Kb. engem is -amióta csak rendelgetek- mindig hív előre a futár (saját akaratából), csodálkozom is, hogy máshol ez nem játszik.
Kb. engem is -amióta csak rendelgetek- mindig hív előre a futár (saját akaratából), csodálkozom is, hogy máshol ez nem játszik.
Utoljára módosítva: maxgraphics által : 2014-12-06 21:48
Minőségi grafikai munkáimmal állok rendelkezésedre -> Maxgraphics -> ha csak tanács kell akkor is!
Az utóbbi időben (1 év mondjuk) a futárok a legtöbb esetben szóltak valamennyivel előtte hogy jönnek (20-60 perc). Nem kellett kérni vagy megjegyzésként a feladáskor odaírni.
Nekünk is mindig szoktak telefonálni a kézbesítők, nem is emlékszem, hogy ne szóltak volna előtte időben, bármit hoztak mostanság (kiságy, szekrény, vagy apró kacat)...
Elég sokat rendelek és még soha az életbe nem hívtak fel kézbesítés elött. Most beszéltem pont bátyámmal, hogy mennyire jó lenne, ha hívnának elötte, és nem az lenne hogy na majd reggel 9 és du 5 között valamikor megérkezik a csomag, én meg minden egyes kocsira ami elmegy a ház elött felpattanok megnézni, hátha nem a csomag jött meg...
Egy felnőtt ember, amikor a neten rendel, az tudja, hogy munkaidőben szállítják a csomagot. Lehetősége van a szállítási címre megadni a munkahelyet (rengetegen csinálják) a nagymama címét, vagy egy helyet ahol napközben át tudják venni. A GLS-nél már olyan automata email megy a csomagszámmal, hogy a linkre kattintva a kiszállítás napján egy 3 órás kiszállítási intervallumot is láthat, ha esetleg nem felel meg, GLS telefonszámán egyeztethet a futárral.
Olyan opció nincs csomagfeladáskor, - bármennyire szeretnéd -, hogy hívja a futár fel a szállítás elött az ügyfelet. Nincs. Kérdeztem a futárcéget, nem is lesz, és nem is tervezik bevezetni, mert ellenőrizhetetlen. Marad az sms, és emailes értesítés.
A hozzászólásokból kiderül, hogy ez teljesen egyéni, helyszín ill. futárfüggő. Szóval valószínű aki ilyet kér a rendeléskor, az megszokta ezt, ott telefonálgat a futár.
Nem fogok ezentúl ezzel foglalkozni, megy az emailes értesítő, és a futár vagy telefonál vagy nem.
Ez nem mindenkinek ennyire egyértelmű. Én nagyon sokat szívtam már ilyen emberekkel, jaj elfelejtettem otthon lenni mert elmentem a gyerekkel biciklizni. stb... De van aki tényleg olyan szinten funkcionális analfabéta, akinek meg kellett magyarázni, hogy miért kell egyáltalán a telefonszámát megadnia.
De a kedvencem, ezt soha nem felejtem el. Én Budapesten a megrendelő Győrben. Hív, a megrendelő hogy mit szeretne rendelni és hogy ugye az kint lesz nála ma délután 5 órára (ekkor volt "helyi" idő szerint dél). Mondom hogyne most berakom a teleportgépbe, csak ne felejtse el kinyitni az ablakot előtte. Nem értette...
Sok olyan ember van aki egyszerűen nem tudja átlátni, mérlegelni az adott helyzetet és nem csak ezen a téren.
De visszakanyarodva én régebben a DPD-nél voltam ott lehetett külön ilyen szolgáltatást kérni amúgy, de az feláras volt. Nem tudom, hogy van-e még nekik ilyen. Engem pl volt, hogy reggel felhívtak, hogy délre tudna jönni, vagy délután 5re a raktáramhoz árut felvenni, melyik jó nekem. Tenném hozzá, mindig ugyan az a futár jött és tőlem mentek tovább a saját központjukba, így általában megoldható volt az alapesetben 5ig tartó műszak után is egyeztetnünk.
Utoljára módosítva: Karessz által : 2014-12-07 11:26
(Lehet hogy) félreértettél. Nem veled vitatkozok, csak a tapasztalataimat osztottam meg: nálam az elmúlt másfél-két évben nem járt olyan futár, aki ne csörgött volna mielőtt jött. Pont. Én elhiszem, hogy ez bizonyos futárcégeknél nem szolgáltatás, sőt nem is tervezik, mert még lekopna az ujjuk a sofőröknek, vagy csődbe vinné a céget a sofőrönkénti pár ezer forint havonta amennyibe egy korlátlan csomag kerül, ez esetben bátran vissza lehet cipelni a csomagot.
Mert engem meg nem érdekel, hogy milyen címeket lehet megadni, ha (és most ne csak GLS-t nézzük) csak annyira képesek, hogy megadnak egy 8 órás intervallumot, akkor vegyék a fáradtságot, hogy szólnak, hogy épp ott legyek. Nem, nincs nagymamám, aki átvegye. Nem, nem rendelek munkahelyre, mert nem egy asztal mögött ülök. Nem, nem érdekel. Nem, nem szívgyógyszert veszek, pont nem izgat, ha viheti vissza. Az egyetlen reakció amit kivált belőlem, hogy se vásárlásra, se eladásra nem használom onnantól kezdve azt a céget. Na ki jár rosszul?
Pont ez volt a kérdésem, hogy melyik futárcégnél opció ez, de úgy látszik, futárja válogatja, nem a cég , mert ezt nem lehet bejelölni csomagfeladáskor. Lehet hogy ha a futárnak van 10 címe, elkezdi hívogatni az ügyfeleit, de ötven címnél ez nem hiszem, hogy lehetséges.
Én veled biztos rosszul járnék, mert nem tudom megígérni, hogy a futár fel fog hívni szállítás elött.
Mivel tapasztalatom szerint eddig nekem a GLS 200-ból, ha egy csomagot hoz vissza azért mert nem tudta kézbesíteni valahogy mégis megoldják...
Onnan is nézheted a kérdést, hogy pl amikor a PPS-el szállíttattam. (A vatera futárai voltak) Ott hetente rotálódtak a futárok, ugyanis alvállalkozók voltak. Kaptak egy kevés fixet, egy kevés benyó pénzt, ami ha elfogyott így jártál nyúlsz a zsebedbe és a telefonszámla is csak egy x összegig volt elszámolva, azonfelül a sofőr zsebére ment. El tudom képzelni, hogy a többi fuvarozócég is megköti a telefonhívások költségkeretét. Főleg, hogy eddig a telefonszámlát le lehetett írni, most viszont még adózol is utána. Nem éri meg nekik. Egy ismerősöm kamionos és náluk is havi 5.000 Forintot számolnak csak el.
Könyvjelzők