Vizsgálgattam a vásárlási konverzió csatornaábrázolását és igen sok kosárelhagyást tapasztaltam. Ami érthető hiszen sokan elhagyják a kosarat, amikor rájönnek arra, hogy nem értek el azt a limitet ami fölött már ingyenes a szállítás vagy valamilyen ajándék jár. Persze sokan csak azért pakolják meg és jutnak el az utolsó pontig, hogy megnézzék mennyit fizetnének, mennyi a szállítás és egyebek. Ezeknek egy része vissza is jön az oldalra, de most nem ez a lényeg.
Arra vagyok kíváncsi, hogy szerintetek érdemes lenne-e az egész "vásárlási mizériát" egy oldalon végrehajtani? Tehát minden egyes adatot egy oldalon kérnénk be, ahol időközben kiszámolja a teljes összeget stb.
Ez növelheti a konverziós arányt? Esetleg hátrányunk származhat ebből, olyan tekintetben, hogy nem tudunk pontosan mérni?
Mi a véleményetek? Mik a tapasztalatok?
Könyvjelzők