Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (23) összesen

Téma: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

  1. #1
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 84 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Vizsgálgattam a vásárlási konverzió csatornaábrázolását és igen sok kosárelhagyást tapasztaltam. Ami érthető hiszen sokan elhagyják a kosarat, amikor rájönnek arra, hogy nem értek el azt a limitet ami fölött már ingyenes a szállítás vagy valamilyen ajándék jár. Persze sokan csak azért pakolják meg és jutnak el az utolsó pontig, hogy megnézzék mennyit fizetnének, mennyi a szállítás és egyebek. Ezeknek egy része vissza is jön az oldalra, de most nem ez a lényeg.

    Arra vagyok kíváncsi, hogy szerintetek érdemes lenne-e az egész "vásárlási mizériát" egy oldalon végrehajtani? Tehát minden egyes adatot egy oldalon kérnénk be, ahol időközben kiszámolja a teljes összeget stb.

    Ez növelheti a konverziós arányt? Esetleg hátrányunk származhat ebből, olyan tekintetben, hogy nem tudunk pontosan mérni?

    Mi a véleményetek? Mik a tapasztalatok?



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.381
    Begyűjtött 948 köszönetet
    534 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Több tanulmányt olvastam arra vonatkozóan, hogy minél kevesebb lépésből áll a checkout annál nagyobb a konverzió.
    Továbbá a régi és az új ügyfeleket válogasd le.
    Az újaktől a lehető legkevesebb infomrációt kérd be.
    Az adatok megadása egyben a vásárlás is legyen és ha aktiválja magát e-mailben akkor a regisztráció is.

    Külföldön már az 1 lépéses checkout a divat, de nálunk szerintem kell a 2 lépés.

    De nézd meg a videót:




    OFF:

    Nagyon durva, hogy ennél a videónál felkínálta a youtube az átíratot (interaktív átírat) és automatikusan időzítve leírta a videó szövegét.



  3. #3
    cuccos
    Csatlakozott
    11-02-02
    Hely
    Bedő
    Hozzászólás
    1.562
    Begyűjtött 130 köszönetet
    101 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Nalunk van 3 meg 1 lepeses.

    Tippelsz az aranyra ?



  4. #4
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 84 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Gondolom az egy lépés a nyerő. OpenCart-hoz van valami vállalható plugin vagy érdemesebb megírni ha van kéznél programozó?



  5. #5
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.381
    Begyűjtött 948 köszönetet
    534 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Engem igazából az érdekelne, hogy mi van akkor, ha 2 lépéses a vásárlás. Vagyis bekérem a fizetési és szállítási módot és a következő oldalon kérem be az adatait.

    Nekem az 1 lépésesből nagyon hiányzik az upsell és szerintem elég átláthatatlan.

    Idézet akarmi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nalunk van 3 meg 1 lepeses.

    Tippelsz az aranyra ?




  6. #6
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 84 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Upsellnek szerintem nem ezen a részen kell megtörténnie.



  7. #7
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 25 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Amennyit én foglalkoztam a témával, ott azt írták, hogy a checkout résznél már ne legyen upsell, sőt a legjobb, ha nem látszik se kategóriafa, se akciós termékek, se reklámok, semmi. Csak a checkout. Hogy ne vonja el semmi a figyelmet. Egyre többen használják az internetet vásárlásra, de sokan emailezni sem tudnak egyszerűen. Így a több lépéses: regisztrálok, aktiválok, megrendelem checkout halálra van ítélve náluk.

    meNtha: valahogy növeld a bizalmat a folyamat során. Tegyél ki telefonszámot, amin tudnak kérdezni vagy legyen ott legalább a törvényileg kötelező visszaküldési lehetőség jól megfogalmazva.



  8. #8
    Szerkesztő House logója
    Csatlakozott
    09-05-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    290
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Igazán megírhatnád már azt az arányt.!



  9. #9
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.381
    Begyűjtött 948 köszönetet
    534 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Idézet meNtha eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Upsellnek szerintem nem ezen a részen kell megtörténnie.
    Te hova tennéd az upsellt egy 2 lépéses checkoutba?

    Ha 1 lépés van, akkor pedig nem használsz?



  10. #10
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 84 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Vásárlási konverzió növelése - kosárelhagyás csökkentése

    Nem tudom, annyira "borotvaél" ez a checkout dolog, hogy sok-sok tesztelés után tudnék csak válaszolni.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •