vered semmivel sem, még az ennek teljesen ellentmondó iparági tényekkel sem.

    Nyilván lehet jó pár kivétel, de pl. a jól megírt szöveg ébreszt annyi bizalmat, hogy aztán előre fizetnek. Számomra ez természetes, már olyan, mint levegőt venni, és tudom, hogy máshol jelenleg is hatalmas a kínlódás az utánvéttel. Én minden ügyfélnek azt javaslom, hogy kezdje el leépíteni az utánvétet: először adjon pluszt az utalóknak, előre fizetőknek, adjon kedvezményes szállítást, vagy bármit, amit be tud vállalni, aztán pedig egyszercsak vágja el az utánvét lehetőségét örökre, és meg fogja látni, hogy azok az ügyfelek pont nem fognak hiányozni. Lehet, hogy lesz néhány ember évente, akik könyörögnek, hogy kivételesen hadd fizessenek utánvéttel, de ők át is fogják venni, ez a tapasztalat.

    Az ügyfelek szeretnek előre fizetni, és kész. Nálam van, aki részletfizetést kér, mert anyagilag úgy áll. Meg szoktam engedni, az anyagot akkor kapja meg, ha az utolsó részlet is beérkezett. Bármit lehet utánvét nélkül, egyszerűen csak döntést kell meghozni, bár értem én, hogy ilyen stratégiai döntést nehezebb, mint azt, hogy mit vegyünk fel reggel... (Jelenleg csak néhány fizikai termékem van egyébként, tehát az utánvétre nálam jelenleg igazából nincs is szükség, de ha bővül a fizikai termékek köre, akkor is, eszem ágába se jutna alkalmazni az üzletemben)
    Attól függ, mit árulsz. Én sohasem fizetek előre, kivéve az Ebay-es vackokt, de azok csak pár dollárt érnek. Ha megjött a megrendelés, ÉS tényleg raktáron volt, ÉS tényleg 2 nap alatt küldték, ÉS tényleg nincs összetörve, megtaposva, akkor kifizetem a futárnak.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2019-11-22)

  13. #119
    Tag
    Csatlakozott
    16-05-13
    Hozzászólás
    60
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    Vittore1982 > Ez legfeljebb magyar webshopra igaz, azoktól viszont én egyáltalán nem vásárolok, akár kártyával, akár utánvéttel. Ha nagyritkán veszek hardvert magyartól, csak személyes átvétellel. Amelyik shopnak nincs rendes brick & mortar üzlete, attól akkor sem kell, ha ingyen adja.

    Ellenben az amazonnál csak előre tudsz fizetni, és ezzel semmi bajom. Maximálisan megbízható, és jobb az ügyfélszolgálata meg a policyje bárkinél. Bár csak prime termékeket veszek, ahol az amazon a teljesítő, és ha egy mód van rá, az eladó is. Tehát a mezítlábas dropshipperek, kínaiak eleve ki vannak filterezve. Az amazonos rendeléssel egyetlen baj van, de ez sem az amazon korlátait jelenti: ha nem követéssel rendelsz (aminek extra költsége van), hanem sima szállítással, akkor amint magyarországra ér a csomag, ellopják. Abszolút mindent, és sajnos minden következmény nélkül. Követésest a német DHL gyakran a magyar postának adja át, amiből újabb katasztrófa lesz, bedobnak egy cetlit, hogy csomagod jött, a postán átveheted. Csak reménykedni lehet, hogy véletlen a trans-o-flex kapja, vagy az ups, ők eljuttatják.

    Ebayen se várásolok soha, az nagyon nem tetszik.



  14. #120
    Tag
    Csatlakozott
    16-05-13
    Hozzászólás
    60
    Begyűjtött 12 köszönetet
    11 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Bérelhető webáruházak

    vidirita > Érdekes dolgok, tulajdonképpen abban reménykedtem, hogy így van. Ha lesz saját shopom, teljesen kihagyom belőle az utánvétet én is, illetve az ügyfeleimnek is ezt javaslom. Most épp az tart vissza, hogy kiderült, hogy új tevékenységi kört kell felvenni hozzá, ügyvéd+extra költség+idő.
    Mondjuk ezt a részletfizetést nem tudom értelmezni egy webshop esetén. Hacsak nem autót árulsz online.

    Az utóbbi időben, miután sok cikket elolvastam az ügyben, arra jutottam, hogy nem kell bérelhető shop, lebeszélem róla az emberemet is. Inkább vállalom az üzemeltetéssel járó minimális rizikót, hogy valami néha eltörik.

    Ezt az e-könyvet már másnál is láttam itt, hogy abban látja a boldogulást. Ki vesz ilyeneket tömegével? Nekem ezt is nehéz elképzelni.

    BTW egy teljesen offtopic kérdés. Ez a fórum tulajdonképpen vegetál? Látom a statban, hogy volt idő, mikor egyszerre 6K látogató volt egy időben online, most meg jó, ha 3-4, és kétnaponta van új komment.



  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2019-11-22)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •