Egy rövid kis esettanulmánnyal szeretnék kedveskedni az e-kereskedők számára, mely alátámasztja a személyes átvétel fontosságát kis hazánk webáruházaiban.
Főszerepben: egy (csak) online könyváruház
Napi egyedi látogatók: 4-6000
Offline üzlettel nem rendelkeztünk, a könyvek személyes átvételére csak Pickpackpontban volt lehetőség, párszáz forint ellenében. A vásárlók többsége ezt a fizetési/szállítási módot választotta (mert olcsóbb volt mint a futáros házhozszállítás, és nem is kellett alkalmazkodni a szállítás időpontjához stb.).
Történt aztán, hogy egy vendéglátóegységgel megállapodtunk, hogy legyenek ők az ingyenes átvételi pontunk (Budapest, belváros). A bp-i userek 70-80%-a pártolt át ehhez az átvételi módhoz, és a vásárlások számában is megfigyelhető volt a növekedés.
Következtetés: ez INGYÉ volt.
Csak ajánlani tudom az ingyenes személyes átvételi pont "beüzemelését". Most egy ékszer webshoppal kezdtünk el dolgozni, itt még várjuk a fejleményeket, de biztos vagyok benne, hogy hasonló lesz az eredmény.
Hasonló témák:
Könyvjelzők