Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Ennek sehogy nincs értelme. Arra, amit leírsz, 1 nagy oldal bőven elég. Én nem nevezném felhasználóbarátnak, ha ugyanazt a tartalmat olvasva különböző kinézetű oldalak között dobál a rendszer, ha meg ugyanúgy néznek ki, akkor még annyira se kell szétszedni. Én úgy látom van néhány jól megválasztott címed, amit annyira erőltetsz, hogy éppen most készülsz elrontani a nem megfelelően épített tartalommal. Onnantól már teljesen mind1 lesz, mennyire keresőbarát a cimed. A keresőben nem csak előre lehet haladni.
Azt is jegyezzük meg, hogy ami papíron jól mutat, nem mindig lesz használható a valóságban (tapasztalat). A próba sem olyan egyszerű, nem fog kiderülni pár nap alatt, hogy a kereső mit szól hozzád.
150 domain pontosan 150szer annyiba kerül, ha külön blogokat meg katalógusokat is csináltok hozzá meg linkelgetitek... a bizniszt csak és kizárólag a guglira építitek és a felhasználónak semmi egyedit nem nyújtotok csak másoljátok a tartalmat 2008ban még jó terv volt 2013ban pénzégetés
Egyetértek, kib**** hosszú és szívás lesz jóra optimalizálni (weboldalanként egyesével), de hosszútávon pont ezzel előzhetjük be a többieket.
Bocs, de a tartalomról és UX-ről eddig szó sem volt, azt multisite megoldással párhuzamosan folyamatosan csináljuk, ha eljön az 1.0-ás verzió, akkor majd a honlap kritika fórumban kitárgyalhatjuk
Egyébként az 1 oldalas megoldás ellen szól, hogy 1-2 kulcsszónál a túl nagy a verseny miatt sokkal könnyebb kulcsszavas domainnel versenyezni, mint a brand-kulcsszó közötti főoldalassal (a főoldal is fiatalabb egy évnél). Másrészt ne felejtsük el, hogy két verziós az egész story, vagy a tied a témakör domain vagyona, vagy idővel a versenytársaké. Gazdaságilag pedig domainenként évi 1-3 látogatónál már ott van az AdWords költségénél, így azért még megéri
Egyébként időközben rákerestem nemzetközi vonalon, annyit írnak, hogy nincs probléma addig, amíg csak egy forrás domain van egy tartalomhoz, ahogy Chati is utalt rá #3-ban.
Könyvjelzők