Webshop specifikus a kérdésem. Egyes webshop motorokban meg lehet adni, hogy adott termékeknek mi legyen a keresőbarát url-je. Alapesetben ez megegyezik a termék megnevezésével, kivéve belőle az ékezetes karaktereket. pl. tükörfúrógépkapcsoló - ID-tkrfrgpkapcsol (az ID a termék száma, amire hivatkozik)
Ha ki szeretném aknázni a lehető legtöbbet ebből a lehetőségből, akkor mit kell tennem?
1. rábízom a webshop motorra, úgy csinálja, ahogy eddig. Nyilván ez nem jó
2. kitöltöm kézzel a rewrited url mezőket, de itt jön rögtön két verzió:
2.a: ékezetes formában (a shop csak Magyarországra szállít, magyar nyelven) pl.ID-tükörfúrógépkapcsoló
2.b: ékezetek nélkül, de az összes magánhangzót tartalmazva pl.ID-tukorfurogepkapcsolo
3. a kategórianévvel hivatkozom meg, mert így akkor a kategórianév erősödik: kapcsolok-ID
SEO szempontból melyik verzióval vagyok előrébb? Tervek szerint hirdetések és keresőoptimalizálás elsősorban termékkategóriákra fog történni, nem kifejezetten egyes termékekre.
Hasonló témák:
Könyvjelzők